رئیس فدراسیون جهانی فوتبال اعلام کرد که با فدراسیون‌های عضو فیفا برای نامگذاری استادیوم‌های هر کشور به نام «پله» اسطوره برزیلی رایزنی می‌کند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
توماس رونسرو، سردبیر آاس، از فلورنتینو پرز خواست که برای جذب آنسو فاتی از بارسا اقدام کند.
رئیس دفتر سیاسی حماس در تماس تلفنی با رئیس پارلمان لبنان خواستار دخالت مثبت نبیه بری برای توقف درگیری در اردوگاه عین الحلوه لبنان شد.
نخست‌وزیر پیشین رژیم صهیونیستی، از جو بایدن، رئیس جمهور آمریکا خواست که با مداخله خود از اجرای طرح اصلاحات قضایی نتانیاهو جلوگیری کند.
یکی از مدیران سابق باشگاه الاهلی عربستان از عدم جذب ستارگان بزرگ فوتبال توسط این باشگاه انتقاد کرد.
لولا داسیلوا، رئیس جمهور برزیل خواستار تلاش برای آزادی جولیان آسانژ شد.
جیانی اینفانتینو، رئیس فیفا از مقامات قرقیزستان خواسته است که یک استادیوم برای میزبانی از مسابقات بین‌المللی بسازند.
پریگوژین ادعا می‌کند که روسیه "تکه بزرگ" از خاک اوکراین را تصرف کرده و اکنون هدف استراتژیک نیروهای این کشور که متحمل خسارات سنگینی شده‌اند دفاع از دستاوردهای موجود است.
خوان لاپورتا، رئیس بارسلونا، درخواستی رسمی برای یوفا و فیفا فرستاده و از آنها خواسته فعلا در قضیه نگریرا حکمی علیه این باشگاه صادر نکنند.
خوان لاپورتا، رئیس بارسلونا، درخواستی رسمی برای یوفا و فیفا فرستاده و از آنها خواسته فعلا در قضیه نگریرا حکمی علیه این باشگاه صادر نکنند.
مهدی تاج به دنبال برگزاری جلسه با معاون اول رئیس جمهور برای رفع برخی از موانع انتخاب سرمربی است.
سی و چهارمین دور کنفرانس اتحادیه پارلمان هاری عربی با سخنرانی رئیس پارلمان عراق در بغداد آغاز شد.
بعد از درخواست رئیس فیفا از کشورها برای نامگذاری استادیوم‌هایی به نام پله، جزیره کیپ‌ورد، در این راه پیش‌قدم شد و نام یکی از ورزشگاه‌های خود را به پله تغییر داد.
رئیس فدراسیون فوتبال جهان در احترام به اسطوره فقید فوتبال پله، از فدراسیون های ملی خواست که یکی از استادیوم های کشور خود را به نام این ستاره نام گذاری کنند.
«امانوئل ماکرون» معتقد است که اروپا باید جدای از آمریکا، استقلال بیشتری در فناوری و قابلیت‌های دفاعی به دست آورد.
فیفا به درخواست ولودیمیر زلنسکی، رییس جمهور اوکراین، در دیدار فینال پاسخ منفی داد.
منابع آگاه اعلام کردند رئیس فیفا درخواست عجیب رئیس‌جمهور اوکراین باری بازی پایانی جام جهانی فوتبال در قطر را رد کرده است.
مربی مراکش در نشست خبری بازی با فرانسه با سوالی در مورد انتقادات از سبک بازی مراکش روبرو شد. اینکه تیمش دفاعی بازی می‌کند و با ضدحمله به تیم رقیب ضربه می‌زند. مراکش تا به اینجای جام تنها یک گل از کانادا دریافت کرده و تیم‌های بزرگی، چون کرواسی، بلژیک، اسپانیا و پرتغال موفق به باز کردن دروازه این تیم نشدند.
ولید الرکراکی، مربی مراکش، پاسخ انتقادات اروپایی ها از سبک بازی تیمش را با کنایه ای جالب به اسپانیا و تیکی تاکا داد.
پیرلوییجی کولینا، رییس کمیته داوران فیفا، می‌گوید تصمیم افزایش زمان اضافه به درخواست هواداران بوده است.
به گفته سخنگوی فدراسیون فوتبال ایران، مهدی تاج در مورد امنیت تیم ملی شخصا با رئیس فیفا دیدار کرده است.
رئیس فدراسیون جهانی فوتبال گفت: ما ساده لوح نیستیم و فکر می‌کنیم که فوتبال می‌تواند مشکلات دنیا را حل کند. با این حال، جام جهانی می‌تواند بهانه‌ای برای یک حرکت مثبت در دنیا باشد.
آندری پاولکو، رئیس اتحادیه فوتبال اوکراین، در صفحه فیسبوک خود اعلام کرد که این نهاد «درخواست فوری» را برای فیفا و یوفا ارسال کرده که در آن «خواستار اعمال شدیدترین تحریم علیه مسکو شده است.»
رئیس دانشگاه علامه طباطبایی گفت: انتظار داریم با کمک دستگاه‌های اجرائی خیلی از مشکلات جامعه را برطرف کنیم، پاسخ خیلی از مشکلات اجتماعی در حوزه علوم انسانی است، یعنی خیلی از مشکلاتی که امروز در جامعه است واقعا پاسخش در علوم انسانی است.
عضو شورای شهر تهران گفت: به جایی رسیدیم که از رئیس جمهور می خواهیم تا مشکل ترافیک شهر تهران را برطرف کند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ