وزیر کشور ساعتی پیش در گفتگو با ایرنا نسبت به اتفاقات اخیر پیرامون انتخابات فدراسیون فوتبال واکنش نشان داد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
کاپیتان پرسپولیس با انتشار تصویری در فضای مجازی سوژه رسانه‌ها شد.
وحیدی گفت: هیچ‌کارمندی در ادارات نداریم که کشف حجاب کرده باشد. پیگیری شبکه های فساد در دستور کار دولت قرار دارد و حتما برخورد جدی خواهد شد. امید است قوه قضاییه ظرفیت بیشتری را به میدان‌ آورد تا شرایط بهتر شود.
وحید هاشمیان که ۲۴ ماه طول کشید تا حقوق اولش را بگیرد و کار را ترک نکرد، نه تنها پاداش نگرفت، بلکه جزا هم گرفت؛ ما به خاطر صعود مجازات شدیم...
محمد مهاجری گفت: به نظر می‌رسد حتی اگر نمایندگان مجلس کاری به کار معاون وزیر کشور نداشتند، آقای وحیدی برای رفع هرگونه شبهه‌ای از معاون خود سلب مسوولیت می‌کرد تا انتخاباتی که مدت‌های طولانی بر سر آن حرف و حدیث مطرح خواهد شد، زیر علامت سوال نرود. هر چند که درست‌تر آن بود که این انتصاب از ابتدا هم صورت نمی‌پذیرفت.
نمایندگان در واکنش به بخشنامه معاون سیاسی وزیر کشور مبنی بر عدم همراهی مقامات سیاسی و بخشداران و فرمانداران با نمایندگان در سال منتج به انتخابات مجلس؛ خواستاربرکناری رییس ستاد انتخابات کشور شدند. همچنین استیضاح وزیر کشور را با بیش از ۲۰۰ امضا کلید زدند. پیگیری‌ها نشان می‌دهد بیش از ۱۰۰ نماینده برگه استیضاح وحیدی را امضا کرده اند. هرچند برخی نمایندگان معتقدند بعید است یک چنین استیضاحی در مجلس عملی شود.
احمد وحیدی وزیر کشور گفت: ایجاد سازمان مهاجرت و حکم رئیس مرکز به عهده وزارت کشور است، اما برای تشکیل سازمان مهاجرت به مصوبه مجلس نیاز است. وزیر کشور همچنین با اشاره به توقف مسکن مهر پرند توسط شهرداری این شهر اظهار داشت: شهرداری نمی‌تواند پروژه‌های نهضت ملی مسکن را متوقف کند. اگر چیزی متوقف شود، حتما رسیدگی می‌شود.
سرمربی تیم ملی فوتسال بدون آنکه قرارداد جدیدی داشته باشد، کار خود را ادامه می‌دهد.
متأسفانه تنگ نظری ۱۰ ساله وزارت آموزش و پرورش و دانشگاه‌ها، نتیجه بروز برخی حوادث تلخ در سال ۱۴۰۱ و هزینه‌ای برای جنگ ترکیبی و بروز بی عفتی هایی شد که امروز شاهدیم و کار ایجابی و فرهنگی آن باید در مدرسه انجام می‌گرفت.
وحیدی گفت: با تلاش دستگاه‌های اطلاعاتی و انتظامی، تعدادی از عوامل دست اندرکار ناآرامی‌های مدارس در برخی از استان‌ها دستگیر شدند و کار شناسایی همه این افراد ادامه دارد.
آیت‌الله‌العظمی وحید خراسانی تاکید کردند: (مردم) از خدا بخواهند ظهور موعود تمام انبیاء مرسلین را، باشد که او بیاید تا گره از کار تمام عالم بگشاید.
سرمربی ایران تایید کرد که دو مربی خارجی برای کار در کادر فنی تیم ملی فوتسال جذب می‌شوند.
وزیر کشور ترکیه در گفتگو با وحیدی گفت: اطمینان داریم که مسئولان جمهوری اسلامی ایران با تدبیر و اقتدار، حوادث اخیر که هدایت شده از سوی برخی دولت‌ها است، را به خوبی مدیریت خواهند کرد.
مربی برکنار شده تیم ملی فوتسال نسبت به رفتار وحید شمسایی با او گلایه کرد.
کارشناس فوتسال ایران معتقد است به هیچ وجه جوانگرایی در تیم ملی صورت نگرفته و شمسایی با سلیقه خود، بازیکنان تیم را تغییر داده است.
به گفته رئیس کمیته فوتسال، وحید شمسایی سرمربی تیم ملی فوتسال ایران به کارش در این تیم ادامه می‌دهد.
با اعلام رییس کمیته فوتسال فدراسیون وحید شمسایی به کار خود در راس کادرفنی ادامه خواهد داد.
وحید شمسایی می‌گوید دیدگاه او و دستیارانش حضور در فینال جام جهانی است.
وحید شمسایی می‌گوید دیدگاه او و دستیارانش حضور در فینال جام جهانی است.
کارلوس کی‌روش سرمربی تیم ملی بابت احتمال مصدومیت دوباره این بازیکن در جدال مقابل سنگال که حریفی فیزیکی محسوب می‌شد، ترجیح داد به امیری استراحت بدهد
وحید شمسایی سرمربی تیم ملی فوتسال ایران که از هدایت این تیم استعفا کرده بود، بعد از صحبت با رئیس جدید فدراسیون فوتبال، به کار خود بازگشت و ایران را در مسابقات قهرمانی آسیا هدایت می‌کند.
فدراسیون فوتبال در انتظار پاسخ نهایی وحید شمسایی برای استعفا یا ادامه کار در تیم ملی فوتسال ایران است.
تصمیم‌گیری درباره وضعیت نیمکت تیم ملی فوتسال ایران و استعفای وحید شمسایی در دستور کار هیات رئیسه فدراسیون فوتبال قرار دارد.
وحیدی گفت: یکی از القائات غلط به کشور ما این است که می‌گویند ایرانی‌ها بلد نیستند کار تیمی انجام دهند این مورد قبول نیست، بسیاری کار‌های بزرگ در کشور با کمک تیمی انجام شده است. دیگر القائات این است که می‌گویند جامعه ما دچار افسردگی است که این حرف غلط و بی‌ربطی است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ