رئیس فدراسیون فوتبال جهان در احترام به اسطوره فقید فوتبال پله، از فدراسیون های ملی خواست که یکی از استادیوم های کشور خود را به نام این ستاره نام گذاری کنند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
ورزشگاه شهدای قدس همدان در وضعیت اسفناک به سر می‌برد و در آستانه نابودی قرار دارد.
پوکر مهدی طارمی در استادیوم 22 ژوئن فامالیسائو نام او را وارد کتاب تاریخ و آمارهای ماندگار باشگاه پورتو کرده است.
اگر چه پرسپولیس این روز‌ها با بازگشت علیرضا بیرانوند به این تیم خیال آسوده‌ای از چارچوب دروازه‌اش دارد، اما با این حال احمدرضا عابدزاده بازیکنی بوده که نامش با دربی و نمایش‌های خیره کننده عجین شده است.
بیرانوند کاملا بدشانس بود که در جدال با مس کرمان نتوانست به صدرنشینی تک نفره خود در جدول گلرها تداوم بخشد و مغلوب یک گل به‌خودی شد.
سرمربی فولاد در حاشیه دیدار با نساجی مازندران، با اقدام جالب توجهی سوژه عکاسان حاضر در استادیوم فولاد آرنا شد.
باشگاه النصر از امضای قرارداد همکاری با یک بانک سعودی خبر داد.
فتح الله زاده: من از نود درصد باشگاه‌های لیگ برتر و پرسپولیس پیشنهاد مدیریت داشتم، اما استقلالی دو آتیشه هستم
اینجا قائمشهر است، استادیوم شهید وطنی. جایی که نام نساجی برای همه عزیز است. از کوچک گرفته تا بزرگ و از پیر گرفته تا جوان.
بازی‌های استقلال در استادیوم آزادی به دقیقه ۲۱ که می‌رسد، حاضران در استادیوم نام وریا غفوری را صدا می‌زنند و در ادامه منصور پورحیدری را تشویق می‌کنند.
سوریه به افتخار پله نام استادیوم فرسوده دمشق را تغییر می‌دهد.
یک خبرنگار عربستانی از انگیزه شرکت سرمایه گذاری قطر برای خرید تاتنهام به جای لیورپول خبر داد.
در میان استقبال باشکوه، اشرف حکیمی ستاره تیم ملی فوتبال مراکش از زادگاه مادر دیدن کرد و استادیومی به نام خود را افتتاح کرد.
مسئولان فوتبال مراکش با نامگذاری ورزشگاهی به نام اشرف حکیمی، از این ستاره تیم ملی کشور خود تجلیل کردند.
بعد از درخواست رئیس فیفا از کشورها برای نامگذاری استادیوم‌هایی به نام پله، جزیره کیپ‌ورد، در این راه پیش‌قدم شد و نام یکی از ورزشگاه‌های خود را به پله تغییر داد.
با اعلام دبیر کل فدراسیون فوتبال استادیوم آزادی اولین استادیومی خواهد بود که به سیستم کمک داور ویدئویی تجهیز خواهد شد.
استادیوم ۹۷۴ قطر یکی از ورزشگاه های میزبان مسابقات جام جهانی ۲۰۲۲ در این کشور است که با نام استادیوم راس ابو عبود نیز شناخته می شود که با استفاده از کانتینرهای حمل و نقل ساخته شده است.
این ورزشگاه که با نام استادیوم ملی نیز شناخته می‌شود، یک مجموعه چند منظوره و به عنوان بخشی از مجموعه شهر ورزشی دوحه است که شامل آکادمی اسپایر، مرکز آبی حمد و برج اسپایر نیز می‌شود.
شاگردان سعید دقیقی موفق شدند در هفته یازدهم رکورد صد درصد پیروزی خود را در استادیوم سردار آزادگان حفظ کنند.
مدیر استادیوم 974 می‌گوید این استادیوم مظهر مفاهیم میراث و تمدن است که بخش مهمی از وعده قطر به جهان از روز اول بود.
هافبک سابق پرسپولیس تلاش زیادی داشت تا در بازگشت به استادیوم آزادی و تقابل با سرخپوشان نام خود را به عنوان گلزن مطرح کند که در این مسیر ناکام ماند.
هم اکنون در بیرون دانشگاه برخی خانواده ها که نگران فرزندانشان بودند منتظر خروج آنها هستند.
تیم های ملی ایران و سنگال فردا در ورزشگاه خانگی تیم آدمیرا واکر اتریش به میدان خواهند رفت.
چرا باید به نام دین در برابر مطالبه‌ای مانند رفتن به ورزشگاه مقابله شود و کار به جایی برسد که بگویند: «فشارهای فیفا به داد زنان ایران رسید!» مطالبه ای که به وقایع تلخی مانند دختر آبی هم انجامید و حالا او به یکی از نمادهای مطالبه رفتن زنان به استادیوم نیز تبدیل شده است و تا دنیا دنیا است، شعار دختر آبی در ورزشگاههای ایران طنین انداز خواهد شد.
سید حسین حسینی دروازه بان تیم استقلال که زودتر از سایر نفرات تیم برای گرم کردن به زمین تمرین رفته بود با دیدن گروهی از بانوان در استادیوم مقابل آن‌ها رفت و با آن‌ها عکس یادگاری گرفت. او ملقب به آقای کلین شیت است و خیلی از دختران او را با این نام صدا می‌زدند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ