با اعلام کامرانی‌فر، فدراسیون فوتبال نامه فیفا در خصوص نگرانی بابت دخالت خارج از فدراسیون در روند انتخابات را پاسخ داده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مدیرکل سازمان فناوری اطلاعات با تشریح مصوبه اخیر درباره سرویس های ابری گفت: براساس این مصوبه شرکتهای تحت پوشش خدمات ابری و سرویسهای ابری حمایت بیشتری می شوند.
رئیس سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی جزئیات بیشتری از آغاز اجرای طرح توزیع ترافیک و تمرکز زدایی شبکه ارتباطی کشور ارائه کرد.
اهواز- جانشین فرمانده انتظامی خوزستان از حادثه روز گذشته در شهرستان ایذه توضیحاتی را ارائه داد.
ناصر امانی عضو شورای شهر تهران با تاکید بر اینکه شهردار تهران نیز در مصاحبه مطبوعاتی خود از این پرونده ۲۰ هزار میلیاردی سخن گفتند، افزود: آقای زاکانی با سخنان خود وجود چنین پرونده ای را تأیید کردند و ما منتظر هستیم که گزارشی را در این خصوص به شورای شهر ارائه بدهند و یا در راستای تنویر افکار عمومی، جزئیات بیشتری از این پرونده را منتشر کنند.
«کمتر از پنج نوزاد» (بدین گونه) متولد شده‎‌اند، اما جزئیات بیشتری در این خصوص ارایه نشده است.
روز گذشته فوتبال ایران لحظاتی را سپری کرد که می تواند نقطه عطفی در تاریخ باشگاه داری ما باشد.
در این بیانیه بدون ارائه جزئیات بیشتر تنها آمده است: «این نوع حملات نیرو‌های ائتلاف و نیرو‌های هم‌پیمان و ساکنان منطقه را در معرض خطر قرار می‌دهد و ثبات و امنیت را در دو بخش سوریه و منطقه از بین می‌برد.»
به تازگی بانک مرکزی پس از گذشت بیش از چهار سال، نرخ تورم را از حصر خود خارج و جزئیات تغییرات قیمتی در یازدهمین ماه سال را اعلام کرد. تغییراتی که نسبت به دیگر مرجع آماری کشور، تفاوت‌هایی دارد؛ اما این رویکرد بانک مرکزی مبنی بر ارائه آمار تورم، قابل تقدیر است.
دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر گفت: در این طرح بی حجابی از جرم به تخلف تغییر ماهیت داده و این به معنای بی اهمیت بودن یا کم اهمیت بودن آن نیست بلکه به این معناست که در ابتدای امر، برخورد شدید قضائی با فرد کشف حجاب کننده صورت نگیرد.
عضو کمیسیون تلفیق بودجه ۱۴۰۲ مجلس شورای اسلامی توضیحاتی درباره ارائه یارانه بنزین به خانوارهای فاقد خودرو داد.
خبرگزاری رویترز از قول جاستین ترودو، نخست‌وزیر کانادا، نوشت چهار شی پرنده‌ای که در روز‌های اخیر در آمریکای شمالی سرنگون شدند با یکدیگر در ارتباط‌اند؛ هرچند ترودو به ارائه جزئیات بیشتری در این زمینه نپرداخت.
همزمان با سفر نتانیاهو به پاریس، کاترین کولونا، وزیر خارجه فرانسه به عربستان سعودی و امارات متحده عربی سفر کرده است. کولونا، روز چهارشنبه وارد ریاض شد و پنجشنبه با محمد بن سلمان، ولیعهد و حاکم بالفعل عربستان سعودی دیدار و گفتگو کرد. به نوشته خبرگزاری رسمی عربستان سعودی موضوع گفتگو‌های وزیر خارجه فرانسه با ولیعهد عربستان، تقویت همکاری‌های دوجانبه در همه حوزه‌ها و موضوع‌های منطقه‌ای و بین‌المللی بود. رسانه‌های سعودی جزییات بیشتری از گفتگو‌های کولونا و بن‌سلمان ارایه نکرده‌اند.
یک مقام ایرانی در گفت‌وگو با الجزیره جزئیات بیشتری از حمله پهپادی شنبه شب در استان اصفهان ارائه کرد.
معاون شهرسازی و معماری شهرداری تهران با اشاره به ارائه تخفیف تا ۳۰ درصد، برای پرداخت عوارض شهرسازی گفت: این تخفیفات برای افرادی درنظر گرفته شده که کل بدهی خود را به صورت یک جا تسویه کنند.
کمک داور ایرانی حاضر در جام جهانی جزئیات بیشتری از بازی جنجالی پرتغال - اروگوئه و تصمیمی که باعث حذف علیرضا فغانی و تیم داوری ایران از این رقابت‌ها شد را ارائه کرد.
دولت چین از مقامات آمریکایی خواست تا جزئیات مذاکرات پیش رو بین رؤسای جمهور دو کشور را در اختیار تایوان قرار ندهند.
رئیس شورای شهر تهران درباره مبلغ و جزئیات اعمال تخفیف عوارض شهرسازی توضیحاتی داد.
مدیرکل دفتر خدمات فنی مهندسی وزارت صمت گفت: واردکنندگان خودرو باید برای ارائه خدمات پس از فروش تضامین مالی و تعهدی ارائه دهند و وزارت صمت نیز از طریق سامانه گارانتی بر فرایندها نظارت می کند.
کادیلاک به تازگی جزئیات بیشتری را در مورد خودروی برقی لوکس تازه خود موسوم به سلستیک ارائه کرده است.
معاون سخنگوی وزارت امور خارجه آمریکا در پاسخ به سوالی درباره عملیات انهدام مواضع و محل استقرار گروهک‌های تروریستی و ضد ایرانی در اقلیم شمال عراق توسط نیروی زمینی سپاه پاسداران، با مطرح کردن ادعا‌هایی گفت: مایلم تکرار کنم که ما نقض استقلال و تمامیت ارضی عراق توسط ایران را محکوم می‌کنیم. تایید می‌کنیم که یک شهروند آمریکایی، دیروز در نتیجه حمله‌ای موشکی به کردستان عراق کشته شده است، اما به خاطر ملاحظاتی نمی‌توانم جزئیات بیشتری ارائه بدهم.
ند پرایس، سخنگوی وزارت خارجه از ارائه توضیحات بیشتر درباره جزئیات پاسخ ایران خودداری کرده است. چند روز پیش آنتونی بلینکن، وزیر خارجه آمریکا به خبرنگاران گفت که حصول توافق در آینده نزدیک محتمل نیست.
وزارت امور خارجه آلمان جز اعلام این که این فرد در حال دریافت خدمات کنسولی است، جزئیات بیشتری در این باره ارائه نکرده است.
بانک مرکزی اعلام کرد: بانک‌های عامل و صرافی‌های مجاز، مکلف‌اند نسبت به پرداخت ارز اربعین به میزان هر متقاضی ۱۰۰ دلار به نرخ توافقی اقدام کنند.
بانک مرکزی اعلام کرد: بانک‌های عامل و صرافی‌های مجاز، مکلف‌اند نسبت به پرداخت ارز اربعین به میزان هر متقاضی 100 دلار به نرخ توافقی اقدام کنند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ