علی کریمی با انتشار یک استوری انتقادی و انتشار بخشی از گزارش تحقیق و تفحص مجلس از فولاد مبارکه، تایید صلاحیت مهدی تاج را زیر سوال برده و به آن انتفاد کرده است
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
وزارت دفاع روسیه در خبری اعلام کرد که حمله شبانه کی‌یف به کریمه با موشک زمین به هوا دفع شده است.
وزارت دفاع روسیه با انتشار بیانیه‌ای از حمله پهپادی گسترده ارتش اوکراین به شبه‌جزیره کریمه خبر داد.
سرپرست سابق باشگاه استقلال به اظهارات امروز مربی فصل گذشته این تیم واکنش نشان داد.
انتشار تصویر باز شدن درب هواپیما در حین پرواز در صفحه اینستاگرام علی کریمی، زیر ذره‌بین مجریان تلویزیون کشورمان قرار گرفت.
فرماندار سواستاپول از خنثی کردن حمله پهپادی به این منطقه با سرنگون کردن هواپیمای بدون سرنشین مهاجم خبر داد.
مهران کریمی ناصری معروف به سرآلفرد، پناهجوی ایرانی متولد مسجد سلیمان بود که از سال ۱۳۶۷ تا ۱۳۸۵ (۱۹۸۸ تا ۲۰۰۶) در ترمینال «یک» فرودگاه شارل دوگل پاریس زندگی کرد و بعد از ۱۷ سال غیبت، آخر مهر‌ماه امسال دوباره به فرودگاه بازگشت و سه هفته بعد، ۲۱ آبان (۱۲ نوامبر)، در ترمینال F۲ فرودگاه بر اثر حمله قلبی درگذشت ..
روزنامه جوان در مطلبی جدید علی کریمی را دروغگو و سلطنت طلب خوانده است.
سیدمحمود رضوی، مشاور فرهنگی هنری قالباف با نوشتن توئیتی انتقاد تندی از علی کریمی کرده است.
علی کریمی، کاپیتان سابق تیم ملی کشورمان برای چندمین بار به سوژه انتقادات یک برنامه خبری تبدیل شد.
دیدار اخیر رئیس‌جمهور آلمان با علی کریمی، نه نشان‌دهنده اهمیت علی کریمی بلکه بالعکس نشان‌دهنده ناآگاهی و جهل عجیب رئیس‌جمهور آلمان از معادلات و مناسبات ایران است.
روزنامه دولت در مطلبی به علی دایی و علی کریمی حمله کرده و انتقادات تندی از آنها داشته است.
کیهان نوشت: این نظام و انقلاب با استوری و جودهی عده‌ای سلبریتی از پای در نمی‌آید و همه این افراد باید جوابگوی نقش خود در این آشوب و بلوا باشند حالا می‌خواهد یک استوری ناقابل همچون ایزدیار باشد یا خط‌دهی آشوب همچون کریمی و یا آتش بیار معرکه همچون مدیری.
لحظات اولیه برخورد موشک‌های سپاه در حمله به گروه تروریستی حزب دمکرات هنگام مصاحبه زنده با کمال کریمی عضو ارشد گروه تروریستی حدکا را مشاهده می‌کنید.
انتقاد باقری از حمله حسن عباسی به علی کریمی
عباسی در این فیلم می گوید سبک زندگی آن‌ها سبک زندگی آمریکایی است؛ لذت، شهوت و پول. چرا به فوتبالیست‌ها ۱۵۰ برابر حقوق کف جامعه حقوق می‌دهید که هار شوند؟
عباسی در این فیلم می گوید سبک زندگی آن‌ها سبک زندگی آمریکایی است؛ لذت، شهوت و پول. چرا به فوتبالیست‌ها ۱۵۰ برابر حقوق کف جامعه حقوق می‌دهید که هار شوند؟
روزنامه همشهری وابسته به شهرداری تهران، در مطلبی، به علی کریمی تاخت.
روزنامه دولتی ایران در مطلبی کوتاه از فعالیت‌های علی کریمی انتقاد کرد.
خبرگزاری فارس نوشت: با توجه به رفتار و واکنش های چند سال اخیر علی کریمی و به ویژه در موضوع فوت مهسا امینی و حمایت تمام قد اصلاح‌طلبان و شبکه ضد انقلاب از وی، به نظر می‌رسد که تصمیم جدید ضدانقلاب معرفی کریمی به عنوان رهبر جدید اپوزیسیون باشد.
گلایه علی کریمی از مهدی محمدنبی نایب‌رئیس فدراسیون و افشاگری از عدم صدور مجوز حضور او برای حضور در تیم منتخب جهان در سال 88
علی کریمی که همواره یکی از منتقدان مهدی تاج بوده، با انتشار تصویری از خبر انتشار نامه قوه قضاییه علیه مهدی تاج، بار دیگر به رییس فدراسیون فوتبال حمله کرده است
معاون برنامه ریزی جامع تولید گروه سایپا گفت: خودروهای ناقص در گروه سایپا از ابتدای سال جاری از موجودی حدود ۴۳ هزار دستگاه به کمتر از هشت‌هزار و ۲۰۰ دستگاه رسید.
بر اساس نقشه جدید که از فردا، ۱۸ تیرماه اعمال خواهد شد، ۱۴ شهرستان نیز در وضعیت نارنجی قرار گرفته‌اند و در آستانه وضعیت بحرانی یعنی قرمز قرار دارند. شهر‌هایی پراکنده در استان‌های مختلف که نشانه‌ای هستند از این واقعیت که با خیزش تازه‌ای از ابتلا به کووید ۱۹ مواجهیم و باید به شدت مراقبت کنیم، وگرنه با افزایش شمار مبتلایان مواجه خواهیم شد.
پس از شکست سنگین کریمی مقابل یزدانی، ابتدا دو سه هوادار وارد تشک شده و سپس شمار بسیاری تماشاگر از روی سکوها پایین پریده و این اتفاق عجیب از کنترل ماموران خارج شد، به گونه ای که احتمال خطر جانی و جراحات به یزدانی بسیار بود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ