خبرگزاری فارس نوشت: با توجه به رفتار و واکنش های چند سال اخیر علی کریمی و به ویژه در موضوع فوت مهسا امینی و حمایت تمام قد اصلاح‌طلبان و شبکه ضد انقلاب از وی، به نظر می‌رسد که تصمیم جدید ضدانقلاب معرفی کریمی به عنوان رهبر جدید اپوزیسیون باشد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
خبرگزاری آسوشیتدپرس در گزارشی با اشاره به حذف تصاویر بمب جدید سنگرشکن آمریکا در صفحه فیس‌بوک یک پایگاه متعلق به نیروی هوایی آمریکا، نوشت که این تصاویر احتمالا جزئیاتی حساس درباره این بمب افشا می‌کرد.
خبرگزاری فارس در تحلیلی کوتاه دوباره از عادل فردوسی‌پور و برنامه نود انتقاد کرده است.
خبرگزاری تسنیم بعد از مصاحبه عادل فردوسی‌پور با علیرضا جهانبخش حملات تندی به مجری قدیمی برنامه ۹۰ کرده است.
به گزارش خبرگزاری مهر لحظاتی پیش آژیر خطر در چندین منطقه جنوب جولان اشغالی سوریه به صدا درآمد و به گفته مقامات اسرائیلی این منطقه هدف حملات موشکی قرار گرفت.
به گزارش خبرگزاری مهر ب لحظاتی پیش آژیر خطر در چندین منطقه جنوب جولان اشغالی سوریه به صدا درآمد و به گفته مقامات اسرائیلی این منطقه هدف حملات موشکی قرار گرفت.
خبرگزاری رسمی سوریه از حمله رژیم صهیونیستی به یکی از مناطق استان حماه خبر داد.
خبرگزاری فارس: این زن 54 ساله هیچ فرزندی در مدرسه دخترانه 13 آبان تهرانسر ندارد و در طول چند ساعت حضورش در مقابل مدرسه مکرراً اقدام به تشویق دانش‌آموزان و عابران به سر دادن شعارهای ساختارشکنانه کرده است.
خبرگزاری اسپوتنیک از دومین حمله راکتی به پایگاه نظامیان آمریکایی در میدان نفتی العمر در شرق سوریه در کمتر از 24 ساعت گذشته خبر داد.
رئیس کل دادگستری استان تهران در پی حمله سایبری به خبرگزاری فارس و انتشار اطلاعات شخصی خبرنگاران این مجموعه،خطاب به دادسرای تهران دستوراتی صادر کرد.
رئیس‌کل دادگستری استان تهران در پی حمله سایبری به خبرگزاری فارس و انتشار بخش قابل‌توجهی از اطلاعات شخصی خبرنگاران و کارکنان این مجموعه، خطاب به دادسرای عمومی و انقلاب تهران دستوری صادر کرد.
رئیس کل دادگستری استان تهران در پی حمله سایبری به خبرگزاری فارس و انتشار اطلاعات شخصی خبرنگاران این مجموعه،خطاب به دادسرای تهران دستوراتی صادر کرد.
فارس اعلام کرد: در حمله اخیر هکر‌ها فقط توانسته‌اند اطلاعات و اخبار روز جمعه را از بین ببرند و سایر اطلاعات و دیتابیس‌های خبرگزاری در دسترس است. همچنین ادعا‌های مربوط به حذف ۲۵۰ ترابایت اطلاعات یا پخش فیلمی به نام دوربین مدار بسته، صحت نداشته و مربوط به خبرگزاری فارس نیست.
خبرگزاری «آسوشیتد پرس» چهارشنبه (۱۶ نوامبر، ۲۵ آبان) به نقل از یک مقام ادعا کرد نفتکش مرتبط با یک میلیاردر اسرائیلی با یک پهپاد حامل بمب در سواحل عمان هدف حمله قرار گرفت.
خبرگزاری تسنیم از حمله به فرمانداری شهرستان خاش خبر داد و اعلام کرد که عده‌ای در این درگیری‌ها عده‌ای مجروح شدند.
خبرگزاری مهر:‌ تعدادی از اغتشاشگران چهارشنبه شب (۴ آبان‌ماه) به دو نفر از پرسنل شهرداری منطقه ۵ در حین انجام مأموریت حمله و آن‌ها را به شدت مجروح کردند.
خبرگزاری رویترز ادعا کرد که گروهک تروریستی داعش مسؤولیت حمله به حرم شاهچراغ شیراز را به عهده گرفته است.
خبرگزاری رویترز گزارش داد که داعش مسئولیت حمله در شیراز را برعهده گرفته است.
خبرگزاری رسمی سوریه (سانا) شامگاه جمعه از مقابله پدافند هوایی ارتش سوریه با حمله موشکی رژیم صهیونیستی در آسمان دمشق و منطقه جنوبی سوریه خبر داد.
خبرگزاری فرانسه و شبکه جهانی «بی بی سی» از وقوع چند انفجار در کی یف پایتخت اوکراین خبر دادند. طبق این گزارش‌ها، صدای آژیر هشدار حملات هوایی هم در این شهر شنیده شده است.
خبرگزاری دولتی کره شمالی اعلام کرد که آزمایش‌های موشکی اخیر این کشور با هدف شبیه‌سازی حمله احتمالی به کره جنوبی طراحی و انجام شده است.
خبرگزاری رسمی سوریه از حمله توپخانه ای سنگین گروه های تروریستی تحت حمایت ترکیه به الرقه در شمال سوریه خبر داد.
خبرگزاری آسوشیتدپرس از حمله موشکی به بازار شهر الباب در سوریه خبر داد؛ شهری واقع در استان حلب که در حال حاضر تحت کنترل گروهی از مخالف‌های بشار اسد است که مورد حمایت دولت ترکیه قرار دارند. در جریان حمله‌های موشکی  به شهر الباب دست‌کم ۱۵ نفر جان‌ باخته و ده‌ها نفر نیز مجروح شده‌اند.  به‌ گفته دیده‌بان حقوق بشر سوریه در میان کشته‌شدگان سه کودک نیز حضور داشتند و شمار مجروح‌های این حمله موشکی ۳۰ نفر است.
خبرگزاری دولتی سوریه از زمینه سازی های ارتش ترکیه برای حمله احتمالی به مناطقی در شمال خاک سوریه خبر داد.
خبرگزاری رسمی سوریه از حمله پهپادی به حومه شهر القامشلی در استان الحسکه واقع در شمال شرقی سوریه خبر داد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ