کیهان نوشت: این نظام و انقلاب با استوری و جودهی عده‌ای سلبریتی از پای در نمی‌آید و همه این افراد باید جوابگوی نقش خود در این آشوب و بلوا باشند حالا می‌خواهد یک استوری ناقابل همچون ایزدیار باشد یا خط‌دهی آشوب همچون کریمی و یا آتش بیار معرکه همچون مدیری.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سرمربی کروات پیشین تیم ملی از شرایط حال حاضر خود در عمان رضایت دارد ولی دل‌تنگ ایرانی‌هاست.
فرماندار منطقه دوکان در اقلیم کردستان عراق از حمله پهپادی جدید به این منطقه و زخمی شدن دو نفر بر اثر آن، خبر داد.
سامانه پدافند هوایی مسکو، یک پهپاد را در حال ورود به حریم هوایی این شهر، سرنگون کرد.
روزنامه کیهان در حمله‌ای تازه، با دستکاری اظهارات ظریف، در جریان سفر به کویت در سال۱۳۹۲، موضع رسمی جمهوری اسلامی که از سال۱۳۷۰ بر گفتگو با امارات برای حل مسائل اختلافی تاکید می‌کرد را به دیپلماسی پادشاهان قاجار و رضا خان و محمدرضا پهلوی توصیف کرد.
جمهوری اسلامی ایران، از معماران اصلی نظم جهانی جدیدی است که در حال شکل گیری است و امثال آقای حسین مرعشی با وجود این‌که می‌دانند تغییر نقشه «قرن جدید آمریکایی» به «قرن جدید آسیایی» بدون راهبرد حکیمانه مقاومت (جمهوری اسلامی) ممکن نبود، سعی می‌کند تا کشورمان را منفعل و ناتوان نشان دهد و حال آن که مقامات متعدد آمریکایی و صهیونیست بار‌ها اذعان کرده‌اند که اگر ورق تحولات برگشته، زیر سر ایران است.
بهروز عطایی بک روز بعد از صحبت در رادیو این بار مصاحبه مفصل دیگری انجام داده است.
منابع عراقی از تحرکات جدید داعش در کرکوک و کشته و زخمی شدن شماری از نظامیان این کشور خبر دادند.
کیهان نوشت: روزنامه‌هایی مانند هم‌میهن، اعتماد، سازندگی و آفتاب یزد، حتی یک تیتر کوچک هم به این سفر مهم اختصاص ندادند و این در حالی است که آخرین سفر ئیس جمهور کشورمان به اندونزی در زمینه مناسبات دو جانبه، به ۱۷ سال قبل بر می‌گشت و در واقع، سفر آقای رئیسی، آغاز فصلی جدید و مهم در روابط دو کشور بود.
خبرگزاری فارس در تحلیلی کوتاه دوباره از عادل فردوسی‌پور و برنامه نود انتقاد کرده است.
دو منبع اطلاعاتی غربی که نامی از آن‌ها برده نشده است گفتند حمله موشکی بامداد امروز پایگاه موشکی T۴ که در غرب شهر باستانی پالمیرا واقع شده است و فرودگاه الضبعه نزدیک شهر القصیر در مرز لبنان را هدف قرار داده است.
منابع خبری از حمله راکتی به پایگاه آمریکا در میدان نفتی العمر سوریه خبر دادند. به گفته این منابع، چندین راکت به سمت این پایگاه شلیک شده و به اهداف خود اصابت کرده است.
منابع یمنی از جدیدترین حمله توپخانه ارتش عربستان به منطقه ای در استان صعده در شمال یمن خبر دادند.
منابع یمنی از جدیدترین حمله توپخانه ارتش عربستان به منطقه ای در استان صعده در شمال یمن خبر دادند.
در حالی که روزنامه کیهان در دولت حسن روحانی از مخالف‌های جدی ارز دولتی برای تامین کالاهای اساسی بود و با تعبیر «دلار جهانگیری» به دولت قبل حمله می‌کرد، از سیاست جدید ارزی بانک مرکزی مبنی بر تامین ارز کالاهای اساسی با ارز ۲۸۵۰۰ تومانی تمام‌قد حمایت کرده است.
شبکه «فرانس۲۴» در گزارشی تصاویر جدیدی از لحظه حمله موشکی و پهپادی سپاه به مقر گروهک‌ تروریستی حزب آزادی کردستان منتشر کرد. / خبرگزاری دانشجو
منابع عراقی از حمله جدید ترکیه به شمال عراق خبر دادند.
سخنگوی نیروهای قسد وابسته به آمریکا از حمله پهپادی امروز ترکیه به مرکز فرماندهی مشترک واشنگتن و قسد در شمال حسکه سوریه و کشته شدن دو نفر از عناصر قسد بر اثر آن خبر داد.
منابع سوری از حمله جدید رژیم صهیونیستی به این کشور و مقابله پدافند سوریه با آن خبر دادند.
در بیانیه مشترک وزارت اطلاعات و سازمان اطلاعات سپاه تاکید می‌شود، خبرنگاران شرق و هم‌میهن، به عنوان آموزش‌دیدگان سازمان سیا و دارای ماموریت خاص برای تحریک اطرافیان مرحومه مهسا امینی، کارگردانی برخی صحنه‌ها و انعکاس اخبار و تصاویر جهت‌دار معرفی می‌شوند. همین بیانیه کافی بود که دو روزنامه شرق و هم‌میهن به گونه‌ای جدی واکنش نشان دهند و در مقابل روزنامه کیهان نیز به شدت آن‌ها را مورد حمله قرار بدهد
کیهان نوشت: خاتمی و اصلاح‌طلبان، از حامیان اصلی دولت اشرافی غربگرایی بودند که به مدت هشت سال اقتصاد کشور را دچار عقبگرد‌های جدی کرد و حالا همان‌ها برای زندگی و معیشت مردم که آسیب زده‌اند، اشک تمساح می‌ریزند!
یک منبع محلی در استان دهوک اعلام کرد که ترکیه بار دیگر شمال عراق را هدف حملات خود قرار داد.
روزنامه کیهان بهانه جدیدی برای حمله به اصلاح طلبان پیدا کرد.
منابع خبری در سوریه از حمله موشکی به پایگاه آمریکایی در میدان گازی «کونیکو» واقع در شمال استان دیرالزور خبر دادند.
بر خلاف رویکرد انتقادی روزنامه «جوان» با گذشت کمتر از ۱۰ روز اکنون شاهد هستیم که روزنامه کیهان نه تنها از ریاست جدید تاج بر فدراسیون فوتبال حمایت می‌کند؛ بلکه پا را فراتر گذاشته و در پی منکوب کردن صدا‌های مخالف نیز بر آمده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ