وزارت دفاع روسیه با انتشار بیانیه‌ای از حمله پهپادی گسترده ارتش اوکراین به شبه‌جزیره کریمه خبر داد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
روسیه می‌گوید نیروهایش بیش از ۴۰ سرباز اوکراینی را در حمله به منطقه کوپیانسک از پای درآورده‌اند.
رسانه‌های اوکراین از وقوع انفجارهایی در مناطق گسترده‌ای از این کشور خبر می‌دهند.
وزارت دفاع روسیه از خنثی شدن حمله پهپادی گسترده اوکراین علیه اهدافی در شبه جزیره کریمه خبر داد.
مقامات محلی شبه‌جزیره کریمه اعلام کردند ارتش اوکراین امروز صبح بار دیگر با حملات پهپادی گسترده این منطقه را هدف قرار داده است.
رسانه‌های اوکراینی اعلام کردند که بامداد امروز یکشنبه بار دیگر آژیر حمله موشکی گسترده در مناطقی از این کشور به‌صدا درآمده است.
ارتش روسیه می‌گوید حمله موشکی گسترده ارتش اوکراین به مناطق مختلف این کشور را دفع کرده است.
سرویس امنیتی روسیه اعلام کرد که گوشی همراه آیفون هزاران دیپلمات هک شده است.
در دور جدیدی از اعتراضات مردمی علیه قانون اصلاح بازنشستگی در فرانسه، پلیس در شهر لیون با معترضان درگیر شد.
مقامات محلی اعلام کردند که ارتش اوکراین دیشب با حملات پهپادی گسترده مناطقی از شبه‌جزیره کریمه را هدف قرار داده، اما سامانه‌های پدافندی این حمله را دفع کردند.
نیروهای مقاومت فلسطین در واکنش به شهادت یکی از اعضای ارشد جنبش جهاد اسلامی در زندان رژیم صهیونیستی حمله موشکی گسترده‌ای را به اراضی اشغالی انجام دادند.
بر اساس اعلام رسانه‌ها، حمله سایبری گسترده‌ای به زیرساخت‌های خدماتی و اقتصادی رژیم صهیونیستی روی داده است.
کینژال مشهورترین موشک هایپرسونیک زرادخانه روسیه است که با برد ۲۰۰۰ کیلومتری و قدرت و سرعت غیرقابل مهارش سایه تهدیدش بر تمام اروپا گسترده است. گذشته از این‌ها کینژال قابلیت حمل کلاهک هسته‌ای دارد.
نیروهای مسلح سوریه حمله گسترده عناصر تروریست به حومه غربی حلب را ناکام گذاشتند.
وزارت دفاع روسیه در بیانیه ای علام کرد: از تلاش اوکراین برای انجام حمله پهپادی گسترده به کریمه جلوگیری شد.
رئیس شرکت ارتباطات زیرساخت در حساب شخصی خود در فضای مجازی از خنثی سازی حمله سایبری به بانک مرکزی و برخی از پیامرسان‌های بومی خبر داد.
ینس استولتنبرگ دبیر کل ناتو که حملات اخیر اوکراین به تاسیسات نظامی در روسیه را کاملا قانونی می‌داند اعتقاد دارد پوتین در تلاش است تا زمستان را به سلاحی علیه مردم غیرنظامی تبدیل کند، این حمله به تاسیسات نظامی با تلفات در میان غیر نظامیان نیست، بلکه یک حمله گسترده به مردم غیر نظامی است؛ زیرا میلیون‌ها اوکراینی از خدمات ضروری حیاتی محروم می‌شوند.
منابع خبری از شدیدترین حمله موشکی روسیه به مناطق مختلف اوکراین از جمله پایتخت این کشور خبر دادند.
حملات DDos یکی از خطرناک‌ترین و جدیدترین حملاتی است که در بستر اینترنت انجام می‌شود. DDoS مخفف عبارت Distributed Denial of Service است و هدف از این حملات خراب کردن سرویس مورد نظر نیست بلکه شبکه و سرور مورد نظر را وادار به ناتوانی در ارائه سرویس عادی با هدف قرار دادن پهنای باند شبکه یا اتصال پذیری می‌کند.
روسیه از ماه دوم سال ۲۰۲۲ یک حمله گسترده به اوکراین را آغاز کرد که این جنگ با تمام فراز و فرودهایش تا کریسمس متوقف نشد و بحران مزبور به سال ۲۰۲۳ کشیده شد.
در ادامه حملات موشکی گسترده روسیه به اوکراین، رسانه‌های اوکراین اعلام کردند ساعاتی پیش آژیر حمله موشکی در ۵ منطقه این کشور به صدا درآمده است.
نوع واکنش و رفتار مقامات اوکراینی به شلیک موشک به خاک لهستان، نگرانی‌ها را نسبت به گسترش جنگ اوکراین و رویارویی مستقیم روسیه و ناتو، افزایش می‌دهد.
رسانه‌های اوکراین اعلام کردند دقایقی پیش دست‌کم صدای ۸ انفجار شدید در شهر کی‌یف شنیده شده است.
مقامات محلی در مناطق مختلف اوکراین از گلوله باران، قطعی برق، هشدار حمله هوایی و تخلیه شهرها در پی افزایش حملات موشکی خبر داده اند.
خبرگزاری فرانسه و شبکه جهانی «بی بی سی» از وقوع چند انفجار در کی یف پایتخت اوکراین خبر دادند. طبق این گزارش‌ها، صدای آژیر هشدار حملات هوایی هم در این شهر شنیده شده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ