اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
حجت‌الاسلام باقری ارومی با انتقاد از مجادله‌ها و بحث‌های بیهوده صورت گرفته بین چند نفر از نمایندگان مجلس شورای اسلامی بر سر مقایسه خودرو‌های داخلی و خارجی و هزینه کردن از جایگاه والای ولایت و رهبری جهت اثبات نظراتشان تصریح کرد: اینکه خودرو‌های داخلی بی‌کیفیت و بسیار سطح پایین هستند، مساله‌ای بدیهی و غیرقابل دفاع است.
نهنگ‌های قاتل مدتی بعد از فاجعه تایتان، به سه قایق در سواحل ایبریا در جنوب غربی اروپا حمله و آن را غرق کرده‌اند و به نظر می‌رسد این نهنگ‌ها قصد ندارند دست از این کار خود بردارند و گستاخ‌تر و سازمان یافته‌تر شده‌اند. محققان علت این رفتار نهنگ‌ها را بررسی کرده و به این فرض رسیده‌اند که ممکن است یکی از این نهنگ‌ها صدمه دیده باشد و باقی اعضای گروه برای تلافی به قایق‌های عبوری حمله می‌کنند.
عباس عبدی نوشت: شاید همه می‌دانند که کفگیر به ته دیگ خورده است. در هر حال نمک به زخم مردم نپاشید. اگر نمی‌توانید یا نمی‌خواهید باری را از دوش مردم بردارید حداقل بار بیشتری بر بارگران آنان اضافه نکنید.
رییس ستاد کل نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران گفت: آینده جهان نشان از یک نظم چند قطبی دارد، نظمی که در آن قدرت جهان از غرب به سوی آسیا در حال انتقال می‌باشد.
فدریکو دی‌مارکو فاش کرد آخرین باری که اینتر و میلان در اروپا با هم روبرو شدند، او در جمع تماشاگران سن سیرو بوده و حالا بعد از 20 سال، فرصت دارد خودش درون زمین باشد.
با انعقاد قراردادی میان دو شرکت توسعه‌دهنده باتری نانویی و تولیدکننده خودروهای سنگین الکتریکی، قرار است از باتری‌های حاوی گرافن در ناوگان جمع‌آوری زباله در اروپا و آمریکای شمالی استفاده شود.
مهدی فضائلی نوشته است: فائده بیان این فتوا برای امثال شما آن است که نظرگاه فقهی رهبری را بدانید، اگر نمی‌دانید! مگر منشا بسیاری از این غلط‌ها و خطا‌ها را سبک و اندیشه رهبری نمی‌دانید؟ به پرونده شما اشراف ندارم و مسئولان آن باید توضیح بدهند، اما بعید می‌دانم آنچنان که می‌نمایید مظلوم و بیگناه باشید!
کارشناسان معتقدند اگر سوناک در ابتدا راب را برکنار کرده بود و در انتظار روشن شدن نتایج تحقیقات نمی‌ماند وضعیت برای او متفاوت بود، اما اکنون او نیز به دلیل صدور اجازه باقی ماندن راب به عنوان معاون نخست‌وزیر تا زمان روشن شدن نتایج تحقیقات مورد انتقاد خواهد بود.
اگر قرار است از محل بیت‌المال رفاهی برای جامعه فراهم آید این رفاه فقط نباید از آن مدیران و کارکنان دولت باشد و باقی مردم هم در آن سهیم هستند که مهم‌ترین اقدام رفاهی برای عموم جامعه افزایش قدرت خرید و کاهش تورم است.
از قبل هم قابل پیش‌بینی بود که اگر صاحبان فکر در جبهه‌ی انقلاب، دولت را به حال خویش رها کنند و بر اساس اعتماد مطلق، از «نقادی» غفلت نمایند، تجربه‌ی دولت احمدی‌نژاد تکرار خواهد شد. در تمام جمهوری اسلامی، فقط باید به یک نفر اعتماد مطلق داشت و آن شخص رهبر انقلاب است. باقی را اگر متفکران و اندیشه‌ورزان جبهه‌ی انقلاب، رصد و مراقبت نکنند، سستی و نشتی ایدئولوژیک خواهند داشت.
حجت الاسلام اژه ای رئیس قوه قضاییه از بلاتکلیفی کشتی‌های باری در آبهای کشور انتقاد کرد.
به نظر می‌رسد، چون امروز طرفداران احیای برجام مانند باقری و امیرعبداللهیان به دلیل شرایطی که با آن مواجه هستیم، دست پایین را دارند، افرادی، چون جلیلی به راحتی لب به انتقاد گشوده و بار دیگر برجام و همه دستاورد‌های آن را زیر سوال برده اند. سناریوی دیگری هم مطرح است مبنی بر اینکه جلیلی می‌خواهد در برابر عادی سازی برخی پرونده‌های سیاست خارجی، چون برجام بایستد.
محمد باقر قالیباف در یک برنامه تلویزیونی از برخی رویکردها به مردم، بحث حجاب و برخی رفتارها در حوادث اخیر انتقاد کرد. او صراحتا تاکید کرد که پلیس باید پس از درگذشت مهسا امینی عذرخواهی می‌کرد.
قرارداد ساخت ۱۰۰ دستگاه واگن باری میان شرکت حمل و نقل ترکیبی گروه کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران و یک شرکت تولیدکننده داخلی به امضا رسید.
حمدبن جاسم نخست وزیر سابق قطر، در توییتی نوشت: «کشتار و تخریب منازل و اموال فلسطینیان توسط نیرو‌های اشغالگر در سرزمین اشغالی فلسطین بدون هیچ گونه واکنش یا محکومیت یا دست کم اعتراضی از سوی کشور‌های عربی یا غیرعربی این اطمینان را به من می‌دهد که جنایات اسرائیل همیشه از مجازات یا انتقاد به دور باقی می‌ماند».
جواد خیابانی بار دیگر در شبکه ورزش نطق گرمی انجام داد و به انتقاد علیه کی‌روش پرداخت. گفتیم که اصل گلایه‌ها از مربی پرتغالی درست است و حالا دیگر جایی برای پرده‌پوشی باقی نمانده، اما اشتباه بزرگ از جایی شروع می‌شود که آقایان نسخه استفاده از مربی بومی را تجویز می‌کنند.
وزیر دفاع عراق افزود: از جمهوری اسلامی ایران که ما را در تشکیل کابینه همراهی کرد تشکر می‌کنم و نیروهای مسلح جمهوری عراق آماده هرگونه همکاری نظامی با جمهوری مسلح ایران هستند.
یامین پور گفت: دیگر واقعا مانده ام در اینستاگرام چه بنویسم. هرچه می‌نویسیم حذف می‌شود یا صفحات را می‌بندند. یک بار پیج من برای انتشار پرچم ایران بسته شد. به توصیه ادمین‌ها خیلی از واژه‌ها را استفاده نمی‌کنیم که مدارا کنیم و پیج باقی بماند.
روزنامه اطلاعات نوشت: کمتر از ۲۰ روز به شروع بزرگترین رویداد ورزشی، فرهنگی و اقتصادی جهان در کنار مرز‌های جنوبی ایران باقی مانده و ما منفعلانه نظاره گر برنامه ریزی کشور‌های دور و نزدیک برای بهره مندی از این فرصت طلایی هستیم.
سرلشکر محمد باقری رئیس ستاد کل نیرو‌های مسلح در خصوص ادعای انهدام یک فروند پهپاد ایرانی توسط نیرو‌های آمریکایی در اقلیم شمال عراق گفت: آمریکایی‌ها نسبت به پهپاد ایرانی اقدام داشته باشند، نیرو‌های مسلح جمهوری اسلامی ایران به این اقدام خصمانه پاسخ خواهند داد و این حق مقابله و انتقام را برای خود محفوظ می‌دانیم.
مدافع اخراجی نفت مسجدسلیمان به انتقاد از عملکرد داوری دیدار با پرسپولیس پرداخت و تیمش را مستحق کسب نتیجه در این جدال می‌داند.
سرلشکر محمد باقری گفت: علاوه بر اعلام و اخطار کتبی و انتقال پیام از طریق وزارت امور خارجه به کشور‌های میزبان ارتش آمریکا، با توسعه حضور و تعمیق گشت‌های هوایی و دریایی و تعمیق اشراف اطلاعاتی و…، آمادگی و اخطار خود را اعلام کرده و می‌کنیم.
جلسه علنی مجلس به ریاست محمد باقر قالیباف آغاز شد و بررسی طرح نقل و انتقال سوابق بیمه یا بازنشستگی بین صندوق‌های بازنشستگی در دستورکار قرار گرفت.
دیاکو حسینی، کارشناس مسائل بین‌الملل اظهارات علی باقری کنی، مذاکره‌کننده ارشد ایران در مذاکرات برجامی وین در توییتر را به باد انتقاد گرفت.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ