روزنامه دولت در مطلبی به علی دایی و علی کریمی حمله کرده و انتقادات تندی از آنها داشته است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
پوستر باشگاه استقلال برای مصاف با سپاهان با واکنش هواداران سپاهان مواجه شده است.
تئو هرناندز، ستاره فرانسوی میلان، در سالگرد قهرمانی‌اش در سوپرجام اسپانیا با رئال مادرید، در توییتر برای رئال آرزوی موفقیت کرد و این پست او جنجالی شد.
در بازی بارسلونا مقابل ختافه، توپ بیش از 60 دقیقه خارج از جریان بازی بود.
ستاره ایرانی فاینورد افسوس موقعیت از دست رفته خود و تیمش مقابل سیتارد را خورد.
محمد صلاح، ستاره لیورپول، پس از تعویض مقابل چلسی از تصمیم یورگن کلوپ عصبانی شد.
در بین دو نیمه بازی سیتی و برنلی پپ گواردیولا ویژگی معروف خود را دوباره به نمایش گذاشت و همه را شوکه کرد.
اشپورت‌بیلد می‌گوید گزارش روزنامه فرانسوی اکیپ درباره توافق پی‌اس‌جی با لوکاس هرناندز دروغ بوده و باعث عصبانیت شدید بایرن مونیخ از این رسانه فرانسوی شده است.
روزنامه کیهان نوشت: اگر واقعا دوره هشت ساله خاتمی شکوفایی اقتصاد و سیاست و فرهنگ بود، مردم نباید با این صراحت و جدیت از آن‌ها عبور می‌کردند؛ اگر هم گفته شود مردم کم‌تجربه بودند، طبعا باید چهار سال بعد در سال ۱۳۸۸، به نامزد اصلاح‌طلبان رای می‌دادند که در مقابل ۲۴/۵ میلیون رای احمدی‌نژاد، ۱۳ میلیون رای به دست آورد.
روزنامه بیلد تصاویری از تمرین امروز بایرن پشت درهای بسته منتشر کرد که نشان می‌دهد توماس توخل در این تمرین بسیار عصبانی بوده است.
یک روزنامه آمریکایی امروز به دلیل عصبانیت شدید دبیرکل سازمان ملل متحد در سفر اخیر خود به اوکراین اشاره کرد.
عباس عبدی روزنامه نگار و فعال سیاسی اصلاح طلب به توقیف روزنامه سازندگی واکنش نشان داد.
روزنامه کیهان نوشت: به نظر می‌رسد سریع‌القلم در اظهارات خود تکنیک «دروغ گوبلزی» را که منتسب به وزیر تبلیغات هیتلر است، به خوبی رعایت می‌کند و چنان سخن می‌گوید که «هیچ‌کس باور نکند کسی آن‌قدر گستاخ باشد که حقیقت را این‌گونه تحریف کند»!
از حاشیه‌ها و رسوایی‌های مهم ستار در چند سال اخیر، می‌توان به بازخوانی آهنگ شازده خانم در مستراح اشاره کرد! ماجرا از این قرار بود که ستار در یک لایو اینستاگرامی شرکت کرد و در این مصاحبه از او درخواست شد که آواز بخواند، این در حالی بود که ستار در حین برقراری لایو اینستاگرام، در سرویس بهداشتی قرار داشت و آوازخواندن او در حال قضای حاجت، به سوژه رسانه‌ها تبدیل شد! البته عده‌ای از طرفداران ستار، علت این اقدام در لایو را مستی‌اش اعلام کردند، ولی بیشتر سلطنت‌طلبان عصبانی، این حرکت در حین خواندن آهنگ شازده خانم را توهین به خاطرات گذشته دختر شاه سابق دانستند و ستار را متهم کردند که به یادمان‌های باشکوه خود، ادرار کرده است!
یک روزنامه عبری زبان فاش کرد، در پی بازدید روز چهارشنبه هیئتی از سفرای برخی کشور‌های اتحادیه اروپا از مسجد الاقصی بدون هماهنگی با طرف اسرائیلی، تنش و خشمی میان تل‌آویو و این کشور‌های اتحادیه اروپا ایجاد شد.
روزنامه کیهان از گزارش اخیر مرکز پژوهش‌های مجلس انتقاد کرد.
المیرا شریفی مقدم در برنامه صبحانه ایرانی به روزنامه هم میهن حمله کرد. وی گفت حتی اگر داعش هم روزنامه داشت، مطلب درباره حاج قاسم منتشر می‌کرد؛ برخلاف روزنامه هم‌میهن!
یک روزنامه فرانسوی فاش کرد عصبانیت دیدیه دشان بین دو نیمه فینال جام جهانی باعث شده تنش قابل توجهی در رختکن فرانسه ایجاد شود.
با مردم گفتگو کند، خطا‌ها را بپذیرد، بلند گو‌هایی که نفرت می‌پراکنند و مردم را عصبانی می‌کنند کنترل کند، (مثل برخی ائمه جمعه، تیتر‌های روزنامه کیهان را ببینید.) اینستاگرام، واتش‌‍اپ، توئیتر و تلگرام و فیسبوک و کلاب هاووس را رفع فیلتر کنید. لااقل به یکی از احزابی که درخواست مجوز تجمع کرده اند، مجوز بدهید.
اصل ماجرا این است که در سفر هیئت اعزامی رهبری به سیستان و بلوچستان، حساب مردم از حساب تحریک‌کنندگان جدا و با هر کدام رفتار متفاوتی انجام شد. با مردم رحماء و با تحریک‌کنندگان و برهم زنندگان آرامش استان، اشداء؛ این امور است که برخی را عصبانی کرده است، وگرنه هم از مردم دلجویی شد و هم حرف‌شان زده شد.
روزنامه دولت نوشت: امیرخانی همان‌طور که در داستان‌هایش نشان داده بازتولیدکننده ایدئولوژی طبقاتی‌اش «بورژوازی کمپرادور» است. طبقه‌ای فراسوی نیک و بد! نفحات نفتش هم که به روشنی یک مانیفست طبقاتی است.
گفتگو با این نسل، توجه به درخواست‌های آنها، و توجه به آن‌ها به عنوان کنشگران فعال، رویکردی است که می‌بایست در مطالعات حوزه جوانان و زنان جایگزین نگاه آسیب شناسی شود.
روزنامه آلمانی بیلد می‌گوید برنامه بایرن مونیخ برای شکار یکی از پدیده‌های جوان لورکوزن یکی دیگر از حساسیت‌های دیدار امشب دو تیم در بوندس‌لیگا است.
روزنامه مارکا همچنان از کیلیان امباپه عصبانی است تا جایی که صحبتهای اخیر او با نیویورک‌تایمز را «بی‌ارزش» توصیف کرد.
در ماه‌های اخیر، گزارش‌هایی در بخش‌های خبری تلویزیون روی آنتن رفته که گاه جز عصبانی کردن مخاطب، آورده دیگری نداشته است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ