معرفی وزیر جدید برای وزارت ورزش قطعی شد+گزینه‌ها
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
کیومرث هاشمی که تا زمان معرفی به مجلس شورای اسلامی و دریافت رای اعتماد به عنوان سرپرست وزارتخانه فعالیت خواهد کرد، از امروز رسما کار خود را استارت می‌زند و البته چالش رای اعتماد را هم به زودی پیش روی خود خواهد داشت.
پس از استیضاح سید رضا فاطمی امین، در خرداد ماه 1401، سید ابراهیم رئیسی، رئیس جمهور، علی آبادی را به عنوان گزینه پیشنهادی وزارت صمت به مجلس معرفی کرد.
علیرضا عنایتی دستیار وزیر و مدیرکل خلیج فارس وزارت امور خارجه به عنوان سفیر جدید جمهوری اسلامی ایران به ریاض خواهد رفت.
نماینده مردم بناب در مجلس گفت: دولت در معرفی گزینه جدید برای تصدی پست وزارت آموزش و پرورش باید دنبال فردی باشد که از جنس آموزش و پرورش باشد در غیر این صورت مجلس رأی اعتماد نخواهد داد.
نیاز است دولت ۳ وزیر را به مجلس شورای اسلامی معرفی کند؛ البته دولت لایحه دو فوریتی تشکیل وزارت بازرگانی را هم به مجلس ارائه کرده که در صورت تصویب، این وزارتخانه هم وزیر جدید می‌خواهد.
وزیر خارجه آمریکا اسفند ماه ۱۴۰۱ اعلام کرد که ند پرایس سخنگوی وزارت خارجه آمریکا در پایان ماه مارس از سمت سخنگویی استعفا خواهد داد.
وزیر خارجه آمریکا در بیانیه‌ای، «متیو میلر» را به عنوان سخنگوی جدید وزارت امور خارجه آمریکا و جانشین ند پرایس معرفی کرد.
رئیس جمهور ونزوئلا «پدرو تله چیا» را به عنوان وزیر نفت جدید این کشور معرفی کرد.
«کریس هیپکینز» به عنوان نخست وزیر بعدی نیوزیلند و رهبر حزب حاکم این کشور معرفی شد.
معاون پارلمانی رئیس‌جمهور درباره احتمال معرفی مهرداد بذرپاش به عنوان وزیر پیشنهاد راه گفت: ایشان یکی از گزینه‌های جدی برای تصدی این وزارتخانه است.
معاون پارلمانی رئیس‌جمهور درباره احتمال معرفی مهرداد بذرپاش به عنوان وزیر پیشنهاد راه گفت: ایشان یکی از گزینه‌های جدی برای تصدی این وزارتخانه است.
سخنگوی دولت درباره زمان معرفی وزیر جدید راه و شهرسازی گفت: مجلس شورای اسلامی در تعطیلات هفتگی است و به محض آغاز به کار مجلس، وزیر جدید پیشنهادی معرفی می‌شود.
رئیس فراکسیون حزب محافظه‌کار (کمیته ۱۹۲۲) در پی استعفای لیز تراس از مقام نخست وزیری اعلام کرد که رهبر جدید حزب حاکم تا جمعه هفته آینده تعیین خواهد شد.
بهادری‌جهرمی درباره تمدید سرپرستی زاهدی وفا در وزارت کار عنوان کرد: پیش از این از رهبری اذن گرفته شد که تا تعیین وزیر جدید ایشان سرپرست بماند و وزیر جدید به زودی معرفی خواهند شد.
سخنگوی دولت گفت: تا تعیین وزیر جدید، سرپرستی «زاهدی وفا» ادامه دارد و گزینه پیشنهادی برای تصدی وزارت کار هم طی روزهای اخیر معرفی می‌شود.
سرگئی شویگو وزیر دفاع روسیه امروز با صدور دستوری «سرگئی سوروویکین» را به عنوان فرمانده «گروه مشترک نیروها در منطقه عملیات نظامی ویژه» منصوب کرد.
سخنگوی هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی گفت: بنابر قانون وزیر پیشنهادی باید رأی اکثریت مطلق نمایندگان را کسب کند اما زاهدی وفا موفق به کسب رأی مطلق نمایندگان نشد.
رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: رئیس جمهور در اسرع وقت گزینه پیشنهادی جدیدی را برای تصدی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی به مجلس معرفی کند.
رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: رئیس جمهور در اسرع وقت گزینه پیشنهادی جدیدی را برای تصدی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی به مجلس معرفی کند.
سخنگوی کمیته ملی المپیک از برپایی چهارمین نشست هیات اجرایی کمیته با حضور وزیر ورزش و جوانان و رئیس کمیته ملی المپیک خبر داد.
لیز تراس اوایل روز دوشنبه به عنوان نخست‌وزیر جدید انگلیس معرفی شد. گفته می‌شود تراس موضعی تند در قبال روسیه دارد و بارها خواستار کمک نظامی بیشتر به اوکراین شده است.
مراسم اعطای احکام اعضای نهمین دوره شورای مرکزی نظام مهندسی ساختمان کشور با حضور وزیر راه و شهرسازی برگزار شد.
امروز جمعه ۲۴ تیر ۱۴۰۱ اطلاعیه‌های زیادی بر روی سایت کدال قرار گرفت که در این مطلب به بررسی مهمترین اطلاعیه‌ها خواهیم پرداخت.
لطف اله سیاهکلی عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس با بیان اینکه هدف ما از استیضاح وزیر صمت، سیاسی نبود، گفت: دولت پیام مجلس مبنی بر اینکه اداره این وزارتخانه با وزیر کنونی امکان‌پذیر نیست را دریافت کرد. به همین جهت باید هرچه سریعتر لایحه تشکیل وزارتخانه های جدید را به مجلس ارائه و دو وزیر جدید را برای گرفتن رأی اعتماد معرفی کند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ