رضا عنایتی از شکل مطرح شدن گزینه‌های ایرانی فدراسیون برای نیمکت تیم ملی انتقاد کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
ملوان برای جبران شکست خانگی هفته اول کار دشواری دارد و باید در تهران بتواند از استقلال امتیاز بگیرد.
آرتا منهاجی، مربی مس کرمان می‌گوید این تیم با تمام وجود مقابل سپاهان قرار می‌گیرد و برای بقا بالاترین حد تلاش را خواهند کرد.
سرمربی پیکان اعلام کرد مقابل سپاهان با تمام توان به میدان خواهند رفت و هر تیمی لیاقت بیشتری داشته باشد قهرمان خواهد شد.
هافبک توانمند بی‌توجه به حواشی ایجاد شده بعد از دیدار با پرسپولیس می‌گوید در لیگ برتر نیز با تمام توان مقابل این تیم به میدان می‌روند.
دروازه‌بان صنعت نفت آبادان می‌گوید اعضای تیمش انگیزه زیادی برای دیدار با استقلال در هفته بیست و هشتم لیگ برتر دارند.
طوطی‌ها نه تنها به‌طور آزادانه تماس‌ها را آغاز می‌کردند، بلکه ظاهراً این موضوع را درک می‌کردند که یک طوطی دیگر در سمت مقابل تماس وجود دارد. علاوه بر این، مراقبان اعلام کردند که این تماس‌ها برای طوطی‌های آن‌ها تجربیات مثبتی به همراه داشته است.
طوطی‌ها نه تنها به‌طور آزادانه تماس‌ها را آغاز می‌کردند، بلکه ظاهراً این موضوع را درک می‌کردند که یک طوطی دیگر در سمت مقابل تماس وجود دارد. علاوه بر این، مراقبان اعلام کردند که این تماس‌ها برای طوطی‌های آن‌ها تجربیات مثبتی به همراه داشته است.
فرانک لمپارد، سرمربی چلسی، با وجود شکست مقابل رئال و حذف از چمپیونزلیگ از عملکرد شاگردانش ابراز رضایت کرد.
محمد ربیعی می‌گوید تیمش با تمام وجود مقابل دو تیم مدعی بازی کرده و این روند را مقابل استقلال نیز ادامه خواهد داد چرا که مس رفسنجان برای رتبه چهارمی می‌جنگد.
سرمربی نفت آبادان می‌گوید با وجود شرایط خوب پیکان اما برای برد در این مسابقه به میدان خواهند رفت.
وحید فاضلی، مربی آلومینیوم اراک، می‌گوید شکست مقابل استقلال را پشت سر گذاشته‌اند و به بازی‌های آینده فکر می‌کنند.
رئیس مرکز وکلای قوه قضاییه با بیان اینکه حفظ حقوق عامه سنگ محک تمامی اقدامات و تصمیمات مرکزی است، گفت: در مقابل ۸۵ میلیون نفر جمعیت کشور حدود ۱۰۰ هزار وکیل دادگستری وجود دارد.
فرزاد کوهیان در مورد پیروزی مقابل نفت عراق در یک‌چهارم نهایی سوپرلیگ غرب آسیا گفت: در نیمه اول هماهنگی لازم را نداشتیم و نتوانستیم از توپ‌ها در زمان خاص خود استفاده کنیم اما در نیمه دوم بازیکنان ما با تمام وجود بازی کردند.
سرمربی تیم والیبال پیکان با بیان ‌این‌که مسابقه برابر سایپا از نظر فنی بازی بسیار خوبی بود، گفت: مسابقه مقابل تیم‌های انتهای جدول سخت است چون با تمام وجود بازی می‌کنند.
سرمربی تیم والیبال پیکان معتقد است مسابقه مقابل تیم‌های انتهای جدول سخت است چون با تمام وجود بازی می‌کنند.
نبویان با اشاره به اینکه اسلام هیچ ظلمی را نمی‌پذیرد، مطرح کرد: حاج قاسم به جنگ ظلم رفت پس مسلمان هر جا ظلمی وجود دارد، باید با آن مبارزه کند.
کارشناس فوتبال با بیان اینکه تغییرات و تعویض‌های ساپینتو مقابل نفت به سود استقلال تمام شد گفت: به خاطر احتیاط تیم‌ها، فقر گلزنی در لیگ برتر به وجود آمده است.
قالیباف با تاکید بر این که علت این عکس‌العمل دشمنان، اقدام شجاعانه و قدرتمندانه این ملت در مقابل توطئه هاست اضافه کرد: ملتی که در مظلومیت تمام در دوران دفاع مقدس جنگید و در اوج محرومیت با وجود مشکلات اقتصادی و محاصره‌های علمی را تحمل کرد.
گرت بیل می‌گوید بازی فردای ولز مقابل انگلیس آخرین بازی ملی او نخواهد بود و ولزی‌ها با تمام وجود برای پیروزی به میدان خواهند رفت.
لوئیس انریکه، سرمربی اسپانیا، بعد از پیروزی 7-0 تیمش مقابل کاستاریکا از شاگردانش ستایش کرد و گفت اسپانیا با وجود برتری پرگل تا لحظه آخر بازی را تمام شده نمی‌دانست.
بازیکن تیم ملی ایران می‌گوید بازیکنان با تمام وجود برای سربلندی نام ایران، پرچم و مردم تلاش می‌کنند.
سرمربی آلومینیوم ابراز امیدواری کرد بتوانند در دیدار با سپاهان نمایش خوبی داشته باشند.
معاون اول روحانی همه اطلاعات را در ذهنش دارد و کمتر نیازی به مراجعه به یادداشت‌ یا پرسش از همکاران وجود دارد. می‌گوید:«برجام حاصل تلاش ظریف، روحانی و مقام معظم رهبری بود. ترامپ آن را بهم زد. اگر بعد از ترامپ از برجام خارج می‌شدیم، الآن هیچ امکاناتی برای مذاکره نداشتیم و بدتر اینکه ترامپ را خوشحال کرده‌ بودیم.» در تمام مقاطعی که صحبت می‌کند، یاد حرف‌های تند سیاستمداران جناح مقابل می‌افتد و بازهم لهجه کرمانی‌اش مسلط می‌شود و صدایش هم بالاتر می‌رود:«عده‌ای انگار تمام منافعشان به این گره‌خورده بود که با تندروی، خواسته‌های امریکا را در ایران پیاده کنند. این‌ها دشمن ملت ایران هستند.»
دستگاه پلیسی و امنیتی در تمام کشور‌ها به این ضعف خود معترف است که با وجود تجهیز به جدیدترین امکانات شناسایی و کشف، با وجود در اختیار داشتن بهترین خبرچین‌ها و نیرو‌های نفوذی و افسران رابط اطلاعاتی، با وجود همه تلاش‌ها برای ردزنی تولید و توزیع و ترانزیت مواد، حداکثر موفقیت در مبارزه با قاچاق، از ۳۰ درصد بیشتر نیست و شبکه قاچاق همیشه ۷۰ درصد جلوتر از دستگاه مقابله می‌دود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ