میانگین سن مناسب مردان برای بازنشستگی از نظر مردم ۵۵ سالگی و سن مناسب زنان ۴۸ سالگی برآورد شده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
باشگاه‌های اینتر و میلان با مخالفت مقامات رسمی برای تخریب ورزشگاه سن سیرو مواجه شده‌اند.
این روانشناس کودک و نوجوان با اشاره به اینکه سن ۱۲ تا ۱۶ ماهگی نیز سن مناسبی برای جداکردن است، ادامه داد: ۱۷ تا ۲۱ ماهگی نیاز به والدین بیشتر می‌شود و جدا کردن موفق آمیز نیست.
خانه‌سازی یکی از بازی‌های نوستالژیکی است که بیشتر والدین خاطره خوبی از آن دارند. انجام بازی و سرگرمی با بلوک‌های خانه‌سازی موجب خلاقیت و بهبود مهارت‌های دست ورزی کودکان می‌شود. اتصال قطعات مختلف لگو و خانه‌سازی با کشیدن و فشردن قطعات به یکدیگر باعث تقویت عضلات و ماهیچه‌های کودکان خواهد شد. در انتخاب بلوک‌های خانه‌سازی به سایز قطعات توجه داشته باشید تا متناسب با سن فرزندتان آن‌ها را انتخاب کنید.
معاون آموزش و فرهنگ ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ، گفت: بیشترین سن تصادفات ۶۰ سال به بالا و کمترین گروه سنی زیر ۲۰ سال هستند.
سه نوع نرخ حق بیمه برای بیمه زنان خانه‌دار و دختران تعریف شده است که متقاضیان می‌توانند یکی از آن‌ها را انتخاب کنند. دستمزد مبنای محاسبه و پرداخت حق بیمه این افراد نیز بین حداقل و حداکثر دستمزد مصوب شورای عالی کار است که زنان متقاضی بیمه زنان خانه‌دار و دختران می‌توانند متناسب با سن و سابقه، دستمزد مورد نظر را انتخاب و حق بیمه خود را برمبنای آن پرداخت کنند.
حضور لیونل مسی، ستاره آرژانتینی، در تصاویر منتشر شده به مناسبت رونمایی از پیراهن جدید پاری سن ژرمن باعث تعجب بسیاری شده است.
مدیرکل دفتر جمعیت مرکز آمار با بیان اینکه سن امید به زندگی در ایران ۷۴ سال است، گفت: آهنگ رشد جمعیت از سال ۹۵ به این سو کاهشی شد به شکلی که هم اکنون به ۰.۷۷ درصد رسیده است.
روزنامه تلگراف مدعی است فلورنتینو پرز، بحران اخیر در پاری سن ژرمن را فرصتی مناسب می‌بیند تا بار دیگر برای جذب کیلیان امباپه تلاش کرده و او را راهی مادرید کند.
مدیرعامل انجمن اوتیسم ایران با اشاره به چالش‌های آموزشی افراد طیف اوتیسم، گفت: برای کودکان طیف اوتیسم که در سن سنجش قرار دارند باید از ابزار‌های متناسب با سن خودشان در جهت آزمون‌های مورد نیاز استفاده شود و حداکثر امکانات و شرایط برای ورود کودک اوتیسم به مدارس اوتیسم فراهم شود.
ژاوی سیمونز می گوید اعتماد به نفس حال حاضرش در فوتبال را مدیون توصیه های کیلیان امباپه و نیمار است و به خصوص یک حرف ستاره فرانسوی را از یاد نمی برد.
همانگونه که رژیم غذایی نامناسب باعث چاقی، دیابت و بیماری قلبی می‌شود، تغذیه مناسب هم روی سلامت و زیبایی پوست اثر دارد. افزودن غذاهای مغذی به رژیم غذایی به شما کمک می‌کند که حتی با افزایش سن، یک پوست سالم و شاداب داشته باشید.
معاون عملیات پلیس راهور تهران بزرگ گفت: ۴۵ درصد از کامیونت‌ها و کامیون‌ها، ۱۹ درصد از کشنده ها و ۳۷ درصد از وانت بارها در حال حاضر در سن فرسودگی است.
روبرتو مارتینز دعوت از رونالدو به تیم ملی پرتغال را تصمیمی راحت عنوان کرد و گفت که سن رونالدو برایش مهم نیست.
مدافعان تعیین حداقل سن بلوغ دیجیتالی در اتحادیه اروپا معتقدند، این محدودیت موجب می‌شود که در صورت بروز تخلف یا تخطی، والدین پس از مطلع شدن بتوانند از طریق گفتگو با کودکان، خطرهای عدم فعالیت بدون محدودیت در فضای مجازی را به آنها گوشزد کنند.
وزیر میراث فرهنگی در واکنش به نقدهایی که به نوشته های او می شود نوشت: در سال ۱۴۰۸ من ۷۰ سال سن خواهم داشت و مناسب سمت ریاست جمهوری نیستم.
وزیر میراث فرهنگی در واکنش به نقدهایی که به نوشته های او می شود نوشت: در سال ۱۴۰۸ من ۷۰ سال سن خواهم داشت و مناسب سمت ریاست جمهوری نیستم.
رسانه‌های ترکیه می‌گویند مذاکرات پاری سن ژرمن با آردا گولر پدیده جوان فوتبال این کشور آغاز شده است. پاریسی‌ها او را گزینه مناسبی برای پر کردن جای خالی مسی در آینده می‌دانند.
لیونل مسی، ستاره آرژانتینی، از مدیران پاری سن ژرمن درخواست کرده که مراسمی را به مناسبت قهرمانی او در جام جهانی برگزار کنند.
باید توجه کرد که بانوان نیمی از جامعه انسانی هستند که باید توانایی آن‌ها در اهدای خون را یادآوری کنیم. شرایط عمومی اهدای خون مانند سن، وزن، فشار خون، درجه حرارت، نبض و ... در حوزه اهدای خون در بانوان و آقایان یکسان است. برخی جوامع اهدای خون را یک عمل مردانه می‌پندارند. این در حالی است که بانوان نیمی از جمعیت‌های سالم و مناسب در زمینه اهدای خون هستند و می‌توانند جزو اهداکنندگان مستمر خون باشند.
محمد خدابنده‌لو در سن و سال مناسبی به پای ثابت اردوهای تیم ملی تبدیل شده است.
نتیجه مطالعه‌ای که به تازگی در نشریه BMC Medicine منتشر شده نشان می‌دهد زنانی که گیاهخوار هستند بیش از کسانی که به طور مکرر گوشت می‌خورند در اواخر عمر دچار شکستگی لگن می‌شوند. برخی پژوهشگران بر این باورند که برخی از گیاهخواران ممکن است مواد مغذی کافی برای سلامت استخوان و عضله دریافت نکنند و این موضوع آنان را مستعد شکستگی استخوان می‌کند.
گروهی از نیوزیلندی‌ها که یونیفرم نظامی به تن داشتند به مناسبت درگذشت ملکه انگلیس رقص سنتی و آئینی هاکا را اجرا کردند. این رقص گروهی که ریشه در فرهنگ مردمان مائوری نیوزیلند دارد با حرکات تند و هماهنگ و فریاد‌ها و کلمات مخصوص انجام می‌شود. الیزابت دوم ملکۀ بریتانیا و چندین کشور دیگر از جمله کانادا، استرالیا و نیوزیلند و همچنین رئیس «اتحادیه کشورهای همسود»، در سن ۹۶ سالگی درگذشت.
واضح است که از لوازم عمل به این مسئولیت بزرگ، سلامت جسمی و توان پیگیری مسائل مربوط به امت مسلمان است اما امروزه وضع سلامت من به سبب بیماری و سن بالا مناسب نیست.
سرپرست دبیرخانه شورای ملی سالمندان گفت: مکانیسم و فرمول مناسب برای شروع سن سالمندی جمعیت این است که ۱۵ سال از سن امید به زندگی بدو تولد آن جمعیت کم کنیم. به عبارتی در سرشماری سال ۱۳۹۵، سن امید به زندگی جامعه ایرانی حدود ۷۵ سال بود اگر ۱۵ سال کم کنیم سن ۶۰ سال، سن شروع سالمندی جامعه ایرانی است یا اگر در ژاپن سن امید به زندگی ۸۴ سال است تا ۷۰ سال می‌تواند سن شروع سالمندی آن کشور باشد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ