میانگین دمای جهان روز دوشنبه گذشته مصادف با تاریخ سوم ژوئیه با عبور از ۱۷ درجه سانتیگراد رکورد جدید را ثبت کرده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
باشگاه بارسلونا ساعتی پیش از لباس سوم خود برای فصل 24-2023 رونمایی کرد.
علیرضا بیرانوند اعلام کرد بازیکنان پرسپولیس در دیدار هفته سوم لیگ برتر در ورزشگاه آزادی به میدان نخواهند رفت.
مدیر سامانه یکپارچه فروش خودرو با بیان اینکه در شهریور ماه سامانه برای ۳ درصد از متقاضیان باقی مانده از دور دوم فعال می شود، گفت: در مورد مرحله سوم پس از اتمام دور دوم تصمیم گیری خواهد شد.
مدیرکل دفتر مدیریت انرژی و امور مشتریان توانیر گفت: ۳۵ درصد از مشترکان برق مشمول دریافت پاداش صرفه‌جویی شده‌اند.
زباله‌هایی که در سوم ژوئیه رها شدند، باقی‌مانده یک مجموعه از پیاده‌روی‌های فضایی هستند که برای نصب آرایه‌های خورشیدی جدید انجام شدند تا منبع تغذیه ایستگاه فضایی بین‌المللی را تقویت کنند. آرایه‌های خورشیدی به طور طبیعی همراه با باتری‌ها تخریب می‌شوند. بنابراین، فضانوردان به نصب آرایه‌ها و باتری‌های جدیدی پرداختند که آخرین آن در ۱۵ ژوئن بود.
اردستان- سرپرست اداره آبفای اردستان گفت: مشترکان آبفا به چهار دسته کم مصرف، خوش مصرف، پر مصرف و بد مصرف تقسیم می شوند که در اردستان متاسفانه حدود یک سوم مشترکان مازاد بر الگو مصرف می کنند.
تصویر پیراهن سوم بارسلونا، هواداران این تیم را شوکه کرده است. قرار است بارسا در فصل آینده با پیراهن سفید بازی کند.
آرسنال خود را آماده ارائه سومین پیشنهاد به وستهم برای جذب دکلان رایس می کند تا این بازیکن را از چنگ سیتی درآورد.
مدیران چلسی سومین پیشنهاد منچستریونایتد برای جذب میسون مونت، ستاره انگلیسی این تیم، را هم رد کردند.
یحیی گل‌محمدی نام سیامک نعمتی را برای حضور در دربی از لیست تیمش خط زد.
آئین رونمایی از ۳ مجموعه آثار امام خمینی (ره) در حسینیه جماران با حضور تولیت مؤسسه تنظیم و نشر آثار امام خمینی (ره) برگزار شد.
سینان اوغان در کنار افرادی همچون پروفسور امید اوزداغ، پروفسور رشاد توزلو و چندین دانشگاهی ملی‌گرای دیگر، از افرادی است که با پشتوانه تفکرات ملی‌گرایانه از بستر دانشگاه به میدان سیاست آمده و معتقد به این است که هر گونه سازش و کوتاه آمدن در قبال ارزش‌های ملی ترکی، به ضرر ترکیه تمام خواهد شد.
سینان اوغان یکی دیگر از نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری ترکیه است که قبلاً ۲ بار به عنوان نماینده مردم اغدیر از سوی حزب حرکت ملی به پارلمان راه یافته است.
تیم‌های فولاد سپاهان اصفهان و شهید چمران لارستان بدون برگزاری مسابقه پلی آف به طور مشترک عنوان سومی لیگ برتر هندبال بانوان را کسب کردند.
تیم‌های فولاد سپاهان اصفهان و شهید چمران لارستان به طور مشترک عنوان سومی لیگ برتر هندبال بانوان را کسب کردند.
چارلز پس از مرگ ملکه الیزابت دوم در سپتامبر پارسال، جانشین وی شد. او مسن‌ترین پادشاه انگلیس است که تاج پادشاهی ۳۶۰ ساله سن‌ادوارد را روی سر نهاده و بر تخت پادشاهی ساخته‌شده در قرن چهاردهم، جلوس می‌کند.
چارلز سوم با حضور در کلیسای وست‌مینستر در قلب لندن و انجام مراسم تاجگذاری رسما پادشاه انگلیس شد.
رسانه‌ها از کشف پهپاد سوم در حومه مسکو و نیز تلاش برای خنثی‌کردن بمب انفجاری آن خبر می دهند.
حق بر آزادی مطبوعات به معنای عام، داشتن حق در زمینه جست‌وجو، جمع‌آوری، کسب آزادانه اخبار و اطلاعات و عقاید عمومی، انتقال و مخابره آزادانه آنها، انتشار آزادانه روزنامه‌ها، دریافت و مطالعه آزادانه مطبوعات و همچنین دریافت آزادانه برنامه‌های یادشده را دربرمی‌گیرد.
از روزی که علی فتح‌الله‌زاده روی صندلی ریاست استقلال نشست، وعده‌های بی‌شماری را به زبان آورد که نصف آنها نیز هرگز عملی نشدند.
اسامی ۲۱۹ فرد و صفحه مجازی که مجوز فعالیت روان شناسی و مشاوره ندارند تحت عنوان لیست سوم منتشر شد.
عضو شورای شهر تهران گفت:حمل و نقل و آلودگی هوا ۳۳ درصد و یا به عبارتی یک سوم احکام برنامه چهارم توسعه شهر تهران را به خود اختصاص داده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ