اختاپوس دامبو نام خود را از یکی از شخصیت‌های انیمیشن شرکت دیزنی گرفته است. پانزده گونه در این سرده شناسایی شده اند. اختاپوس دامبو به طور معمول از سخت پوستان، دو کفه ای‌ها و کرم‌ها تغذیه می‌کند. میانگین طول عمر گونه‌های مختلف اختاپوس دامبو سه تا پنج سال است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
در فرهنگ قبیله‌ای تانا توراجان در جزیره‌ی سولاوِسی در اندونزی، مرگ برای برخی پایان کار نیست، بلکه آغاز نوعی دیگر از حضور فرد متوفی در میان اعضای خانواده است. (تصاویر ممکن است آزاردهنده باشند).
تصاویری عجیب از بادیگارد ابراهیم رئیسی در یک مراسم رسمی را منتشر شده؛ این تصاویر در اختتامیه بیست و یکمین جشنواره ملی رسانه‌های ایران شکار شده است.
این کانسپت، نسبت‌های کلاسیک و جزئیات را با کاپوت نسبتا پایین و گلگیرهای بلند ترکیب می‌کند که از سیسیتالیا ۱۹۴۷، اولین وسیله‌ای که وارد موزه هنر مدرن (MoMA) در نیویورک شد، الهام گرفته شده است.
طی چند روز اخیر، تصاویری از افراد سفید رنگ در تهران دیده شده است که در فضای مجازی تعجب کاربران را برانگیخته است!
هوش مصنوعی، لباس‌های عروسی مردانه طراحی کرده که کت و شلوار‌های پیچیده را با هم ترکیب کرده است.
تصاویر شیمون مارسینیاک، داور فینال جام جهانی و چمپیونزلیگ، که مقابل آینه به خودش کارت زرد نشان می‌دهد خبرساز شده است.
چقدر از این وقت به درستی استفاده می‌شود؟ این تصاویر مربوط به زمان‌هایی از جلسات علنی مجلس است که دستور جلسه مشخصی مطرح بوده. قضاوتی نداریم؛ می‌شود تأمل کرد!
در پی شکسته شدن سد تحت کنترل روسیه، جنوب اوکراین زیر آب رفت . منبع: ایسنا
تصاویری از رامین رضاییان در قفس یک ببر منتشر شده است که می‌توانید که دراین فیلم ببینید.
ماده مخدری که از ترکیب ماده غذایی مورد استفاده حیوانات و هرویین تشکیل شده به آن زامبی میگویند. مقامات ایالت فیلادلفیا اعلام کردند این ماده علاوه بر تاثیرات روانی، می‌تواند به عفونت شدید خونی و قطع عضو منجر شود. منبع: صداوسیما
اواسط جنگ جهانی اول دولت آلمان تصمیم گرفت به جای استفاده از پول مالیات دهندگان برای تامین مالی جنگ از کشورهای دیگر قرض بگیرد. آلمانی‌ها مطمئن بودند که می‌توانند بدهی خود را با پیروزی در جنگ و تصرف سرزمین‌های غنی و دریافت تاوان از متفقین شکست خورده پرداخت کنند. اما نتیجه برعکس شد. آلمان در جنگ شکست خورد و جنگ با بدهی‌های عظیم به اتمام رسید.
در جدیدترین تصاویر ساخته شده توسط هوش مصنوعی برخی رهبران جهان را در کافه‌ در حال چرت زدن نشان می‌دهد.
قاضی زاده هاشمی رییس بنیاد شهید در حالی برای بقای وزیر صمت به رایزنی با نمایندگان مشغول بود که طبق آیین نامه در روز استیضاح حق گذر از ردیف اول را ندارد.
از نیمه‌های قرن نوزدهم به بعد تعدادی فسیل عجیب و ناشناخته به شکل مخروط‌های عظیم در نقاط مختلف دنیاکشف شدند؛ در طول حدودا ۱۵۰ سال دانشمندان تلاش کردند تا بفهمند این مخروط ‌های غول‌آسا به کدام گونه از موجودات زنده تعلق دارند.
انتشار تصاویری که نشان می‌دهد جوانان در خیابان‌های آمریکا در حال تلو تلو خوردن هستند و به شکلی عجیب و غریب حرکت می کنند، جامعه آمریکا را به شدت وحشت زده کرد. منبع: العالم
زمین لرزده شدیدی به قدرت ۷.۷ ریشتر مناطقی از پاکستان را تکان داد؛ که خسارات و شکاف‌هایی عمیق ایجاد کرد
تصاویری از غواصی زیردریایی به عمق ۲۰ هزار فوتی در گودال کِرمادِک در جنوب اقیانوس آرام منجر به کشف عجایبی از اعماق شده است که شاید برای علم تازگی داشته باشند.
تصاویر عجیبی از لئون بیلی، ستاره استون ویلا، منتشر شده که او را در حال مصرف گاز خنده نشان می‌دهد.
تصاویری از سوتی عجیب صداوسیما در دیدار آلومینیوم - نساجی منتشر شده است.
در روز‌های اخیر انتشار تصاویر متفاوتی از شهربانو منصوریان قهرمان ووشوی جهان در شبکه‌های اجتماعی مشخص کرد که او برای کمک به مناطق زلزله زده خوی رفته است.
دیرینه‌شناسان از کامل بودن این اسکلت شگفت زده شدند. این اسکلت در لایه‌های ظریف سنگ آهک برای بیش از ۱۵۰ میلیون سال حفظ شده است. پتروسورها به دلیل شکنندگی استخوان‌های توخالی با دیواره نازکشان در میان فسیل‌ها نسبتا کمیاب هستند، اما این نمونه حتی دارای تکه‌های کوچکی از غشای بال بود.
تصاویری عجیب که در فضای مجازی پر بازدید شد و با واکنش کاربران فضای مجازی مواجه شد را ببینید. منبع: خبرفوری
جنگل درینگ یا جنگل جیغ در جنوب Pluckley واقع شده که به‌عنوان بدنام‌ترین روستای تسخیر شده در بریتانیا شناخته شده و یکی از عجایب خوفناک طبیعی در دنیا به شمار می‌رود. جنگل جیغ نامی است که، پس از شنیدن صدا‌هایی ترسناک و جیغ‌های انسان که شب‌ها از جنگل می‌آید، بر آن گذاشته شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ