معظمی با بیان اینکه تجربه سنوات گذشته نشان داده است که این کلاهبرداران به هیچ عنوان سوالات را در اختیار قرار نمی‌دهند، گفت: برخی از کلاهبرداران نیز هستند که در این حوزه فعال هستند و بعضا سوالات مربوط به سال‌های قبل و سوالاتی را که زمان امتحان گذشته را در اختیار افراد قرار می‌دهند و کلاهبرداری می‌کنند و پول‌هایی را تحت عنوان بیعانه دریافت می‌کنند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
متولدان دهه ۶۰ درگیر یکی از پرچالش‌ترین دهه‌ها از آغاز تولد و در جریان مراحل زندگی بودند و به نظر می‌رسد که حتی در سالمندی نیز این چالش ادامه خواهد داشت. مرکز پژوهش‌های مجلس در یک گزارش به بررسی چالش‌های سالخوردگی در ایران پرداخته است. این گزارش دو نکته مغفول در بحث‌های سالخوردگی ساختار سنی کشور را معرفی کرده است: نخست عدم توجه به جمعیت سالمندان حال حاضر و دیگری وضعیت کنونی افرادی است که در آینده در اوج سالخوردگی قرار می‌گیرند. بر اساس برآوردهای این گزارش، تعداد افراد سالمند بالای ۶۵سال در سال۱۴۰۰ حدود ۵/ ۵میلیون نفر بوده و در سال۱۴۱۵ این رقم به ۱۰میلیون نفر و در ۱۴۲۰ به بیش از ۱۳میلیون نفر خواهد رسید. بنابراین نظام تامین اجتماعی کشور باید منتظر تامین اجتماعی و مراقبت بهداشتی از جمیعتی باشد که سه‌برابر جمعیت کنونی است. این نکته مهم است که تغییر روند باروری نیز تاثیری در این چالش ندارد و باید سیاست‌هایی در جهت شناسایی نیازهای جمعیت سالمند و برنامه‌ریزی برای اداره این گروه سنی در دستور کار قرار گیرد. نکته مهم دیگری که این گزارش به آن اشاره می‎کند، این است که سالخوردگی جمعیت کشور به سمت زنانه شدن رفته و زنان کشور در مقابل مشکلات اقتصادی و اجتماعی بسیار آسیب‌پذیرند. بنابراین توانمندسازی زنان، از ضروریات سالمندی فعال و موفق است.
رئیس مرکز اطلاعات مالی درمورد اینکه ایرادی که به ایران گرفته می‌شود وجود قوانین ملی برای مبارزه به پولشویی است درحالی که قوانین باید بین‌المللی باشد، اظهار کرد: هر ایرادی می‌گیرند برای خودشان می‌گیرند، حذف ایران از FATA سیاسی است نه فنی. ما معتقدیم در اجرای استاندارد‌ها مبارزه با پولشویی و تامین مالی تروریسم اقدامات خوبی انجام دادیم. ما شیوه‌های خود را داریم.
رئیس پلیس فتا تهران بزرگ گفت: ۷ نفر در جریان فروش سوالات امتحانات نهایی شناسایی شده اند.
باشگاه والنسیا اعلام کرد سه تماشاچی که در دیدار مقابل رئال مادرید به وینیسیوس توهین کرده بودند را شناسایی کرده است.
بعد از حواشی و جنجال‌های فراوانی که در ورزشگاه مستایا و در جریان دیدار والنسیا و رئال مادرید رخ داد و توهین‌هایی که به وینیسیوس جونیور شد، حالا پلیس اسپانیا چند نفر را در این رابطه شناسایی و دستگیر کرده است. پلیس والنسیا ۳ نفر را که در حین توهین نژادپرستانه به وینیسیوس شناسایی شده بودند را بازداشت کرده و باشگاه والنسیا آن‌ها را مادام العمر از حضور در ورزشگاه‌ها محروم کرد.
دادستان کل کشور در پی شهادت ۵ نفر از مأموران مرزبانی در مزه‌سر سراوان، دستورات لازم را در خصوص شناسایی و برخورد قاطعانه با جنایتکاران این حادثه صادر کرد.
اصفهان- رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان نطنز از شناسایی ۳۸ تخلف زیست محیطی و دستگیری ۶۸ نفر در رابطه با این تخلفات خبرداد.
اصفهان- رئیس اداره آموزش دوره دوم ابتدایی اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان از شناسایی ۸۵ درصد از ۷ هزار و ۵۶۸ نفر کودک بازمانده از تحصیل در استان طی چهارماه اخیر خبرداد.
وزارت کشور با اعلام شناسایی و بازداشت بیش از ۱۰۰ نفر از عوامل موثر در حوادث اخیر مدارس، اعلام کرد: تعدادی از روی شیطنت یا ماجراجویی و عده‌ای هم با انگیزه‌های معاندانه و با هدف ایجاد رعب و وحشت و ایجاد بدبینی نسبت به نظام وجود دارد.
رئیس‌کل دادگستری استان کردستان از شناسایی و دستگیری ۵ نفر از افرادی که اقدام به شایعه‌سازی و دروغ پراکنی در خصوص مسمومیت دانش آموزان در مدارس می‌کنند، خبر داد.
بنابر اعلام وزارت بهداشت، در شبانه روز گذشته ۱۰۰ بیمار مبتلا به کرونا در کشور شناسایی شد.
پرونده ۶۶ نفر فعال غیرمجاز ارزی با گردش مالی بالای ۸۰ هزار میلیارد تومان به مراجع قضایی ارسال شد.
در ادامه شناسایی عناصر اصلی اغتشاش و اخلالگران نظم عمومی که با سوء استفاده و موج سواری بر اعتراضات مردم در فراخوان ۲۸ آذر ماه اقدام به تخریب و آتش زدن اموال و اماکن عمومی و دولتی و سر دادن شعار‌های هنجارشکنانه کرده بودند، در دستور کار سربازان گمنام امام زمان (عج) در سازمان اطلاعات فرماندهی انتظامی تهران بزرگ قرار گرفت.
دادستان تهران گفت: دستورات قضایی لازم جهت شناسایی متهمان و انبار نگهداری دارو‌ها خطاب به فرماندهی تهران بزرگ صادر شد که در ابتدا محل نگهداری سرم‌ها در منزلی در محدوده شیخ هادی شناسایی و تعداد ۳۰۲ عدد سرم کشف و جهت بررسی تخصصی و قابلیت مصرف تحویل دانشگاه علوم پزشکی مربوطه شد.
شهردار منطقه ۹ تهران از شناسایی و ساماندهی معتادین متجاهر، افراد بی‌خانمان و بی‌سرپناه با هدف پاکسازی شهر و ایمن‌سازی قسمت غربی شهر تهران خبر داد.
در این حادثه ۸ نفر فوت شدند و برای ۲۵ نفر هم پرونده تشکیل شده است؛ ممکن است افرادی به این تعداد اضافه و یا کاسته شوند که این بستگی به تحقیقات دارد.بلحاظ برنامه ریزی آشوبگران از بند سارقان، آشوب و حادثه مورد نظر رخ داد تا آنها از زندان فرار کنند اما هیچ زندانی نتوانست از بازداشتگاه اوین متواری شود
جانشین فرمانده انتظامی گیلان از شناسایی و دستگیری ۸۸۰ نفر از عاملان اغتشاش، تحریک، تعرض به شهروندان، تخریب اموال عمومی و ایراد خسارت به واحدهای صنفی در گیلان خبر داد و گفت: یک باند تولید مواد اشتعال زا که قصد خرابکاری و تخریب اموال عمومی در استان را داشتند نیز دستگیر شدند.
دادستان عمومی و انقلاب مرکز لرستان از شناسایی و دستگیری ۱۲ نفر از عوامل اصلی اغتشاشات شب گذشته در لرستان خبر داد.
رشت- فرمانده نیروی انتظامی گیلان از شناسایی و دستگیری ۱۱ نفر از اعضای یک شرکت هرمی در شهرستان املش خبر داد.
رشت- فرمانده انتظامی گیلان از شناسایی و دستگیری ۱۵ نفر از اعضای یک شرکت هرمی در شهرستان رودسر خبر داد.
منبع آگاه: ضمن تکرار توصیه به هموطنان عزیز و به‌خصوص جوانان برای هوشیاری در مقابل فرصت‌طلبی عناصر بدسابقه در بهره‌گیری از اعتراض و تبدیل آن به اقدامات آشوبگرانه، تأکید می‌کنیم که با آشوبگران قاطعانه مواجهه خواهد شد.
رشت- فرمانده انتظامی گیلان با اشاره به شناسایی یک تیم خرابکاری روز گذشته در استان و کشف مقادیر زیادی مهمات و چاشنی های انفجاری گفت: طی سه روز گذشته ۷۳۹ نفر دستگیر شده اند.
خنداب - فرمانده انتظامی شهرستان خنداب از شناسایی و دستگیری ۹ نفر از اتباع بیگانه در یکی از محورهای مواصلاتی این شهرستان خبر داد.
سخنگوی قوه قضائیه از شناسایی چند نفر در ارتباط باپرونده ترور شهید صیاد خدایی خبرداد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ