رشت- فرمانده نیروی انتظامی گیلان از شناسایی و دستگیری ۱۱ نفر از اعضای یک شرکت هرمی در شهرستان املش خبر داد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
معاون استانداری فارس گفت: با دستگیری یک نفر دیگر، تعداد دستگیر شدگان مرتبط با حادثه تروریستی حرم مطهر، به ۱۱ نفر رسیده است، تعدادی از این افراد ایرانی و شماری نیز اتباع بیگانه‌بوده‌اند، از محل اختفا و خانه امن آنان لوازم و ابزار ارتباطی و ... کشف شده است.
اصفهان- رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان اصفهان از کشف و ضبط افزون بر ۸ تُن انواع مواد مخدر و دستگیری ۱۱ هزار و ۷۰۹ نفر در این رابطه طی چهار ماهه ابتدای امسال خبرداد.
رئیس پلیس آگاهی پایتخت از دستگیری ۲ سارق حرفه‌ای خودرو و کشف ۱۱ دستگاه خودروی سرقتی خبر داد.
پرونده مسمومیت ده‌ها نفر در کرج با مصرف مشروبات الکلی از جان‌باختن دست‌کم ۱۲نفر و مسمومیت ۱۰۰نفر حکایت دارد و تلاش‌های پلیس به رازگشایی از پشت پرده این ماجرا و دستگیری ۶متهم منجر شده است.
پلیس پیشگیری تهران از دستگیری ۲ نفر سارق حرفه ای خودرو هنگام سرقت یک دستگاه خودروی سواری پارک شده خبر داد و گفت: تا کنون ۱۱ شاکی، متهمان را شناسایی کردند.
رشت- جانشین فرمانده انتظامی گیلان از وقوع نزاع دسته جمعی در منطقه حمیدیان رشت و دستگیری ۱۱ نفر از عوامل درگیری توسط پلیس خبر داد.
معاون اجتماعی پلیس اطلاعات پایتخت از دستگیری ۱۱ نفر از اراذل و اوباش در جنوب غرب تهران خبر داد.
مشهد ـ دبیر کمیسیون برنامه ریزی، هماهنگی و نظارت بر مبارزه با قاچاق کالا و ارز خراسان رضوی گفت: یک باند مربوط به معاملات فردایی ارز در مشهد شناسایی و ۱۱ نفر از عوامل آن دستگیر شدند.
وزارتخانه ۱۱ نفر از عوامل مؤثر بر نوسانات غیرعادی بازار ارز در شبکه‌های اجتماعی با دستور مقام محترم قضایی بازداشت و روانه زندان شدند. همچنین شناسایی ۳۲۰ نفر از عوامل اصلی مرتبط با کانال‌ها و گروه‌های مجازی نیز انجام پذیرفته است که به زودی اقدامات لازم جهت برخورد با این عناصر مخرب بازار ارز صورت می‌گیرد.
پلیس امنیت اقتصادی فراجا از دستگیری هفت نفر از دلالان ارزی و کشف ۱۱ میلیون دلار اسکناس تقلبی در بازار ارز تهران خبر داد.
رشت- فرمانده انتظامی گیلان از دستگیری ۱۱ عضو یک شرکت هرمی در شهرستان املش خبر داد.
سردار مهدی حاجیان سخنگوی فرماندهی انتظامی کل کشور با اشاره به وضعیت امروز بازار تهران گفت: یکی از اهداف دشمنان و بدخواهان مردم تعطیل شدن بازار بود که در این رابطه فراخوان‌های بسیاری داده بودند، اما مردم و کسبه با آن‌ها همراهی نکردند.
سخنگوی فراجا با بیان اینکه برخی از این افراد تراکت پخش می‌کردند و شعارهای تهدیدآمیز می‌دادند، افزود: این افراد کسبه را تهدید می‌کردند تا مغازه‌های خود را باز نکنند، اما با حضور به موقع پلیس این توطئه خنثی شد.
سخنگوی فرماندهی انتظامی کل کشور از دستگیری ۱۱ نفر که کسبه بازار تهران را تهدید کرده بودند و اجازه بازگشایی مغازه‌ها را نمی دادند، خبر داد.
سخنگوی فرماندهی انتظامی کل کشور از دستگیری ۱۱ نفر که کسبه بازار تهران را تهدید کرده بودند و اجازه بازگشایی مغازه ها را نمی دادند، خبر داد.
رئیس مرکز اطلاع رسانی پلیس پایتخت از دستگیری ۱۱ نفر از عاملان اصلی آشوب و تخریب در منطقه لواسانات خبر داد و گفت: از مخفیگاه متهمان ۱۹ عدد کوکتل مولوتف کشف شد.
فرمانده انتظامی البرز گفت: ۱۱ نفر از اغتشاشگران و عوامل حمله به ماموران پلیس در آزاد راه کرج - قزوین که در روز پنجشنبه در آشوب های خیابانی صورت گرفته بود دستگیر شدند.
سردار محمدیان فرمانده انتظامی استان البرز گفت: بعد از انتشار تصاویری از ضرب و جرح ماموران ؛ ۹ نفر از اوباش که قصد خروج از کشور از مرزهای غیرقانونی را داشتند دستگیر شدند.
فرماند‌ه انتظامی استان البرز گفت: ۱۱ نفر از عوامل اصلی حمله به پلیس در کرج دستگیر شدند.
یک فرد مسلح عصر امروز در حرم شاه‌چراغ(ع) به زائران حمله کرد که در پی آن ۱۴ نفر به شهادت رسیده و ۲۵ نفر هم زخمی شدند، در میان شهدا زن و کودک هم دیده می‌شود. حال دو نفر از مصدومان وخیم است.
یک فرد مسلح عصر امروز در حرم شاه‌چراغ(ع) به زائران حمله کرد که در پی آن ۱۳ نفر به شهادت رسیده و ۲۱ نفر هم زخمی شدند، در میان شهدا زن و کودک هم دیده می‌شود. حال دو نفر از مصدومان وخیم است.
شیراز- یک فرد مسلح عصر امروز در حرم شاه‌چراغ(ع) به زائران حمله کرد که در پی آن ۱۵ نفر به شهادت رسیده و ۴۰ نفر هم زخمی شدند، در میان شهدا زن و کودک هم دیده می‌شود.
شیراز- سه فرد مسلح عصر امروز در حرم شاهچراغ(ع) به زائران حمله کردند که در پی آن ۱۵ نفر به شهادت رسیدند.
رشت- فرمانده انتظامی گیلان با اشاره به دستگیری ۱۱ هزار قاچاقچی مواد مخدر در استان از ابتدای امسال تاکنون گفت: ۲۰ باند بزرگ توزیع مواد مخدر نیز متلاشی شده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ