شهردار منطقه ۹ تهران از شناسایی و ساماندهی معتادین متجاهر، افراد بی‌خانمان و بی‌سرپناه با هدف پاکسازی شهر و ایمن‌سازی قسمت غربی شهر تهران خبر داد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
بررسی اظهارنامه های در جریان تشریفات ترخیص واردات کالاهای اساسی نشان می دهد که از ابتدای سال تا ۶ مرداد ماه ۱۳۲۴ هزار تن و به ارزش ۲۳۲ هزار و ۳۷۲ میلیارد ریال، هنوز ترخیص قطعی نشده اند.
جاری شدن سیل در شمال هندوستان دست کم ۳۷ نفر را به کام مرگ کشاند.
معاون فرمانده انتظامی استان خراسان جنوبی، از کشف هزار و ۳۷۲ حلقه انواع لاستیک خودرو به ارزش ۳۷ میلیارد ریال که در انباری در شهر بیرجند احتکار شده بود خبر داد.
منابع محلی از افزایش شمار قربانیان طوفان و گردباد سهمگین در آمریکا به ۳۲ نفر خبر می دهند.
مجموع ارز عرضه شده در سامانه نیما در روز جاری به معادل ۳۷۲ میلیون دلار رسید.
طبق اعلام سازمان بورس، رقم ۱۵۱ میلیون و ۳۷۲ هزار تومان به سومین گزارشگر ناهنجاری در بازار سرمایه اعطا شد.
بورس اوراق بهادار تهران طی معاملات روز شنبه که اولین روز معاملات فصل زمستان بود، با رشد قابل‌توجه قیمت‌ها و در نهایت نماگر‌های بازار همراه بود. به طوری که شاخص کل بورس روز گذشته ۷۹/ ۲‌درصد افزایش یافت و تا ارتفاع یک میلیون و ۵۳۸‌هزار واحد صعود کرد. علاوه بر این شاخص هموزن با رشد ۳۷/ ۲ درصدی رنگ سبز را از آن خود کرد.
وی در دو ضرب با رکورد ۲۰۲ کیلوگرم صاحب مدال نقره شد و در مجموع نیز با ۳۷۲ کیلو نقره‌ای شد.
یک دادگاه فرانسوی جریمه ۱.۱ میلیارد یورویی که علیه شرکت اپل برای رفتار ضد رقابتی تعیین شده بود را به ۳۷۲ میلیون یورو (۳۶۶.۳۱ میلیون دلار) کاهش داد.
۳۷۲ پروژه عمرانی و ۲۲۸ طرح صنعتی با سرمایه‌گذاری بیش از ۵۳۶ هزار میلیارد ریال در هفته دولت امسال در شهرک‌ها و نواحی صنعتی کشور به بهره‌ برداری ‌می‌رسد.
شاخص کل بورس چهارشنبه ۲ شهریور ۱۴۰۱ در نهایت با افزایش ۱۰۸۹۶ واحدی بر روی کانال یک میلیون و ۴۴۲ هزار و ۳۷۲ واحد آرام گرفت. گزارش بورس امروز شنبه ۵ شهریور ۱۴۰۱ را بخوانید.
شاخص کل بورس چهارشنبه ۲ شهریور ۱۴۰۱ در نهایت با افزایش ۱۰۸۹۶ واحدی بر روی کانال یک میلیون و ۴۴۲ هزار و ۳۷۲ واحد آرام گرفت. گزارش بورس امروز شنبه ۵ شهریور ۱۴۰۱ را بخوانید.
شاخص کل بورس دوشنبه ۲۳ اسفند ۱۴۰۰ در نهایت با کاهش ۵۹۵ واحدی بر روی کانال یک میلیون و ۳۳۴ هزار و ۷۸۱ واحد آرام گرفت. گزارش بورس امروز سه شنبه ۲۴ اسفند ۱۴۰۰ را بخوانید.
اوضاع ماکارونی بعد از قیمت‌گذاری جدید

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ