دادستان عمومی و انقلاب مرکز لرستان از شناسایی و دستگیری ۱۲ نفر از عوامل اصلی اغتشاشات شب گذشته در لرستان خبر داد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
شاهرود- فرمانده انتظامی شاهرود از کشف ۱۲ کیلوگرم حشیش از یک دستگاه پراید در محورهای مواصلاتی شهرستان خبر داد و گفت: در این راستا یک نفر دستگیر شده است.
پرونده مسمومیت ده‌ها نفر در کرج با مصرف مشروبات الکلی از جان‌باختن دست‌کم ۱۲نفر و مسمومیت ۱۰۰نفر حکایت دارد و تلاش‌های پلیس به رازگشایی از پشت پرده این ماجرا و دستگیری ۶متهم منجر شده است.
تبریز- فرمانده انتظامی شهرستان تبریز از دستگیری ۳ نفر اراذل و اوباش در راستای طرح برخورد با اراذل و اوباش توسط مأموران کلانتری ۱۲ عباسی تبریز خبر داد.
تبریز- فرمانده انتظامی شهرستان تبریز از دستگیری ۳ نفر اراذل و اوباش در راستای طرح برخورد با اراذل و اوباش توسط مأموران کلانتری ۱۲ عباسی تبریز خبر داد.
شهر ۱۲ میلیونی تهران در ۲۴ ساعت گذشته آبستن حوادث متعددی بوده است؛ از دستگیری موبایل قاپان و سارقان محتویات خودرو تا دستگیری سارقان منزل در جنوب شهر.
معاون مبارزه با جعل و کلاهبرداری پلیس آگاهی فراجا از اجرای مرحله هشتم طرح شناسایی و پلمب شرکت‌های بازاریابی شبکه‌ای غیرمجاز و دسیسه‌های هرمی خبر داد و گفت:‌در اجرای این طرح ۹۷ نفر دستگیر شده و ۱۲ شرکت بازاریابی و هرمی هم پلمب شد.
معاون مبارزه با جعل و کلاهبرداری پلیس آگاهی فراجا گفت: اجرای مرحله هشتم طرح شناسایی و پلمپ شرکت های بازاریابی شبکه ای غیرمجاز و دسیسه های هرمی منجر به دستگیری ۹۷ نفر و پلمپ ۱۲ شرکت شد.
گرگان- فرمانده انتظامی گرگان از حمله و نزاع دسته جمعی ۱۲ نفر به یک کارگاه در این شهرستان خبرداد و گفت: در این نزاع و درگیری ۱۲ نفر دستگیر و به مقر انتظامی منتقل شدند.
معاون فرهنگی و اجتماعی پلیس اطلاعات پایتخت از دستگیری اوباش سابقه دار فراری در کمتر از ۱۲ ساعت در جنوب تهران خبر داد.
اهر- فرمانده انتظامی شهرستان اهر از کشف نزدیک به ۱۲ کیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاک و دستگیری ۳ نفر در این شهرستان خبر داد.
بندرگز- فرمانده انتظامی بندرگز از دستگیری ۱۲ نفر از عوامل نزاع و درگیری شب گذشته در این شهرستان خبر داد.
محسن تهرانی، پیشکسوت فوتبال گفت: آخرین بار وقتی به آن کمپ رفتیم، دوستم نبود. مددجویان آنجا برایمان شربت آوردند، ما هم شربت را خوردیم. ولی دیگر چیزی یادمان نمی‌آید و بیهوش شدیم. روز بعد در همان کمپ به هوش آمدیم، اما دیدیم که خبری از پول‌ها و طلاهایمان نیست. گوشی موبایل‌مان را هم سرقت کرده بودند. یک گردنبند طلا، ۱۲ میلیون تومان پول از کارت عابربانکم را دزدیدند، اما همه این‌ها یک طرف و دستبند مرحوم ناصر حجازی هم یک طرف. مرحوم ناصر حجازی آن دستبند را به من هدیه داده بود. آنجا بود که فهمیدیم ۳ نفر از افرادی که در کمپ بودند سرقت را اجرا کرده و متواری شده‌اند. با این حال فرار آن‌ها خیلی طول نکشید و در نهایت پلیس خیلی زود متهمان فراری را دستگیر کرد.
سخنگوی قوه قضاییه گفت: تاکنون ۱۳ نفر در رابطه با عملیات تروریستی ایذه دستگیر شدند که ۱۲ نفر در بازداشت هستند و ۱ نفر با قرار تامین آزاد شده است. اقدامات لازم برای دستگیری عاملین دیگر این جنایت ادامه دارد و دستورات لازم صادر شده است.
ستایشی سخنگوی قوه قضاییه گفت: بر اساس آخرین آمار تا این لحظه ۱۳ دستگیری در خصوص حادثه ایذه داشته‌ایم که ۱۲ نفر در بازداشت هستند و یک نفر هم با قرار تأمین آزاد شده است.
رشت- جانشین فرمانده انتظامی گیلان با اشاره به کشف ۳۰۰ کیلوگرم مواد مخدر از سه باند توزیع موادمخدر در استان گفت: ۱۲ نفر دستگیر شدند.
یک فرد مسلح عصر امروز در حرم شاه‌چراغ(ع) به زائران حمله کرد که در پی آن ۱۴ نفر به شهادت رسیده و ۲۵ نفر هم زخمی شدند، در میان شهدا زن و کودک هم دیده می‌شود. حال دو نفر از مصدومان وخیم است.
یک فرد مسلح عصر امروز در حرم شاه‌چراغ(ع) به زائران حمله کرد که در پی آن ۱۳ نفر به شهادت رسیده و ۲۱ نفر هم زخمی شدند، در میان شهدا زن و کودک هم دیده می‌شود. حال دو نفر از مصدومان وخیم است.
شیراز- یک فرد مسلح عصر امروز در حرم شاه‌چراغ(ع) به زائران حمله کرد که در پی آن ۱۵ نفر به شهادت رسیده و ۴۰ نفر هم زخمی شدند، در میان شهدا زن و کودک هم دیده می‌شود.
شیراز- سه فرد مسلح عصر امروز در حرم شاهچراغ(ع) به زائران حمله کردند که در پی آن ۱۵ نفر به شهادت رسیدند.
رییس کل دادگستری لرستان افزود: به طور قطع برخورد دستگاه قضائی نیز در این رابطه به استناد قانون است و مجازاتی که قانون در این رابطه مقرر کرده اجرا می‌شود.
رشت- سازمان اطلاعات سپاه قدس گیلان در اطلاعیه ای از شناسایی دو تیم سازمانه یافته در اغتشاشات اخیر رشت و دستگیری ۱۲ نفر خبر داد.
پلیس انگلیس با بیان اینکه تاکنون ۱۲ نفر به جرم مضروب کردن افسران پلیس و رفتار خشونت بار دستگیر شدند افزود: ما می‌دانیم افراد دیگری مرتکب تخلفات جدی شده‌اند، اما هنوز دستگیر نشده اند، ما از تمام ابزار‌هایی که در اختیار داریم از جمله دوربین‌های مداربسته و سایر فیلم‌ها، برای شناسایی این افراد و محاکمه آن‌ها استفاده خواهیم کرد.
پلیس انگلیس با بیان اینکه تاکنون ۱۲ نفر به جرم مضروب کردن افسران پلیس و رفتار خشونت بار دستگیر شدند افزود: ما می‌دانیم افراد دیگری مرتکب تخلفات جدی شده‌اند، اما هنوز دستگیر نشده اند، ما از تمام ابزار‌هایی که در اختیار داریم از جمله دوربین‌های مداربسته و سایر فیلم‌ها، برای شناسایی این افراد و محاکمه آن‌ها استفاده خواهیم کرد.
پنجاه و نهمین طرح رعد پلیس تهران بزرگ، صبح امروز سه شنبه ۸ شهریور ۱۴۰۱ با حضور سردار رحیمی رئیس پلیس پایتخت، برگزار شد. فرمانده انتظامی تهران بزرگ، از ۲۹۰ حکم به اجرا گذاشته و دستگیری ۸۲۲ نفر از سارقان، زورگیران، مالخران و سارقین مسلح در طرح رعد ۵۹ پلیس پیشگیری خبر داد. در پنجاه و نهمین طرح رعد، تعداد ۶۸ پاتوق سارقین، ۵ پاتوق سارقین و اوباش، ۶۷ پاتوق فروشندگان مواد مخدر و ۱۲ پاتوق اوباش، سطح یک و دو منهدم شدند. ده قبضه سلاح جنگی و ۸۴ قبضه سلاح سرد نیز، در این مرحله از طرح رعد، کشف شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ