رشت- فرمانده انتظامی گیلان از شناسایی و دستگیری ۱۵ نفر از اعضای یک شرکت هرمی در شهرستان رودسر خبر داد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سرکلانتر دوم پلیس پیشگیری تهران از دستگیری یک سارق حرفه‌ای و سابقه‌دار لوازم محتویات خودروها خبر داد و گفت: متهم به ۱۵ فقره سرقت اعتراف کرد.
شاهرود- فرمانده انتظامی شاهرود از اجرای طرح ضربتی برخورد با اراذل و اوباش در این شهرستان خبر داد و گفت: ۱۵ نفر در نخستین مرحله این طرح دستگیر شدند.
روابط عمومی وزارت اطلاعات در اطلاعیه ای اعلام کرد: اعضای ۱۵ باند سازمان یافته‌ی قاچاق کلان محصولات دخانی در ۱۰ استان کشور بازداشت شدند.
دستگیری سارق موبایل سابقه دار توسط گروه تجسس کلانتری ۱۵ سناباد مشهد را در این فیلم مشاهده می‌کنید.
رئیس کل دادگستری البرز با بیان اینکه توزیع الکل تقلبی در کرج تاکنون باعث فوت ۱۵ و مسمومیت ۱۸۰ نفر شده است، از دستگیری یکی از متهمان اصلی این پرونده در یکی از استان‌های جنوب غربی خبر داد.
پرونده مسمومیت ده‌ها نفر در کرج با مصرف مشروبات الکلی از جان‌باختن دست‌کم ۱۲نفر و مسمومیت ۱۰۰نفر حکایت دارد و تلاش‌های پلیس به رازگشایی از پشت پرده این ماجرا و دستگیری ۶متهم منجر شده است.
دادستان آلمان از یورش پلیس به ۱۵ ساختمان مسکونی با هدف انجام تحقیقات درباره فعالیت یک گروه فعال محیط زیست به نام «آخرین نسل» خبر داد.
اهواز - فرمانده انتظامی خوزستان از دستگیری ۱۵ نفر اراذل و اوباش معروف در این استان خبر داد.
سمنان- فرمانده انتظامی استان سمنان بابیان اینکه طی ۴۸ ساعت گذشته ۱۰ عملیات ویژه پلیسی در استان به وقوع پیوسته است، گفت: در مجموع این عملیات‌ها ۱۵ نفر دستگیر شدند.
سردار سعید منتظرالمهدی با تاکید بر اینکه جوانان و نوجوانان عزیز کشورمان با کنترل و مدیریت هیجانات آنی، هم از خطرات احتمالی پیشگیری کنند و هم پلیس را یاری کنند، گفت: با وجود تمامی هشدارها، تبشیر و انذار پلیس، متاسفانه طبق آخرین آمار واصله تا صبح سه‌شنبه، بیش از ۱۵ نفر از هموطنان عزیزمان جان خود را بر اثر هیجانات کاذب و شادی‌های لحظه‌ای از دست داده‌اند.
غلامعلی صادقی رئیس دادگستری خراسان رضوی در تشریح این حادثه گفت: در این مراسم عروسی که روز شنبه ۱۵ بهمن در شهرستان رشتخوار برگزار شد ۱۴ نفر در یک نزاع زخمی و چهار نفر نیز کشته شدند.
بردسکن ـ دادستان بردسکن گفت: ۱۵ نفر از افرادی که قصد اغتشاش در بردسکن را داشتند شناسایی و دستگیر شدند.
سمنان- فرمانده انتظامی سمنان از دستگیری سارق سابقه دار و اعتراف وی به ۱۵ سرقت داخل خودرو در شهرستان خبر داد و گفت: این فرد اعتیاد به مواد مخدر صنعتی دارد.
رئیس پلیس پایتخت گفت: ۱۵ نفر به عنوان عامل اصلی در این پرونده مورد شناسایی قرار گرفته‌اند، البته تعدادشان بیشتر بود، اما عوامل اصلی ۱۵ نفر هستند که پنج نفر از آنان را دستگیر کردیم، چهار نفر نیز به تازگی دستگیر شدند و مابقی نیز به زودی دستگیر خواهند شد.
مهم‌ترین و خبرسازترین رخداد هفته جاری، وقوع حادثه تروریستی حرم شاهچراغ در عصر چهارشنبه (٤ مهر) بود. حوالی ساعت ۱۷.۴۳ عصر روز چهارشنبه، یک فرد مسلح تروریست با ورود به حرم مطهر شاهچراغ شیراز به سمت زائران تیراندازی کرد. در این حادثه تلخ تروریستی ۱۵ نفر به شهادت رسیدند و ۱۹ نفر هم مجروح شدند. شخص تروریست بعد از ورود تیم واکنش سریع پلیس و پس از مجروح کردن تروریست دستگیر شد.
یک فرد مسلح عصر امروز در حرم شاه‌چراغ(ع) به زائران حمله کرد که در پی آن ۱۴ نفر به شهادت رسیده و ۲۵ نفر هم زخمی شدند، در میان شهدا زن و کودک هم دیده می‌شود. حال دو نفر از مصدومان وخیم است.
یک فرد مسلح عصر امروز در حرم شاه‌چراغ(ع) به زائران حمله کرد که در پی آن ۱۳ نفر به شهادت رسیده و ۲۱ نفر هم زخمی شدند، در میان شهدا زن و کودک هم دیده می‌شود. حال دو نفر از مصدومان وخیم است.
شیراز- یک فرد مسلح عصر امروز در حرم شاه‌چراغ(ع) به زائران حمله کرد که در پی آن ۱۵ نفر به شهادت رسیده و ۴۰ نفر هم زخمی شدند، در میان شهدا زن و کودک هم دیده می‌شود.
شیراز- سه فرد مسلح عصر امروز در حرم شاهچراغ(ع) به زائران حمله کردند که در پی آن ۱۵ نفر به شهادت رسیدند.
شیراز- سه فرد مسلح عصر امروز در حرم شاهچراغ(ع) به زائران حمله کردند که در پی آن ۹ نفر به شهادت رسیدند.
مدیرکل حوزه ریاست و روابط عمومی دانشگاه علامه طباطبایی گفت: هیچ یک از دانشجویان دستگیر شده این دانشگاه در محوطه‌های دانشگاه بازداشت نشده اند و این دستگیری‌ها همگی در سطح شهر و مناطق مختلف بوده است، اما با این حال دانشگاه پیگیر آزادی این دانشجویان بوده است.
خبرنگاران آسوشیتدپرس در مسکو شاهد دستگیری ده‌ها نفر در ۱۵ دقیقه اولیه اعتراضات شبانه بودند. نیرو‌های پلیس با ادوات سنگین نظامی در خیابان‌ها حصور داشتند و با معترضانی که فریاد می‌زدند «نه به جنگ» برخورد می‌کردند.
فرماندار شیراز اضافه کرد: حدود ۱۵ نفر از عوامل درگیری شامگاه سه‌شنبه در خیابان معالی آباد نیز دستگیر شدند.
یک منبع موثق از بازداشت ۱۵ نفر از عوامل مرتبط با موضوع قطع غیرمجاز درختان جنگلی در حوزه شهرستان ساری که برخی از این بازداشت شدگان از مسؤولان هستند، خبر داد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ