رئیس‌کل دادگستری استان کردستان از شناسایی و دستگیری ۵ نفر از افرادی که اقدام به شایعه‌سازی و دروغ پراکنی در خصوص مسمومیت دانش آموزان در مدارس می‌کنند، خبر داد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رئیس مرکز عملیات پلیس اطلاعات تهران بزرگ گفت: در تحقیقات تکمیلی مشخص شد هر ۵ متهم شناسایی شده از بلاگر‌های معروف فضای مجازی به نام‌های پیمان، محمد، پویان، رضا و امیرحسین هستند.
سبزوار ـ فرمانده انتظامی شهرستان سبزوار از شناسایی و دستگیری ۴ متهم به سرقت طلا از خانه‌های مسکونی در این شهرستان خبر داد.
فرمانده پلیس اگاهی تهران بزرگ در بازدید از طرح تشدید برخود با سارقین در پلیس اگاهی تهران بزرگ از دستگیری و شناسایی ۲۳۰ متهم خبر داد خبر داد و جزئیات آن را تشریح کرد.
در پی درگیری طایفه‌ای و وقوع تیراندازی در یکی از مناطق شهر اهواز؛ ماموران پلیس ۱۲ متهم اصلی این تیراندازی‌ها را شناسایی و دستگیر کردند.
رئیس مرکز عملیات سازمان اطلاعات پلیس تهران از شناسایی و دستگیری شرور سابقه دار و متهم تحت تعقیب، با انجام یک عملیات ضربتی در محله سید خندان تهران خبرداد.
فرمانده انتظامی شهرستان شاهرود از شناسایی افراد اوباش پس از ۴۸ ساعت خبر داد و گفت: متهمان با هماهنگی مراجع قضایی به مقر انتظامی ارجاع و پس از تشکیل پرونده به دادسرا اعزام شدند.
چند وقت پیش بود که با شکایت مالباخته، این پرونده در مقابل کارآگاهان اداره پنجم پلیس آگاهی پایتخت قرار گرفت. تحقیقات ابتدایی نشان داد که دو مرد، مالباخته را در خانه‌ای در شرق تهران بیهوش کرده و یک ساک زمرد، یاقوت و الماس را دزدیدند. کارآگاهان اداره پنجم پلیس آگاهی در نخستین گام با بهره‌گیری از شیوه‌های کشف نوین جرم و روش‌های علمی، هویت دو متهم پرونده را شناسایی کردند.
رئیس پلیس فتای پایتخت گفت: پس از ارائه مستندات توسط شاکی و بررسی‌های علمی و فنی توسط کارشناسان پلیس فتا تهران بزرگ متهم که مرد جوانی بود در فضای مجازی شناسایی و پس از تشریفات قضایی در یکی از شهر‌های حومه تهران دستگیر و به همراه تجهیزات الکترونیک به پلیس فتا منتقل شد.
فرمانده انتظامی صومعه‌سرا گفت: درپی هتک حرمت به لباس یک روحانی درصومعه‌سرا، ماموران پلیس امنیت عمومی متهم این پرونده را شناسایی و دستگیر کردند.
رئیس پلیس فتا پایتخت از شناسایی و دستگیری کلاهبردار اینستاگرامی که تحت عنوان فروش گوشی‌های آیفون اقساطی اقدام به کلاهبرداری از شهروندان می‌کرد، خبر داد.
سرکلانتر ششم پلیس پیشگیری تهران بزرگ از دستگیری فروشنده ای که تجهیزات دفاع شخصی به اغتشاشگران می‌فروخت خبر داد و گفت: از این متهم ۱۱ عدد شوکر و افشانه کشف شد.
رئیس پلیس پیشگیری تهران بزرگ با اشاره به کشف دو دشتگاه تلفن همراه از متهم گفت: از متهم ۲۵ ساله دو دستگاه گوشی سرقتی کشف شد. وی همچنین در تحقیقات ابتدایی به جرم خود اعتراف کرد و ۱۰ تن از مالباختگان نیز متهم را شناسایی کردند.
مشهد ـ فرمانده انتظامی مشهد گفت: با تلاش مأموران انتظامی، هفت متهم به اخلال در نظم و امنیت عمومی در مشهد شناسایی و دستگیر شدند.
فرمانده انتظامی شهرستان دشتستان گفت: با توجه به احتمال فرار متهم و خروج وی از استان و کشور با شناسایی مخفیگاه وی، با اشرافیت اطلاعاتی طی عملیاتی ضربتی و غافلگیرانه متهم دستگیر شد.
رئیس پلیس پیشگیری تهران ادامه داد: متهم ۳۸ ساله در تحقیقات اولیه به بزه انتسابی و کلاهبرداری با عنوان فروش خودرو‌های صفر کیلومتر با همدستی چند نفر دیگر به نحوی که از برندگان خودرو‌های صفر کیلومتر حواله آن‌ها را خریداری و سپس به چند نفر می‌فروختند معترف و تا کنون ۶۰ نفر از مال باختگان شناسایی و به کلانتری مراجعه کرده اند.
فرمانده انتظامی استان قم گفت: متهم از طریق سایت دیوار از ۳۰ نفر بیش از ۵۰ میلیارد ریال کلاهبرداری کرده بود که با تلاش کارآگاهان پلیس آگاهی استان شناسایی و دستگیر شد.
رئیس پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات تهران بزرگ از شناسایی و دستگیری یک کلاهبردار اینترنتی که با اپلیکیشن رسیدساز جعلی اقدام به کلاهبرداری از تعدادی از شهروندان کرده بود خبر داد.
رئیس پلیس آگاهی پایتخت گفت: متهم پس از انتقال به اداره یازدهم پلیس آگاهی در تحقیقات ابتدایی به جرم ربودن دختر خردسال و یک فقره کودک ربایی دیگر با شگرد تعارف غذای نذری در اواسط مرداد ماه امسال اعتراف کرد و گفت: من به دلیل نیاز مالی که داشتم با پرسه زنی در مساجد و شناسایی کودکانی که زیورآلات به همراه داشتند را در یک فرصت مناسب به بهانه دادن غذای نذری آنان را اغفال و پس از سرقت طلاجات گوشواره و النگو، کودکان را در محدوده‌های ربایش رها می‌کردم و اموال مسروقه را به فردی می‌فروختم.
رئیس پلیس فتا پایتخت از شناسایی و دستگیری فردی که با جعل هویت یک شخص مشهور مجازی اقدام به راه‌اندازی یک صفحه اینستاگرامی کرده بود و از کاربران فضای مجازی کلاهبرداری می‌کرد خبر داد.
رئیس پلیس آگاهی پایتخت از دستگیری شخصی که از زنان با وعده ازدواج و مهاجرت به کشورهای اروپایی کلاهبرداری می‌کرد خبر داد و گفت: مال باختگان متهم را شناسایی کنند.
در تحقیقات به عمل آمده؛ ۲ فرد که سابقه اختلاف مالی با مقتول داشتند، شب گذشته شناسایی و دستگیر شدند.
رئیس پلیس آگاهی پایتخت از دستگیری سارق زورگیری که در ترافیک بزرگراه نیایش از یک خانم اقدام به زورگیری کرده بود، خبر داد. سرهنگ کارآگاه ولیپور گودرزی تصریح کرد: کارآگاهان اداره هجدهم در گام نخست، با رصد‌های گسترده اطلاعاتی موفق به شناسایی هویت و مخفیگاه متهم در جنوب تهران شدند. رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ در ادامه گفت: کارآگاهان پس از دریافت این اطلاعات مهم، با هماهنگی قضایی در روز بیست و هفتم مردادماه سال جاری سارق جوان را در یک عملیات منسجم دستگیر کردند.
سرهنگ کارآگاه ولیپور گودرزی تصریح کرد: کارآگاهان اداره هجدهم در گام نخست، با رصد‌های گسترده اطلاعاتی موفق به شناسایی هویت و مخفیگاه متهم در جنوب تهران شدند.
سردار عباسعلی محمدیان گفت: بررسی‌های اولیه ماموران حاکی از این بود که متهم با شناسایی زمین‌های بلاصاحب ابتدا اقدام به شکایت بر روی مالک آن‌ها در مراجع قضایی کرده و پس از اطمینان از عدم وجود ورثه، با جعل سند برای ردگم کردن چندین دست املاک را در بین آشنایان خود سند زده و در پایان آن‌ها را به مبالغ هنگفت به فروش می‌رساند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ