قرعه‌کشی مرحله مقدماتی رقابت‌های قهرمانی زیر ۲۳ سال آسیا برگزار شد و هم‌گروهان تیم امید ایران مشخص شدند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
حریفان ایران برای صعود به دور نهایی مقدماتی جام جهانی 2026 آمریکا مشخص شد.
در ازبکستان قرار است انتخابات زودهنگام ریاست جمهوری برگزار شود تا سرنوشت رئیس جمهور آتی و تغییرات قانون اساسی این کشور مشخص شود.
تیم ملی فوتسال ایران در صورت صعود به جام جهانی باید در ازبکستان به مصاف حریفان خود برود.
تیم ملی والیبال زنان ایران در ادامه رقابت‌های چلنجر کاپ آسیا مقابل ازبکستان به برتری رسید.
حسینی گفت:بنزی پالایشگاه های کوچک ایران اکنون به عراق و امارات صادر می شود و افغانستان بنزین به مراتب با کیفیت پایین تر را از ازبکستان وارد می کنند.
آخرین جلسه تمرینی ازبکستان با حضور ستاره‌های این تیم برگزار شد.
حسینی گفت: کشور های عراق و افغانستان اکنون بنزین مورد نیاز خود را از کشورهای ازبکستان و روسیه با استاندارد بالاتری تأمین بنزین می‌کنند به همین دلیل طالبان دیگر متقاضی بنزین ایران نیست.
حسینی گفت: کشور های عراق و افغانستان اکنون بنزین مورد نیاز خود را از کشورهای ازبکستان و روسیه با استاندارد بالاتری تأمین بنزین می‌کنند به همین دلیل طالبان دیگر متقاضی بنزین ایران نیست.
حضرت آیت‌الله خامنه‌ای گفتند: جمهوری اسلامی ایران توانایی این را دارد که ازبکستان را از طریق ترکمنستان و افغانستان، به راحتی به آب‌های آزاد متصل کند.
مهاجم تیم ملی در مورد بازی بعدی ایران با ازبکستان صحبت کرد.
تیم ملی و یک شروع خوب در بازی با افغانستان. تکرار این بازی خوب در برابر قرقیزستان منجر به صعود به دیدار پایانی و یک دیدار جدی در برابر ازبکستان می‌شود.
وزیر امور خارجه کشورمان که در رأس هیئتی برای شرکت در چهارمین نشست همسایگان افغانستان در ازبکستان به سر می‌برد، با وزیر خارجه ازبکستان دیدار کرد.
سمرقند ازبکستان میزبان نشست دیپلمات های ارشد کشورهای همسایه افغانستان خواهد بود.
وزیر امور خارجه به منظور شرکت در نشست همسایگان افغانستان، دقایقی پیش وارد ازبکستان شد.
وزیر خارجه چین پنجشنبه و جمعه در نشست وزرای خارجه کشورهای همسایه افغانستان در سمرقند ازبکستان شرکت می‌کند.
وزیر امور خارجه کشورمان در آستانه نوروز ١۴٠٢ با ارسال پیام‌های تبریک جداگانه به همتایان خود در کشور‌های حوزه نوروز شامل آذربایجان، ازبکستان، افغانستان، پاکستان، تاجیکستان، ترکمنستان، ترکیه، عراق، قرقیزستان، قزاقستان و هند، عید دیرین و کهن نوروز را به وزرای امور خارجه این کشور‌ها شادباش گفته و برای مردم این حوزه سالی سرشار از خوبی‌ها و شکوفایی مسئلت کرد.
اولین نشست نمایندگان ویژه کشورهای همسایه افغانستان در شهر تاشکند پایتخت ازبکستان با مشارکت جمهوری اسلامی ایران آغاز شد.
بیست‌وششمین نشست سالانه وزرای خارجه کشورهای عضو سازمان اکو امروز در شهر تاشکند، پایتخت ازبکستان برگزار می‌شود.
ولادیمیر نوروف وزیر امور خارجه ازبکستان خواستار جلوگیری از انزوای افغانستان شد.
اکوسای سازمان بین المللی است که از یازده عضو شامل ایران، پاکستان، ترکیه، قزاقستان، قرقیزستان، ترکمنستان، تاجیکستان، ازبکستان، افغانستان، آذربایجان و قبرس شمالی تشکیل شده است.
بر اثر وقوع درگیری در مرز میان دو کشور افغانستان و ازبکستان، ۳ غیرنظامی کشته و تعدادی از افغان ها هم مفقود شده اند.
بر اساس اعلام یکی از رسانه های افغانستان، در جریان وقوع درگیری در مرز میان این کشور و ازبکستان، تعدادی از افغانستانی ها کشته و زخمی شدند.
تیم ملی جوانان در کافا در حضور تیم های ازبکستان – قرقیزستان – تاجیکستان و افغانستان با 8 امتیاز قهرمان شد و حالا با یک روحیه خوب در انتظار بازی های مقدماتی در شهر بیشکک است.
تیم ملی جوانان در تورنمنت کافا بعد از تساوی 2-2 در برابر ازبکستان 4 گل به تیم افغانستان زد تا نشان دهد با انگیزه قهرمان وارد این بازی ها شده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ