اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
چندی پیش، ایران، ازبکستان را در خانه‌اش و در بازی فینال تورنمنت کافا مغلوب کرد؛ اما ازبک‌ها بهترین تیم دوم این قرعه‌کشی محسوب می‌شدند که به یوزها برخورد کردند. ترکمنستان و هنگ‌کنگ هم توانایی ایجاد مشکل برای شاگردان قلعه‌نویی را نخواهند داشت.
ایران در مقدماتی جام جهانی با دو تیم دیگر از آسیای میانه همگروه شده است.
قرعه کشی مرحله مقدماتی مسابقات جام جهانی ۲۰۲۶ روز پنجشنبه در مقر کنفدراسیون فوتبال آسیا برگزار شد و تیم ملی فوتبال ایران در گروه پنج به همراه ازبکستان و ترکمنستان قرار گرفت.
در ازبکستان قرار است انتخابات زودهنگام ریاست جمهوری برگزار شود تا سرنوشت رئیس جمهور آتی و تغییرات قانون اساسی این کشور مشخص شود.
تیم ملی فوتسال ایران در صورت صعود به جام جهانی باید در ازبکستان به مصاف حریفان خود برود.
تیم ملی والیبال زنان ایران در ادامه رقابت‌های چلنجر کاپ آسیا مقابل ازبکستان به برتری رسید.
آخرین جلسه تمرینی ازبکستان با حضور ستاره‌های این تیم برگزار شد.
حضرت آیت‌الله خامنه‌ای گفتند: جمهوری اسلامی ایران توانایی این را دارد که ازبکستان را از طریق ترکمنستان و افغانستان، به راحتی به آب‌های آزاد متصل کند.
مهاجم تیم ملی در مورد بازی بعدی ایران با ازبکستان صحبت کرد.
شاگردان سرکو کاتانچ دومین پیروزی متوالی در تورنمنت کافا را به دست آوردند.
برانکو ایوانکوویچ، سرمربی کروات تیم ملی عمان، پس از شکست سه بر صفر برابر ازبکستان در تورنمنت کافا درباره این مسابقه اظهار نظر کرد.
شاگردان برانکو ایوانکوویچ در نخستین بازی تورنمنت کافا شکست سنگینی مقابل ازبکستان متحمل شدند.
قرعه‌کشی مرحله مقدماتی رقابت‌های قهرمانی زیر ۲۳ سال آسیا برگزار شد و هم‌گروهان تیم امید ایران مشخص شدند.
سمرقند ازبکستان میزبان نشست دیپلمات های ارشد کشورهای همسایه افغانستان خواهد بود.
معاهده آلماتی با حضور سران دولت‌های آذربایجان، ارمنستان، بلاروس، قزاقستان، تاجیکستان، قرقیزستان، مولداوی، روسیه، ترکمنستان، ازبکستان و اوکراین به امضاء رسید و مهم این است که مجالس و پارلمان‌های کشور‌های عضو از جمله پارلمان آذربایجان این معاهده را به تصویب رساندند.
وزیر امور خارجه کشورمان در آستانه نوروز ١۴٠٢ با ارسال پیام‌های تبریک جداگانه به همتایان خود در کشور‌های حوزه نوروز شامل آذربایجان، ازبکستان، افغانستان، پاکستان، تاجیکستان، ترکمنستان، ترکیه، عراق، قرقیزستان، قزاقستان و هند، عید دیرین و کهن نوروز را به وزرای امور خارجه این کشور‌ها شادباش گفته و برای مردم این حوزه سالی سرشار از خوبی‌ها و شکوفایی مسئلت کرد.
ازبکستان با درخشش استثنایی دروازه‌بان خود به فینال جام ملتهای جوانان آسیا صعود کرد.
نخستین اجلاس بین المللی شناخت ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های حمل و نقل ریلی جمهوری اسلامی ایران با مشارکت کشورهای ازبکستان بلاروس، روسیه، قزاقستان، تاجیکستان، ترکمنستان و قرقیزستان برگزار شد.
تیم ملی ازبکستان به مقام سوم جام ملت‌های فوتسال آسیا دست یافت.
در سه ماه گذشته بیش از یک هزار و ۲۰۰ ازدواج میان اقوام نزدیک در ازبکستان ثبت شده است. این ازدواج‌های بیشتر در مناطق سورخندریا و کشکاداریا صورت گرفته است.
پرونده گروه دوم از مسابقات فوتسال قهرمانی آسیا با پیروزی ازبکستان و صعود این تیم و تاجیکستان به مرحله یک چهارم نهایی بسته شد.
تیم ملی فوتسال ازبکستان در نخستین دیدار خود در مسابقات قهرمانی آسیا برابر ترکمنستان به پیروزی پرگل رسید.
بیست و دومین اجلاس سران سازمان همکاری شانگهای با حضور سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهور کشورمان و سران دیگر کشور‌های عضو در شهر سمرقند ازبکستان آغاز بکار کرد. سران کشور‌های چین، روسیه، هند، ایران، ازبکستان، قزاقستان، بلاروس، ترکیه، آذربایجان، قرقیزستان، پاکستان، مغولستان، تاجیکستان و ترکمنستان در این اجلاس حضور دارند.
اکوسای سازمان بین المللی است که از یازده عضو شامل ایران، پاکستان، ترکیه، قزاقستان، قرقیزستان، ترکمنستان، تاجیکستان، ازبکستان، افغانستان، آذربایجان و قبرس شمالی تشکیل شده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ