اولین نشست نمایندگان ویژه کشورهای همسایه افغانستان در شهر تاشکند پایتخت ازبکستان با مشارکت جمهوری اسلامی ایران آغاز شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
منابع عبری از آغاز رایزنی‌های جدید یک مقام نزدیک به نخست وزیر رژیم صهیونیستی در ارتباط با موضوع عادی سازی روابط با عربستان سعودی خبر می‌دهند.
در آغاز به کار کیومرث هاشمی در وزارت ورزش، نخستین نشست شورای معاونین این وزارتخانه با حضور وی برگزار شد.
در آغاز به کار کیومرث هاشمی در وزارت ورزش، نخستین نشست شورای معاونین این وزارتخانه با حضور وی برگزار شد.
روز نخست از سی‌ویکمین دوره یونیورسیاد جهانی دانشجویان با کسب نخستین مدال کاروان ورزشی ایران و در رشته ووشو آغاز شد.
روز نخست از سی و یکمین دوره یونیورسیاد جهانی دانشجویان با کسب نخستین مدال کاروان ورزشی ایران و در رشته ووشو آغاز شد.
شفت- فرماندار شفت از به بار نشستن ۶۵ درصد از خوشه های برنج در شالیزارهای این شهرستان خبر داد و گفت: نخستین برداشت رسمی برنج در شالیزارهای شفت از نیمه اول مرداد آغاز می‌شود.
ابراهیم متقی، استاد دانشگاه تهران به عنوان نخستین سخنران نشستی درباره برجام در پاسخ به اینکه آیا می‌توان با قطعیت از آغاز مذاکرات سخن گفت، توضیح داد: «مذاکرات هیچ گاه متوقف نشد که امروز بخواهد شروع شود و هیچ‌گاه به نتیجه قطعی نرسید که در وضعیت توقف قرار بگیرد. دیپلماسی در ارتباط با موضوعات راهبردی بسیار پیچیده است و علت این است که یک نقطه تعادلی در انتظارات و دستورکار ایران، اروپا و آمریکا وجود ندارد. نگاهی که آمریکایی‌‌‌ها داشتند و دارند این است که تحریم‌‌‌ها بر اقتصاد، سیاست و جامعه ایران تاثیرگذار بوده است. وقتی که تحریم‌‌‌ها بر اقتصاد تاثیرگذار باشد طبیعی است که بحران‌هایی شکل بگیرد. تورم یک بحران خیلی آرام است که آثار و پیامدهای خاص خود را دارد. این شاخص‌‌‌ها توسط تحلیلگران اقتصادی جهان غرب بررسی می‌شود و طبعا این انگاره وجود دارد که وقتی کشوری در فضای محدودیت و ضعف بیشتری قرار داشته باشد با این کشور به توافق قطعی نمی‌‌‌رسند.»
جوکار از آغاز مرحله نخست طرح توسعه مخزن ذخیره‌سازی مختار خبر داد و گفت:حفاری نخستین چاه ارزیابی در این میدان گازی به زودی آغاز می شود.
نخست وزیر مامور تشکیل کابینه از سوی پارلمان لیبی از آغاز گفتگوهای فراگیر ملی خبر داد و از هیئت اعزامی سازمان ملل خواست نقش خود را برای تلاش جهت موفقیت آشتی در لیبی ایفا کند.
نخستین نشست تخصصی مزارع نوآوری با هدف برنامه‌ریزی برای آغاز فعالیت ۴۶ مزرعه نوآوری در بهره‌وری از منابع آب و خاک و ایجاد ۱۰۰ مزرعه نوآوری در سال ۱۴۰۲ برگزار شد.
مدیرعامل فرابورس ایران از آغاز پذیره‌نویسی نخستین اوراق قرض‌الحسنه بازار سرمایه به ارزش ۱۰۰ میلیارد تومان از یکشنبه ۱۴ اسفند در فرابورس خبر داد.
نشست علنی مجلس شورای اسلامی صبح امروز (شنبه 6 اسفند ماه) به ریاست قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی، راس ساعت 10  و با حضور 234 نفر از نمایندگان برای آغاز شد.
اصفهان- مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان از برگزاری نخستین نمایشگاه مد و لباس اصیل ایرانی در اصفهان خبر داد.
نخستین گروهی که نشستن بر روی صندلی‌های آزمون نوبت اول کنکور ۱۴۰۲ را تجربه می‌کنند، داوطلبان گروه علوم تجربی با ۴۵۰ هزار و ۵۷۷ شرکت کننده هستند که بیشترین تعداد داوطلب را در بین سایر گروه‌های آزمایشی کنکور امسال به خود اختصاص داده‌اند.
عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی گفت: نشست فردا از ساعت ۹ صبح آغاز خواهد شد و دستور نخست کمیسیون انتخاب اعضای هیات رییسه کمیسیون تلفیق است. در ادامه ساز و کار چگونگی بررسی کلیات لایحه بودجه و زمان حضور رییس سازمان برنامه و بودجه برای ارائه گزارش درباره لایحه تعیین خواهد شد.
بازار‌های ارز و سکه در نخستین روز کاری هفته سبز شد. پس از انتشار برخی سیگنال‌های منفی نسبت به روابط خارجی کشور در روز‌های پایانی هفته گذشته، سطح انتظارات تورمی در میان فعالان بازار افزایش یافت و همین امر سبب شد خریداران در بازار روز شنبه دست بالا را داشته باشند. این در حالی است که همزمان با افزایشی شدن روند نرخ ارز در معاملات غیر‌رسمی، قیمت دلار بازار متشکل و توافقی نیز افزایش یافت تا از بزرگ شدن شکاف میان ارقام رسمی و غیر‌رسمی بازار ارز جلوگیری شود. در نهایت قیمت هر برگ اسکناس دلار غیر‌رسمی در پایان معاملات روز شنبه با حدود ۹۱۰ تومان افزایش نسبت به نرخ روز پنج‌شنبه هفته گذشته به رقم ۴۰‌هزار و ۸۱۰ تومان رسید. از سوی دیگر نرخ هر قطعه سکه طلا نیز در روز نخست هفته سوم دی ماه با ۴۸۲‌هزار تومان افزایش نسبت به نرخ روز پنج‌شنبه گذشته به فعالیت خود پایان داد. به عقیده تحلیلگران علاوه بر افزایش نرخ دلار غیر‌رسمی، افزایشی شدن نرخ جهانی اونس طلا در سال میلادی جدید را نیز می‌توان از جمله عوامل افزایش نرخ سکه دانست.
نخستین دور از نشست های تخصصی فدراسیون های کاندید اعزام به بازیهای آسیایی هانگژو با حضور سرپرست کاروان اعزامی و مسئولان کمیته ملی المپیک و وزارت ورزش و جوانان برگزار شد.
سوت آغاز نخستین مرحله چرخه انتخابی تیم ملی کشتی فرنگی کشورمان در حالی اوایل دی‌ماه به صدا در می‌آید که برخی از مدعیان از حضور در این مسابقات معاف هستند.
تیم ملی فوتبال ایران از ساعت ۱۶ به وقت دوحه و ۱۶:۳۰ به وقت تهران در نخستین مصاف خود در جام‌جهانی ۲۰۲۲ قطر با انگلیس رقابت سخت خود را آغاز کرده است. این تقابل از جنبه های مختلف نابرابر است؛ چه قیمت ستاره‌های حریف و چه امکانات و وضع روحی روانی دو تیم .
تیم ملی فوتبال ایران از ساعت ۱۶ به وقت دوحه و ۱۶:۳۰ به وقت تهران در نخستین مصاف خود در جام‌جهانی ۲۰۲۲ قطر با انگلیس رقابت سخت خود را آغاز کرده است. این تقابل از جنبه های مختلف نابرابر است؛ چه قیمت ستاره‌های حریف و چه امکانات و وضع روحی روانی دو تیم .
مسابقات اوزان ۵۷، ۷۴ و ۹۲ کیلوگرم کشتی آزاد قهرمانی جهان از امروز در شهر بلگراد صربستان آغاز شد که نخستین نماینده کشورمان در دور اول شکست خورد.
نخستین نشست اعضای جدید هیات رییسه و اجرایی جدید کمیته ملی المپیک فردا برگزار می شود.
استقلال و سپاهان در حالی نیمه دوم را آغاز کرده اند که 45 دقیقه نخست بجز یک صحنه، اتفاق خاصی را در پی نداشت.
استقلال و سپاهان در حالی نیمه دوم را آغاز کرده اند که 45 دقیقه نخست بجز یک صحنه، اتفاق خاصی را در پی نداشت.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ