بیست‌وششمین نشست سالانه وزرای خارجه کشورهای عضو سازمان اکو امروز در شهر تاشکند، پایتخت ازبکستان برگزار می‌شود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رییس مجلس شورای اسلامی در نشست کمیته امور داخلی و بودجه مجمع مجالس آسیایی که میزبانی جمهوری اسلامی ایران آغاز به کار کرد، چالش امروز غرب را بازگشت آسیا به مرکز قدرت اقتـصادی و سیاسـی جهان دانست و گفت: نشست مجمع پارلمان‌های آسیایی تاثیر به سزایی در آسـیب‌شناسـی و شناسـایی نقاط قوت و ضعف و ارتقـاء جایگـاه جهـانی آسیا دارد.
مدیر سامانه هوشمند سوخت شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی از اجرای طرح آزمایشی عرضه سوخت از طریق کارت بانکی در یک جایگاه شهر تهران خبر داد و گفت: در صورت موفقیت‌آمیز بودن مراحل آزمایشی و صدور مجوزها، در مرحله نخست این طرح، توزیع بنزین سوپر از طریق کارت بانکی آغاز خواهد شد.
نمایندگان پارلمان لبنان امروز (چهارشنبه) در دوازدهمین نشست خود برای تعیین رئیس جمهور این کشور دورهم گرد آمدند.
نشست وزیران خارجه کشورهای عربی در جده آغاز شد.
نشست وزیران خارجه کشورهای عربی در جده آغاز شد.
نشست ۳ روزه وزرای خارجه گروه- ۷ از امروز در شهر «کارویزاوا» ژاپن برگزار می‌شود.
نشست چهار جانبه معاونان وزرای امور خارجه ایران، روسیه، ترکیه و سوریه درباره تحولات سوریه با سخنرانی سرگئی لاوروف وزیر امور خارجه روسیه در مسکو آغاز شد.
علی اصغر خاجی، دستیار ویژه وزیر خارجه کشورمان در امور سیاسی ریاست هیات ایرانی در این نشست را برعهده دارد.
نشست روسای کاروان‌های ورزشی دانشجویان جهان با حضور هادی بشیریان سرپرست کاروان ورزشی ایران در چنگدو آغاز شد.
نشست خبری سخنگوی شورای نگهبان دقایقی پیش آغاز شد.
نشست بین المللی سالیانه امنیت جهانی با حضور مسئولان بلندپایه و کارشناسان مختلف در دوحه قطر آغاز به کار کرد و نخست وزیر قطر در افتتاحیه آن سخنرانی کرد.
اسامی خودروهای عرضه‌شده در طرح فروش سامانه یکپارچه که مرحله نخست آن از امروز آغاز شده، اعلام شد.
نشست وزرای خارجه گروه - 20 صبح امروز پنج شنبه در «نیو دهلی» پایتخت هند با یک دقیقه سکوت به احترام قربانیان زلزله ترکیه و سوریه آغاز شد.
معاون دفتر ترانزیت و پایانه های مرزی سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای گفت: از روز سه شنبه فاز نخست استقرار سامانه نوبت دهی در پایانه بار شهرستان آستارا راه اندازی شده است.
فعالیت بارگذاری سالانه سوخت و انجام دوره‌های بازرسی فنی و تعمیرات اساسی تجهیزات مهم واحد نخست نیروگاه اتمی بوشهر از 25 بهمن ماه آغاز شد.
رئیس کمیته ملی المپیک گفت: وقتی رئیس جدیدی برای کمیته المپیک یک کشور انتخاب می‌شود یک تا ٥ ماه فرصت می‌دهند تا بازدیدی از ساختار IOC داشته باشد.
باشگاه النصر عربستان با پیشنهاد دستمزد سالانه ۴۰ هزار یورو مذاکرات جدیدی را برای جذب لوکا مودریچ هافبک کُروات رئال مادرید آغاز کرد.
طبق وعده‌های داده شده واریز مرحله نخست ‎سود سهام‌ عدالت از صبح امروز (چهارشنبه) با استفاده از سامانه ‎سجام به حساب ۴۴ میلیون مشمول آغاز شد.
سرپرست سازمان ملی زمین و مسکن از آغاز دور جدید نشست‌های تامین زمین استان‌ها برای نهضت ملی مسکن در سازمان ملی زمین و مسکن خبر داد.
نشست خبری وزیر امور خارجه پیرامون تحولات در حوزه سیاست خارجی آغاز شد.
جلسه بررسی استیضاح رضا فاطمی امین وزیر صنعت، معدن و تجارت دولت سیزدهم با حضور مخبر معاون اول رئیس جمهور و برخی وزرای کابینه آغاز شد.رئیس مجلس شورای اسلامی استقبال و دیدار با نخست وزیر ارمنستان را دلیل عدم حضور رئیس جمهور در جلسه استیضاح وزیر صمت بیان کرد.
دفتر نخست وزیر رژیم صهیونیستی از آغاز نشست بررسی توافق ترسیم مرزهای دریایی با لبنان به ریاست یائیر لاپید خبر داد.
سرپرست دفتر فناوری اطلاعات و ارتباطات وزارت آموزش و پرورش گفت: به منظور حفظ عدالت در ورود اطلاعات و جلوگیری از افزایش بیش از حد بار سامانه، اینگونه برنامه ریزی کرده‌ایم که هر رقم کدملی از سمت راست (اولین رقم سمت راست کد ملی) ۲.۵ روز کاری برای ثبت نام فرصت داشته باشد و امروز از صفر شروع می‌شود تا به کد ۹ برسیم. جدول زمانبندی مشخص شده است. با این حال پس از اتمام این زمان نیز فرصت دوباره‌ای به همه همکاران که موفق به ثبت نام نشده‌اند داده می‌شود و جای استرس و نگرانی نیست.
صبح امروز پانزدهمین نشست مجلس شورای اسلامی آغاز شد و پس از قرائت دستور کار نشست توسط حسینعلی حاجی دلیگانی، بررسی طرح شفافیت قوای سه گانه، دستگاه‌های اجرایی و سایر نهاد‌ها در دستور قرار گرفت؛اما آنچه در این میان جالب توجه بود، تذکرات پراکنده‌ای بود که نمایندگان مجلس در حین سخنان خود درباره نحوه اجرای حذف ارز ترجیحی بیان می‌کردند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ