تیم ملی والیبال زنان ایران در ادامه رقابت‌های چلنجر کاپ آسیا مقابل ازبکستان به برتری رسید.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
تیم ملی والیبال ژاپن ست اول عجیبی را مقابل ازبکستان پشت سر گذاشت.
چندی پیش، ایران، ازبکستان را در خانه‌اش و در بازی فینال تورنمنت کافا مغلوب کرد؛ اما ازبک‌ها بهترین تیم دوم این قرعه‌کشی محسوب می‌شدند که به یوزها برخورد کردند. ترکمنستان و هنگ‌کنگ هم توانایی ایجاد مشکل برای شاگردان قلعه‌نویی را نخواهند داشت.
تیم ملی والیبال ازبکستان با شکست پاکستان به دیدار نهایی رقابت‌های قهرمانی زیر 16 سال آسیا صعود کرد تا حریف تیم ملی ایران در این مسابقه مهم شود.
تیم ملی فوتسال امید کشورمان امروز بعدظهر در چهارمین بازی خود در تورنمنت کافا ۲۰۲۳ به مصاف ازبکستان رفت و حریف خود را شکست داد.
تیم ملی فوتسال امید کشورمان امروز بعدظهر در چهارمین بازی خود در تورنمنت کافا ۲۰۲۳ به مصاف ازبکستان رفت و حریف خود را شکست داد.
حریفان ایران برای صعود به دور نهایی مقدماتی جام جهانی 2026 آمریکا مشخص شد.
در ازبکستان قرار است انتخابات زودهنگام ریاست جمهوری برگزار شود تا سرنوشت رئیس جمهور آتی و تغییرات قانون اساسی این کشور مشخص شود.
تیم ملی فوتسال ایران در صورت صعود به جام جهانی باید در ازبکستان به مصاف حریفان خود برود.
ازبکستان که در فینال رقابت های کافا برابر ایران شکست خورد، به مصاف آمریکا خواهد رفت.
سرمربی تیم ملی به دلیل عدم حضور بازیکنان اصلی در ترکیب ازبکستان از تماشای بازی این تیم پشیمان شد.
مهاجم تیم ملی فوتبال ایران گفت: بازی سختی مقابل تیم قدرتمند ازبکستان خواهیم داشت.
مهاجم تیم ملی در مورد بازی بعدی ایران با ازبکستان صحبت کرد.
شاگردان سرکو کاتانچ دومین پیروزی متوالی در تورنمنت کافا را به دست آوردند.
نیروی زمینی شهید شاملی در سومین بازی خود در جام باشگاههای آسیا برابر تاشکند ازبکستان به برتری دست یافت.
تینا مدانلو ملی پوش تکواندو ایران در دور نخست مسابقات قهرمانی جهانی شکست خورد و حذف شد.
اجازه ورود زنان به ورزشگاه آزادی در هفته قبل هم داده نشد تا مشخص شود وعده‌های مکرر درباره حل‌شدن این موضوع در حد حرف باقی مانده است. گو اینکه صدور مجوز برای ورود تماشاگران زن به سالن محل برگزاری دیدار فوتسال تیم ملی ایران با ازبکستان و ابراز امیدواری دوباره مهدی تاج، این نوید را می‌داد که برای دربی حداقل اجازه ورود زنان به ورزشگاه داده شود؛ امری که فعلا میسر نشده تا مشخص شود حتی رضایت ابراهیم رئیسی برای این مسئله هم به تنهایی کفایت نمی‌کند و ظاهرا نهاد‌های دیگری هم باید برای حل‌شدن این مورد حساس چراغ سبز نشان دهند.
در دومین بازی تدارکاتی، تیم ملی فوتسال ایران مقابل ازبکستان به پیروزی پرگل دست یافت و به اردوی آماده سازی خود خاتمه داد.
تیم ملی فوتبال ساحلی ایران با پیروزی مقابل ازبکستان به مرحله بعدی جام ملت‌های آسیا صعود کرد.
برنامه زمان بندی مسابقات زیر 17 سال دختران از سوی اتحادیه مرکزی فوتبال آسیا (کافا) اعلام شد.
مهاجم ازبکستانی پیکان در جریان یک بازی دوستانه دو بار دروازه حریف را باز کرد.
فرشته کریمی و سارا شیربیگی تا اینجای رقابت‌های کافا ۲۰۲۳، هر کدام پنج گل وارد دروازه حریفان ایران کردند و برای فتح عنوان خانم گلی در این مسابقات با یکدیگر رقابت جالبی دارند!
سارا شیربیگی ستاره تیم ملی فوتسال زنان ایران در جریان پیروزی ۱۶ گله امروز تیم ملی ایران در برابر تاجیکستان، پنج گل را وارد دروازه حریف ایران کرد!
تیم‌های ملی ایران، ژاپن، تایلند و ازبکستان که در گروه‌های چهارگانه جام ملت‌های آسیا صدرنشین شدند و از آنها به‌عنوان مدعیان اصلی جام نام برده می‌شد، چهار تیم نهایی این مسابقات را تشکیل می‌دهند و روز پنجشنبه با هم رقابت خواهند کرد.
این چهارمین مسابقه مریم بربط در روز جاری بود. او دو مسابقه اول را در برابر حریفان سنگالی و کامرونی با ضربه فنی برد اما در مسابقه سوم خود در برابر دیگر حریف ازبکستانی ضربه فنی شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ