آلخو ولیز، ستاره تیم جوانان آرژانتین، سرگذشت جالبی را در کودکی طی کرده تا به تیم ملی کشورش رسیده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
با اعلام رسمی باشگاه میلان، لوکا رومرو، مهاجم جوان آرژانتینی به عنوان بازیکن آزاد با این تیم پیوست.
الخاندرو گارناچو، ستاره جوان منچستریونایتد و تیم ملی آرژانتین تولد 19 سالگی خود را به سبکی عجیب و غریب جشن گرفت.
امیلیانو مارتینز، دروازه‌بان آرژانتین، گفت الخاندرو گارناچو یک "گنج کوچک" است. گارناچو در مسابقه دوستانه برابر استرالیا اولین بازی ملی‌اش را انجام داد.
همبازی سابق کریستیانو رونالدو در منچستریونایتد می‌گوید الخاندرو گارناچو، ستاره جوان آرژانتینی شیاطین سرخ، می‌تواند به رونالدوی بعدی این تیم تبدیل شود.
سرمربی تیم ملی آرژانتین به تمجید از ستاره ملی‌پوش الهلال پرداخت.
تنها چهار ماشین فراری ۳۳۵ S Spider Scaglietti توسط سازنده ایتالیایی در سال ۱۹۵۷ تولید شد. این خودروی اسپرت دو نفره نیز به عنوان اسب پرنده سال ۱۹۵۷ شناخته می‌شود.
مربی سابق آلخاندرو گارناچو، ستاره جوان منچستریونایتد، می‌‌گوید او می‌توانست هم در تیم ملی اسپانیا و هم در تیم ملی آرژانتین بازی کند اما به دلیل شیفتگی بی و حد و حصرش به لیونل مسی آرژانتین را انتخاب کرد.
تیاگو سیلوا، ستاره برزیلی چلسی، با انتقاد شدید از جوایز بهترین‌های فیفا می‌گوید رتبه خولین آلوارز در فهرست نامزدهای این جوایز نشان می‌دهد دِ بست به یک جوک شبیه بوده است.
سالم الدوساری، ستاره الهلال که سابقه بازی در لالیگا با پیراهن ویارئال را دارد امشب در فینال جام باشگاه‌های جهان مقابل رئال مادرید قرار می‌گیرد.
لوکاس رومن، ستاره 18 ساله آرژانتینی، با امضای قراردادی رسما به باشگاه بارسلونا پیوست.
لوکاس رومن، ستاره 18 ساله آرژانتینی، با امضای قراردادی رسما به باشگاه بارسلونا پیوست.
سفر انزو فرناندز، ستاره جوان آرژانتینی بنفیکا، به کشورش برای جشن سال نوی میلادی بر خلاف دستور سرمربی باعث اعتراض دیگر بازیکنان این تیم پرتغالی شده است.
لیونل مسی، کاپیتان آرژانتین به عنوان ستاره ورزش سال ۲۰۲۲ از سوی بی بی سی انتخاب شد.
جان تری، کاپیتان سابق تیم ملی انگلیس، با انتشار توییتی با حضور سرخیو آگوئرو در جشن قهرمانی تیم ملی آرژانتین شوخی کرد.
یک شادی تکراری پس از همه گل‌ها برای تضعیف روحیه فوق ستاره آرژانتین گره‌گشای فرانسه برای قهرمانی نبود.
پس از پیروزی مقابل فرانسه، لباس تیم آلبی سلسته با سومین ستاره ای که کسب کردند به روز شد.
کیلیان امباپه، ستاره جوان تیم ملی فرانسه، در فاصله 97 ثانیه دو بار برابر آرژانتین موفق به گلزنی شد.
فقط هوش و قدرت بالای بازی‌خوانی فوق ستاره آرژانتین می‌توانست گل دوم تیمش برابر فرانسه را پایه‌گذاری کند.
امباپه در صورت پیروزی فرانسه مقابل آرژانتین سناریو پله را در پیش خواهد گرفت اما در صورت شکست، داستان رونالدو برای او تکرار می شود.
الکسیس مک آلیستر و پدرش، سرگذشت جالبی دارند؛ یکی با مارادونا جام جهانی را از دست داد و دیگری با مسی می خواهد آن را فتح کند.
تیم ملی فوتبال آرژانتین با درخشش کاپیتان و ستاره فراموش نشدنی خود دیدار مرحله نهایی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر برابر کرواسی را به سود خود تمام کرد تا در یک قدمی جام قهرمانی قرار بگیرد.
پنج حضور پیاپی در ترکیب آلبی سلسته با گلزنی برای مهاجم جوان این تیم همراه بود.
هنرمند آرژانتینی ماکسیمیلیانو بانسکو نقاشی دیواری بزرگی را در بوینس آیرس پایتخت آرژانتین به یاد دیگو مارادونا ستاره فقید فوتبال کشیده است. نقاشی دیواری اسطوره فوتبال ۴۰ متر ارتفاع دارد و این هنرمند قصد دارد نقاشی را در سی ام همین ماه یعنی روز تولد مارادونا به پایان برساند. این نقاش همچنین می‌گوید که این نقاشی دیواری بلندترین نقاشی در جهان خواهد بود. وی افزود: نقاشی در نزدیکی فرودگاه اصلی پایتخت است و مسافران در هر پروازی آن را مشاهده می‌کنند.
میلاد عبادی‌پور کاپیتان تیم ملی والیبال ایران عنوان امتیازآورترین بازیکن دیدار ایران برابر آرژانتین در مرحله مقدماتی مسابقات قهرمانی مردان جهان را به دست آورد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ