الخاندرو گارناچو، ستاره جوان منچستریونایتد و تیم ملی آرژانتین تولد 19 سالگی خود را به سبکی عجیب و غریب جشن گرفت.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
یکی از بازیکنان سابق تیم ملی آمریکا دوست دارد که دوئلی دیگر میان کریستیانو رونالدو و لیونل مسی برگزار شود و منتخب ستارگان لیگ آمریکا به عنوان مدعو در دوره بعدی رویارویی با تیم منتخب لیگ آمریکا در تابستان اینده حضور پیدا کند.
نمایش فوق العاده کارلوس آلکاراس در دیدار یک چهارم نهایی مسابقات ویمبلدون تمجید جالب اسطوره فوتبال انگلیس را به دنبال داشت.
سعودی ها قصد دارند تا داور کهنه کار و بازنشسته اسپانیایی را به خدمت بگیرند.
لیونل مسی با پیوستن به اینترمیامی، ادامه حضور کریستیانو رونالدو در صدر بهترین گلزنان لیگ قهرمانان اروپا را تضمین کرد.
یکی از رازهای سلامتی و قدرت کریستیانو، لئو مسی و کریم بنزما حتی در 35 سالگی و بالاتر، رژیم غذایی خوب و متفاوت آنهاست. نقطه مشترک رژیم غذایی این سه بازیکن استفاده از یک ماده غذایی خاص است.
یکی از رازهای سلامتی و قدرت کریستیانو، لئو مسی و کریم بنزما حتی در 35 سالگی و بالاتر، رژیم غذایی خوب و متفاوت آنهاست. نقطه مشترک رژیم غذایی این سه بازیکن استفاده از یک ماده غذایی خاص است.
باشگاه لیگ برتر انگلیس به دنبال به خدمت گرفتن دو فوق ستاره جهان فوتبال است.
یامال در 15 سالگی برای تیم اصلی بارسا بازی کرد، اما ستاره‌های بزرگ فوتبال در این سن کم کجا بودند؟ آیا مسی و رونالدو به گرد پای یامال می‌رسند؟
سرخیو آگوئرو، ستاره سابق تیم ملی آرژانتین، معتقد است که کریستیانو رونالدو گلزن بهتری از لیونل مسی نیست و بارها شانس کمکش کرده است.
متئو لاهوز، داور اسپانیایی، که در جام جهانی 2022 با انتقادات شدید لیونل مسی روبه‌رو شد، دیدار النصر و الاتحاد را سوت خواهد زد.
لیونل مسی به‌دنبال شکستن رکورد کریستیانو رونالدو در لیگ قهرمانان اروپاست و به همین خاطر فعلا می‌خواهد به حضورش در پاری سن ژرمن و فوتبال اروپا ادامه دهد.
با اعلام باشگاه پاری سن ژرمن مشخص شد لیونل مسی چند هفته بعد از فتح جام جهانی در قطر به خاورمیانه برخواهد گشت و در یک مسابقه مقابل کریستیانو رونالدو قرار خواهد گرفت.
تیم فوتبال پاری‌سن ژرمن در دیداری دوستانه به مصاف تیم منتخب بازیکنان الهلال و النصر می‌رود.
پیرس مورگان، مجری جنجالی و دوست صمیمی کریستیانو رونالدو، باز هم اظهارنظری جنجالی داشته است.
رونالدوی برزیلی فاش کرد که اگر لیونل مسی بتواند کشورش را به قهرمانی در جام‌جهانی برساند، برای او خوشحال خواهد شد.
برزیل حذف شد و آرژانتین با تاکتیکی متفاوت و زدن پنالتی های بهتر بالا رفت. بدون برزیل حالا می توان راحت تر به فینال قرن بین لئو مسی و رونالدو فکر کرد.
مسی و رونالدو می‌توانند در فینال قطر بازی کنند، اما بلیت‌های این بازی از آخرین رقص فدرر در لیورکاپ ارزان‌تر خواهند بود.
در استودیو شبکه بی‌بی‌سی، نظرات مختلفی در مورد مقایسه لیونل مسی و کریستیانو رونالدو وجود داشت.
فوق ستاره تیم ملی فوتبال آرژانتین با گلی که در دیدار برابر مکزیک به ثمر رساند به رکورد گلزنی مارادونا و رونالدو در جام جهانی رسید.
گلی که لیونل مسی از روی نقطه پنالتی در بازی آرژانتین مقابل عربستان به ثمر رساند سبب شد او در چهارمین جام جهانی متفاوت خود گلزنی کرده و در این زمینه با پله، میروسلاو کلوزه، کریستیانو رونالدو و اووه زیلر برابر شود.
کریستیانو رونالدو گفت، امیدوار است در نبرد با لیونل مسی در عرصه فوتبال با کسب عنوان بزرگ‌ترین بازیکن تمام دوران او را کیش و مات کند.
کریستیانو رونالدو، ستاره پرتغالی، به دنبال کیش و مات کردن مسی در زمین فوتبال است.
پس از اینکه اولین قسمت از مصاحبه جنجالی رونالدو با پیرس مورگان منتشر شد، ستاره پرتغالی به صراحت درباره رقابت و رابطه‌اش با مسی صحبت می‌کند و به تمجیدی ویژه از او می پردازد.
هانسی فلیک، سرمربی آلمان، می‌گوید مسی و رونالدو با وجود اینکه پا به سن گذاشته‌اند اما در جام جهانی قطر نقشی تعیین‌کننده خواهند داشت.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ