هنرمند آرژانتینی ماکسیمیلیانو بانسکو نقاشی دیواری بزرگی را در بوینس آیرس پایتخت آرژانتین به یاد دیگو مارادونا ستاره فقید فوتبال کشیده است. نقاشی دیواری اسطوره فوتبال ۴۰ متر ارتفاع دارد و این هنرمند قصد دارد نقاشی را در سی ام همین ماه یعنی روز تولد مارادونا به پایان برساند. این نقاش همچنین می‌گوید که این نقاشی دیواری بلندترین نقاشی در جهان خواهد بود. وی افزود: نقاشی در نزدیکی فرودگاه اصلی پایتخت است و مسافران در هر پروازی آن را مشاهده می‌کنند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مرسدس بنز که سه سال قبل خانه ونی لاکچری خود را تحت نام مورفی روانه بازار کرد، قیمت پایه 230 هزار دلار را برای آن در نظر گرفت. رقمی که برای ما ایرانی بدون حساب گمرک و عوارض حدود 11 میلیارد تومان آب می خورد.
شناور رزمی LHD-5 bataan از کلاس وسپ نیروی دریایی ارتش آمریکا توسط نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران شناسایی شد. منبع: آخرین خبر
ربات یا انسان؟ نمایش ربات های فوق واقعیِ انسان نما در پایتخت چین را ببیند.
در ویدئویی که اخیرا در فضای مجازی وایرال شده و در اغلب شبکه های خبری جهان پوشش داده شده، یک هیولای غول پیکر عجیب در رودخانه ای در ایسلند مشاهده شده است.
توکل 50 ساله که شهرت زیادی به خاطر آشپزی در روستای شیرین کشور آذربایجان به دست آورده است، در این ویدئو یک بره کامل را به شکلی متفاوت زیر بشکه کباب می کند.
یک وانت با بار خربزه در اتوبان دچار حریق شد، ولی آتشنشانی عملکرد ضعیفی در خاموش کردن خودرو داشتند.
مدیرکل مدیریت بحران استانداری سمنان با اشاره به وقوع حریق در دو کارخانه شهرک صنعتی ایوانکی با چهار مصدوم گفت: عملیات اطفای حریق در کمتر از دو ساعت انجام شد.
مصطفی میرسلیم نماینده مجلس، وضعیت حجاب در جامعه را غیرقابل قبول می‌داند، او مقصر را «مسئولان» معرفی می‌کند، اما راهکارهایش برای بازگرداندن حجاب به وضعیت سابق، متفاوت با دیدگاه اکثریت کارشناسان است.
ارزشمندترین گنجینه‌ها لزوما در سایت‌های باستانی یافت نمی‌شوند؛ آن‌ها گاهی در جا‌هایی کاملا غیرمنتظره مخفی شده‌اند. این نکته‌ای است که اخیرا یک کشاورز ذرت‌کار اهل ایالت کنتاکی به خوبی آن را درک کرده است.
حسن عباسی گفت: سازمان سیا اعلام کرد همانطور که دلیل هبوط آدم (ع) این بود که ابلیس رفت سراغ حوا، ما هم اگر خواستیم جمهوری اسلامی را سرنگون کنیم، باید برویم سراغ دختران و زنان آن جامعه!
معاون دادستان عمومی و انقلاب تهران با بیان این‌که این اقدام در جهت قبح‌شکنی از ارزش‌های اخلاقی جامعه صورت گرفته است، گفت: به‌منظور حفظ حقوق شهروندان این دفتر پلمب و فرد مشاور املاک نیز بازداشت شده است.
یدالله غلامی، پارکور کار ۲۳ ساله اهل نورآباد لرستان با پرش ۱۳۵ سانتی‌متری رکورد بلندترین پرش عمودی روی سکو با یک پا را در گینس ثبت کرد. یدالله غلامی‌ذالی که بر اثر تصادف یکی از پا‌های خود را از دست داده است توانست در تاریخ ۱۳ بهمن ۱۴۰۱ این رکورد را انجام داد و امروز در صفحه اینستاگرام گینس منتشر شده است.
ویدئویی که دو نفر از ساکنان شهر تالاگانته شیلی که یک سگ را از یک ون در حال غرق شدن نجات می‌دهند، منتشر شده است. مقامات پرو ساکنان مناطق اطراف رودخانه مایپو را به دلیل خطر رانش زمین و سیل در میان آنچه که به عنوان بدترین جبهه آب و هوایی در یک دهه توصیف شده است، تخلیه کرده اند. روزها بارندگی شدید منجر به طغیان رودخانه ها، جاری شدن سیل و مسدود شدن جاده ها شده است.
باعث خوشبختی است که «شاه‌کبرا» از جمله مار‌های منزوی است که از انسان دوری می‌کند؛ طول این مار می‌تواند به بیشتر از ۵ متر برسد که به آن لقب بلندترین مار سمی دنیا را می‌دهد.
پرنده مرغ زنگوله ای سفید نر به طور معمول با تولید صدایی در محدوده 116 دسی‌بل ارتباط برقرار می کند، اما قادر است برای جذب جفت احتمالی خود با شدت صوتی 125 دسی‌بل نیز آواز بخواند.
علیرضا زاکانی شهردار تهران گفت: در دوره ریاست‌جمهوری حسن روحانی بدترین وضعیت مسکن را در پایتخت شاهد بودیم. اگر بنا بود رویه آقای روحانی در کشور ادامه پیدا کند همه باید از کشور فرار می‌کردند.
ماراکانا، یکی از نمادین‌ترین استادیوم‌های جهان، دارای یک نقص کوچک است. به نظر می‌رسد ارتفاع یکی از پله‌های یک جایگاه نسبت به بقیه پله‌ها بلندتر است و باعث می‌شود تماشاگران زیادی تعادل خود را از دست بدهند. این ویدئو قبل از مسابقه بین فلامینگو و فلومیننزه ضبط شده است. ورزشگاه ماراکانا در ریو دو ژانیرو، برزیل واقع است. این ورزشگاه در سال ۱۹۵۰ تأسیس شد. پله هزارمین گل خود را در ۱۹ نوامبر ۱۹۶۹ در این استادیوم به ثمر رساند. همچنین بزرگترین گلزن تاریخ این استادیوم زیکو با زدن ۳۳۳ گل در ۴۳۵ بازی می‌باشد.
تصاویری از پرش دیدنی از آبشار آنجل در ونزوئلا را ببینید.
تونکا رویدادی در شهر ترنتو ایتالیا است که در آن هر سال در ۱۹ ژوئن، هیئت منصفه تشریفاتی، سیاستمدار محلی را که مرتکب بدترین اشتباه سال شده است، به حبس شدن در قفس و غرق شدن در رودخانه محکوم می‌کند!
میرسلیم: من ۱۰۰ درصد فیلترینگ اینستاگرام را تایید می کنم. باید قطع بشود؛ اینستاگرام فاجعه است. بدترین شبکه در دنیاست. من کاری به نظر مردم ندارم. الان چیزی را نمی شود بست. قبلا می شد موج رادیو را بست، یک فکری کرد، می شد داخلش اختلال ایجاد کرد که مردم گوش نکنند. الان که این طوری نیست.
شیاطین سرخ برخلاف روندی که در ماه‌های اخیر در پیش گرفته بودند، برابر رقیب دیرینه خود متحمل یکی از بدترین شکست‌های چند سال اخیرشان شدند.
یک خرگوش بخت برگشته که توسط چند سگ وحشی شکار شده بود به بدترین شکل ممکن کشته شد.
بر اساس گزارش‌ها، ده‌ها سرباز ارمنی در جریان درگیری‌های مرزی مجدد بین ارمنستان و جمهوری آذربایجان کشته شده‌اند. این بدترین درگیری از زمان درگیری دشمنان متخاصم در جنگ سال ۲۰۲۰ میلادی بر سر منطقه مورد مناقشه قره باغ کوهستانی بوده است. پس از چندین ساعت درگیری شدید مرزی در شبانه روز سه شنبه ارمنستان از رهبران جهان درخواست کمک کرد و اعلام نمود که نیروهای جمهوری آذربایجان در تلاش برای پیشروی در خاک ارمنستان هستند. «نیکول پاشینیان» نخست وزیر ارمنستان از رهبران جهان خواستار «واکنش کافی» به «اقدامات تجاوزکارانه جمهوری آذربایجان» شده است. روسیه نزدیک‌ترین متحد ارمنستان اعلام کرد که این دو رقیب تاریخی (ارمنستان و جمهوری آذربایجان) را متقاعد کرده که با آتش بس سریع موافقت کنند.
امارات متحده عربی به یاد و احترام ملکه الیزابت دوم، تصویری از ملکه و پرچم بریتانیا را با نور روی برج خلیفه انداخت. برج خلیفه در دبی، بلندترین برج جهان و یکی از جاذبه‌های اصلی گردشگری در این شهر است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ