تیم ملی فوتبال آرژانتین با درخشش کاپیتان و ستاره فراموش نشدنی خود دیدار مرحله نهایی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر برابر کرواسی را به سود خود تمام کرد تا در یک قدمی جام قهرمانی قرار بگیرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
پرواز یک پهپاد در حریم هوایی غزه و فعال شدن سامانه موشکی گنبد آهنین ارتش رژیم صهیونیستی از جدیدترین تحولات میدانی فلسطین است.
دینامو زاگرب با مدافع ایرانی خود امیدوار به جبران شکست دور رفت مقابل آ ا ک آتن است.
پرسپولیس راهی تبریز می‌شود، جایی که در سال‌های اخیر تنها یک بار در آن بازنده بوده است.
علیرضا کوشکی با یک شیرجه مشکوک توانست پنالتی برای گل‌گهر‌ بگیرد و زمینه‌ساز برد تیمش باشد.
محمد گنج‌خانلو برای شرکت در مسابقات دوچرخه سواری قهرمانی جهان با پنج روز تاخیر عازم اسکاتلند شد.
عثمان دمبله امروز در فرودگاه بارسلونا و هنگام سفر به سمت پاریس مشاهده شد.
یک طوفان ناگهانی پرواز 6 ساعته بایرنی ها به سنگاپور را 2 ساعت به تعویق انداخت.
پرواز شرکت هواپیمایی ایران ایرتور کیش به تبریز به دلیل نقص فنی نتوانست از باند پرواز جدا شود.
برای کاهش بیشتر اثرات زیست‌محیطی «اکوجت»، این شرکت در نظر دارد فقط وعده‌های غذایی گیاهی را در طول پرواز به مشتریان ارائه دهد، این کمپانی متعهد شده است که از پلاستیک یکبار مصرف استفاده نکند و کارکنان خود را مجبور خواهد کرد که لباس‌های دوستدار محیط زیست بپوشند. در حال حاضر اطلاعات بیشتری در دسترس نیست، اما کمپانی‌های بزرگ هوایی که به دنبال هیدروژن برای سوخت هوانوردی سبزتر هستند عبارتند از ایرباس، زیروآویا و رولز رویس.
کاروان تیم فوتبال نساجی مازندران برای انجام اردوی آماده‌سازی راهی ترکیه شد.
مدافع ملی پوش پیکان همراه با کاروان تیم امید به اردوی ترکیه رفت.
وزارت دفاع تایوان امروز از مشاهده ۱۳ فروند هواپیما و ۶ کشتی چین مقارن با سفر وزیر خزانه‌داری آمریکا به‌پکن در اطراف این جزیره خبر داد.
وزارت دفاع روسیه امروز از پرواز ۱۳ ساعته بمب‌افکن راهبردی متعلق به این کشور نزدیک سواحل آلاسکا خبر داد.
۷۲ نفر مسافر از جمله ۲ کودک و ۴ تن از خدمه پرواز و ۱۰ مسافر خارجی شامل ۵ هندی، ۴ روسی، یک ایرلندی، ۲ شهروند کره جنوبی، یک استرالیایی، یک فرانسوی و یک آرژانتینی در هواپیمای ۲ موتوره «ای تی آر ۷۲» بودند.
اعضای تیم ملی آرژانتین با پروازی 21 ساعته خود را به جشنی خواهند رساند که مردم کشورشان تدارک دیده اند.
صعود تیم ملی آرژانتین به فینال جام جهانی 2022 قطر باعث شد تا همه پروازهای برنامه‌ریزی شده از این کشور به مقصد قطر، در مدت کوتاهی به اتمام برسد.
این روزها مسی به شدت محبوب هواداران فوتبال در آرژانتین است؛ به نحوی که پیراهنش را به نشانه تمجید در آسمان پرواز می‌دهند و او را شانس نخست قهرمانی تیم ملی آرژانتین در جام‌جهانی ۲۰۲۲ می‌خوانند.
این روزها مسی به شدت محبوب هواداران فوتبال در آرژانتین است؛ به نحوی که پیراهنش را به نشانه تمجید در آسمان پرواز می‌دهند و او را شانس نخست قهرمانی تیم ملی آرژانتین در جام‌جهانی ۲۰۲۲ می‌خوانند.
افتخارآفرینی مسی در جام جهانی، باعث شد تا به‌عنوان قدردانی از این اسطوره آرژانتینی، پیراهن او در ابعاد بسیار بزرگ به وسیله بالگرد بر فراز شهر محل متولدش به پرواز درآید.
در آستانه برگزاری بازی آرژانتین و کرواسی، هواداران فوتبال در آرژانتین اقدام جالبی برای روحیه دادن به تیم‌ ملی‌شان انجام داده‌اند.
تیم ملی فوتبال آرژانتین با درخشش کاپیتان و ستاره فراموش نشدنی خود دیدار مرحله نهایی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر برابر کرواسی را به سود خود تمام کرد تا در یک قدمی جام قهرمانی قرار بگیرد.
هنرمند آرژانتینی ماکسیمیلیانو بانسکو نقاشی دیواری بزرگی را در بوینس آیرس پایتخت آرژانتین به یاد دیگو مارادونا ستاره فقید فوتبال کشیده است. نقاشی دیواری اسطوره فوتبال ۴۰ متر ارتفاع دارد و این هنرمند قصد دارد نقاشی را در سی ام همین ماه یعنی روز تولد مارادونا به پایان برساند. این نقاش همچنین می‌گوید که این نقاشی دیواری بلندترین نقاشی در جهان خواهد بود. وی افزود: نقاشی در نزدیکی فرودگاه اصلی پایتخت است و مسافران در هر پروازی آن را مشاهده می‌کنند.
در ۲۴ ساعت اخیر، شمار واکسن‌های تزریق شده از ۱۴۹ میلیون و ۸۲۰ هزار دوز گذشت، در حالی که آزمایش کمتر از هزار تن دیگر مثبت شد تا به شمار مبتلایان «کووید-۱۹» اضافه شوند؛ مبتلایانی که بسیاری شان بهبود یافته و مرخص شده‌اند، ولی هنوز برخی شان بستری هستند و حال ۵۹۱ تن از ایشان وخیم است.
22 ساعت در پرواز باشیم و پس از یک بازی برگردیم؟ نرمال نیست. استقبال می‌کردیم اگر(در اروگوئه) با اروگوئه، آرژانتین و برزیل بازی می‌کردیم!

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ