تنها چهار ماشین فراری ۳۳۵ S Spider Scaglietti توسط سازنده ایتالیایی در سال ۱۹۵۷ تولید شد. این خودروی اسپرت دو نفره نیز به عنوان اسب پرنده سال ۱۹۵۷ شناخته می‌شود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
نیمار، گران‌ترین خرید تاریخ فوتبال اخرین روز خود را در پاریس سپری کرد، شهری که در شش سال اخیر در آن زندگی می‌کرد.
کپا آریسابالاگا که دیروز انتقالش به رئال رسمی شد، پیراهن شماره 25 این تیم را بر تن خواهد داشت.
ویرون گرند اسپرت ویتس بدون سقف نشان می‌دهد که تخصص مهندسی بوگاتی چقدر بی‌نظیر است. هرچند وقتی سقف جدا شود توزیع وزن کاملاً متفاوت خواهد بود، اما خودرو پایدار می‌ماند و به همان سرعت زمانی که سقف بسته است شتاب می‌گیرد. بوگاتی با ویرون گرند اسپرت ویتس ثابت کرد که می‌توان یک هایپراسپرت روباز با قدرت و پرفورمنس بسیار بالا ساخت که رانندگی بسیار پویا و راحتی داشته باشد.
گران‌ترین نسخه ورنا ۲۰۲۳ قیمت ۲۱ هزار دلاری خواهد داشت و از جمله آپشن‌های آن می‌توان سقف مشکی، پدال‌های فلزی اسپرت و… را نام برد.
هر ماوریک دارای ترمز اضطراری خودکار، هشدار برخورد از جلو، و کمک خودکار نور بالا است. به دلیل قیمت ماوریک، انتظار نمی‌رود که هیچ تغییری در لیست ویژگی‌های ایمنی استاندارد این خوردو برای سال ۲۰۲۴ شاهد باشیم.
ساندرو تونالی که با توافقی 70 میلیون یورویی راهی نیوکسل شد دقایقی پیش در انگلیس فرود آمد.
اسکای اسپورت گران ترین تیم فعلی جهان را بر اساس ارزش‌گذاری ترانسفرمارکت معرفی کرد.
گران‌ترین تخم پرنده، به فیل‌مرغ، پرنده‌ای که بین قرون ۱۷ و ۱۸ به دلیلی نامعلوم منقرض‌شده است، تعلق دارد. این تخم سال ۲۰۱۳ در یک حراجی با قیمت ۶۶ هزار و ۶۷۵ پوند فروخته شد.
با ارزش‌ترین بازیکن‌های حال حاضر لیگ برتر ایران معرفی شدند.
ساندویچ پنیر گریل‌شده که با روکشی از طلای قابل خوردن آماده شده، نام گران‌ترین ساندویچ دنیا را به خود اختصاص داده است.
این سکه با نام «Eid Mar» شناخته می‌شود و توسط «بروتوس» به مناسبت مرگ «ژولیوس سزار» در سال ۴۴ پیش از میلاد ضرب شده بود.
سرمربی چلسی که عملکرد تیم تحت هدایتش پرنوسان بوده یک رکورد تاریخی را حول نام خود می‌بیند.
ابرستاره پرتغالی از گران‌ترین ساعت مچی دنیا در عربستان رونمایی کرد.
با توجه به ارزشگذاری سایت ترانسفر مارکت روبرتو تورس با قسمتی حدود دو میلیون یورو گران قیمت‌ترین بازیکن شاغل در لیک برتر ایران شد.
یوشکو گوآردیول در بیست سالگی موفق به ارائه بهترین نمایش خود با پیراهن تیم ملی کرواسی شد.
یوشکو گوآردیول در بیست سالگی موفق به ارائه بهترین نمایش خود با پیراهن تیم ملی کرواسی شد.
همه چیز حکایت از آن دارد که رونالدو در نقل و انتقالات زمستانی یعنی ژانویه ۲۰۲۳ شیاطین‌سرخ را ترک خواهد کرد.
جواهرات خاندان سلطنتی انگلیس برای این خانواده فقط یک وسیله‌ی زینتی نیست؛ از انواع سنگ‌های قیمتی گرفته تا پایه جواهرات ودیگر بخش‌های این اکسسوری‌ها همگی نمادی از قدرت سیاسی و ارثیه خانوادگی آنهاست و نوعی گنجینه‌ی ملی به شمار می‌رود.
انتقال مهدی قایدی از شباب الاهلی به استقلال، 32 میلیارد تومان برای آبی ها هزینه در پی داشته است.
با نزدیک شدن به پایان بازار تابستانی نقل و انتقالات فوتبال اروپا، نشریه اسپورت نگاهی به گران‌ترین جابجایی‌ها صورت گرفته انداخته و با توجه به آن‌ها و ارزش دیگر بازیکنان تیم‌های لالیگا، ترکیب تیم منتخب گران‌ترین ستاره‌های لالیگا را معرفی کرده است.
گران‌ترین میوه در کل جهان، نوعی ملون ژاپنی است و به پادشاه یوباری مشهور است. این میوه منحصرا در شهر یوباری از هوکایدو رشد می‌کند و به طعم شیرین خود مشهور است. پادشاه یوباری ابتدا در دهه ۱۹۵۰ ساخته شد و در اصل ترکیبی از دو رقم دیگر است: طالبی ارل و طالبی تند.
امید نورافکن ستاره ملی پوش سپاهان با ارزشی معادل ۱.۲ میلیون یورو ارزشمندترین بازیکن شاغل در فصل جدید لیگ برتر ایران محسوب می‌شود.
خانه مد بالنسیگا گران‌قیمت‌ترین کیسه زباله جهان با قیمت ۱۷۹۰ دلار وارد بازار کرد و مدیر خلاقیت شرکت فرانسوی تولید کننده این کیسه‌ها آن را «پیشنهادی لوکس» نامید! این کیسه‌ها مخصوص فصول پاییز و زمستان است و لقب «گران‌ترین کیسه زباله جهان» را به خود اختصاص داده است.
گران ترین پیراهن های این فصل بوندس لیگا مربوط به تیم های سرشناسی چون بایرن و دورتموند نیست.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ