سفر انزو فرناندز، ستاره جوان آرژانتینی بنفیکا، به کشورش برای جشن سال نوی میلادی بر خلاف دستور سرمربی باعث اعتراض دیگر بازیکنان این تیم پرتغالی شده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سرمربی تیم ملی فرنگی جوانان گفت در بین 16 جوانی که در جام تختی روی تشک رفتند، فقط یکی از آنها در مسابقات انتخابی این رده، قهرمان شده و نفر اول محسوب می‌شد.
درحالیکه بین بنفیکا و چلسی تنش شدیدی بر سر انزو فرناندز درگرفته است امشب نام این ستاره آرژانتینی امشب در فهرست نهایی بنفیکا برای دیدار با پورتیموننزه حضور نداشت.
انزو فرناندز با پیشنهاد چلسی موافقت کرده و حالا تنها کافی است تا بند فسخ 120 میلیون یورویی او به بنفیکا پرداخت شود.
انزو فرناندز، جوان اول جام جهانی 2022، احتمالا بسیار زودتر از تصورات از بنفیکا جدا خواهد شد. برای او دو پیشنهاد 127 میلیون یورویی رسیده و همه منتظر پاسخ نهایی او هستند.
عملکرد انزو فرناندز، هافبک جوان آرژانتینی در جام جهانی قطر، آن چنان مورد پسند رئال مادرید قرار گرفته که این باشگاه قصد دارد در ماه ژانویه با فعال کردن بند آزادسازی‌اش او را در مادرید ببیند.
مرد اول خروس‌ها در جام جهانی ۲۰۲۲ آمار شگفت‌انگیزی در این رقابت‌ها به ثبت رساند.
دو نماینده کشور برزیل نخستین روز مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه‌های جهان را با شکست حریفان به پایان رساندند.
آخرین تمرین شاگردان پیمان اکبری پیش از بازی اول در جام باشگاه‌های جهان برگزار شد.
پیکان فردا در اولین بازی خود در چارچوب جام باشگاه‌های جهان به مصاف حریف برزیلی خود می رود.
آلوارو موراتا، ستاره اسپانیا، گفت که اگر لاروخا قهرمان جهان نشود، در درجه اول دوست دارد رونالدو با پرتغال جام را مال خود کند.
مارکا بر اساس داده های آماری، بهترین های دور گروهی جام جهانی را منتشر کرده و بر این اساس تیم ملی کشورمان رکوردهای جالبی را به ثبت رساند.
تیم فوتبال تونس با نتیجه یک بر صفر برابر فرانسه مدعی اول قهرمانی جهان به پیروزی رسید اما از صعود به مرحله بعدی جام جهانی بازماند.
جان هردمن، سرمربی کانادا، می‌گوید با وجود حذف شدن تیمش از جام جهانی قطر به خاطر عملکرد بازیکنان کانادا در دو بازی اول خود در این جام به آنها افتخار می‌کند.
شکست در اولین بازی هیچ‌گاه حکم به حذف تیمی نداده و نیز پیروزی در آن هرگز جواز صعود به مرحله بعد را امضا نکرده است. کما اینکه تیم شایسته ایران در سال 2018 نیز علیرغم پیروزی در بازی اول با بدشانسی محض از رسیدن به جمع 16 تیم برتر بازماند.
عکسی از مسی دست به دست می‌چرخد و همه دوباره نگران غیبت ستاره در بازی اول جام‌جهانی شده‌اند.
آنتونیو رودیگر آلمان را یکی از مدعیان قهرمانی جهان می داند ولی گفت که در بهترین فرم نیستند و کسب این جام بیشتر به یک شگفتی شبیه خواهد بود.
نمایش فراتر از انتظار در کنار ملی‌پوشان جام جهانی کاری کرد تا نام مهاجم جوان استقلال دوباره مطرح شود.
لیگ دسته اول تکواندو در حالی دوشنبه هفته جاری پیگیری می‌شود که تیم‌های اول و دوم جدول در مهمترین دیدار به مصاف هم خواهند رفت.
مدیر استادیوم 974 می‌گوید این استادیوم مظهر مفاهیم میراث و تمدن است که بخش مهمی از وعده قطر به جهان از روز اول بود.
پرهام مقصودلو رنک اول شطرنج ایران در جام باشگاه های اروپا مگنوس کارلسن قهرمان شطرنج جهان را متوقف کرد.
پرهام مقصودلو رنک اول شطرنج ایران در جام باشگاه های اروپا مگنوس کارلسن قهرمان شطرنج جهان را متوقف کرد.
تیم کشتی فرنگی ایران در روز اول مسابقات این رشته در جام جهانی ورزش‌های رزمی دانشجویان جهان، به دو مدال نقره دست یافت.
رئیس جمهور سابق آرژانتین تیم ملی کشورش را شانس اول قهرمانی جام جهانی 2022 می داند و گفت که به خاطر لیونل مسی باید قهرمان شوند.
سرمربی تیم ملی فوتبال ایران با تاکید بر اینکه انتخاب اول و آخرش برای دستیار ایرانی جواد نکونام است، گفت: خدا را شکر که در جام جهانی با انگلیس بازی داریم.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ