سعید معروف در آستانه اتخاذ تصمیمی قرار گرفته که قطعا همه را شگفت زده خواهد کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
کمیسر اکوواس در امور سیاسی در تازه‌ترین موضع این سازمان درباره جدول زمانی دخالت نظامی احتمالی در نیجر برای بازگرداندن «بازوم» به قدرت گفت: امروز موعد مداخله نظامی ضد نیجر تعیین شد.
مراسم بزرگ اربعین، یک سفر زیارتی است اما در این سفر زیارتی، ممکن است مخاطرات احتمالی باشد؛ بنابراین هشیاری و توجه شما برای حفظ سلامتی مهم است.
مراسم بزرگ اربعین، یک سفر زیارتی است اما در این سفر، ممکن است با مخاطراتی مواجه شوید؛ بنابراین هوشیاری و توجه شما برای حفظ سلامتی مهم است.
ایمن حسین، مهاجم عراقی تیم الجزیره، گزینه تابستانی تراکتور بود اما به دلیل پر شدن سهمیه خارجی، تراکتور نتوانست او را به خدمت بگیرد.
سردار آزمون مثل چند بازی قبلی لورکوزن در تقابل با رم کار را از روی نیمکت آغاز خواهد کرد اما احتمالاً یکی از تعویض های ژابی آلونسو خواهد بود.
با توجه به اینکه شرکت‌هایی زیادی در صف عرضه اولیه قرار دارند و احتمال عرضه آن‌ها در بازار سرمایه وجود دارد، اما ولی الله جعفری، مدیریت نظارت بر ناشران سازمان بورس ۳ نماد درج شده را بعنوان عرضه اولیه‌های احتمالی روز‌های آینده نام برده است. این نماد‌ها کدام اند؟
شاید شاهد کمترین تغییر ممکن در ترکیب پرسپوليس برای دربی باشیم اما سرمربی سرخ‌ها با جابجایی نفراتش، برنامه‌های ویژه‌ای علیه تفکرات ساپینتو دارد.
هر چند ملی پوشان استقلال با خستگی به تمرینات برگشته اند اما انتظار می رود که ساپینتو از ابتدا آنها را به میدان بفرستد.
با بدتر شدن حال پله، اقدامات برای برگزاری هر چه بهتر مراسم تشییع جنازه احتمالی او شروع شده است.
قهرمانی مسی و یارانش با اینکه آرژانتین را غرق شادی و افتخار خواهد کرد اما برای تیمهای مثل منچستریونایتد، منچسترسیتی و تاتنهام خبر خوبی نخواهد بود.
معاون محیط زیست طبیعی سازمان محیط زیست کشور گفت: نام‌های آذر و توران برای توله یوزهای پیدا شده پیشنهاد شده، اما این اقدام منوط به تصمیم کمیته نامگذاری این سازمان است.
رئیس جمهور سابق آمریکا یکی دیگر از رقبای احتمالی وی در انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۲۴ این کشور را هدف حمله قرار داد؛ این‌بار اما «نژادپرستانه!»
اقیانوس آرام وسیع است، اما درکی فزاینده‌ای در کانبرا وجود دارد مبنی بر آن که درگیری بر سر تایوان بسیار نزدیک به خانه خواهد بود.
در حالی که رسانه‌ ها و مردم از حملات هسته ‌ای به مناطق شهری پرجمعیت مثل نیویورک یا لس آنجلس هراس دارند اما به احتمال زیاد، زیرساخت ‌های هسته ‌ای در اولویت قرار خواهند گرفت.
در حالی که رسانه‌ ها و مردم از حملات هسته ‌ای به مناطق شهری پرجمعیت مثل نیویورک یا لس آنجلس هراس دارند اما به احتمال زیاد، زیرساخت ‌های هسته ‌ای در اولویت قرار خواهند گرفت.
با نتایج هفته هفتم در روز اول، پرسپولیس صدرنشین مانده اما اکنون برای فرار سه امتیازی چشم به برتری مقابل تراکتور دوخته است.
با وجود غیبت کاوانی و گودین، اما اروگوئه همچنان ترکیب پرستاره‌ای را برای بازی با ایران در اختیار دارد.
قهرمان کشتی فرنگی المپیک 2020 توکیو، گفت: بعید می‌داند که حریف صربستانی مبارزه فینالش در مسابقه بعدی از دور مقدماتی بالا بیاید، اما به دنبال جبران این شکست خواهد بود.
تیم فوتبال پرسپولیس برای کسب سومین پیروزی متوالی خود فرمول گل نخوردن را ادامه می دهد اما نیاز به گلزنی مهاجمانی دارد که هنوز به شرایط مطلوب نرسیده‌اند اما همه را امیدوار کرده‌اند.
پیش از این ناصر کنعانی سخنگوی وزارت امور خارجه از ارسال نظرات جمهوری اسلامی ایران در مورد پاسخ آمریکا درباره متن پیش‌نویس توافق احتمالی رفع تحریم‌ها خبر داده بود.
سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با بیان این‌که «متن توافق احتمالی نیاز به تصویب در مجلس ندارد، اما گزارش دولت از رفع تحریم‌ها باید در مجلس بررسی شود» گفته است: متن برجام هم در دوره قبل به رأی گذاشته نشد. در واقع در مجلس نهم اجازه داده شد که برجام مورد اجرا قرار گیرد.
اما آنچه در این میان رخ داد وحدت مواضع اعلامی از سوی اکثر نمایندگان و مسئولان در مورد موضوعات بیان شده در این جلسه غیرعلنی بود البته به جز یک مورد که تاحدی به محل سوال و حتی حاشیه سازی تبدیل گردید.نکته جالب توجه این است که در هنگام تصویب «برجام» در مجلس «نهم» در مهرماه 1394 هم برخی از حاشیه ها برای تصویب این توافق به وجود آمد.
کارشناسان دفاعی آمریکا با استناد به شبیه‌سازی حمله چین به تایوان مدعی هستند که این جزیره می‌تواند این حمله را دفع کند، اما بخش عظیمی از نیروی دریایی و هوایی آمریکا نابود خواهد شد.
شرکت نفت و گاز دولتی "کازمونای‌گاز" قزاقستان ناچار شد با تخفیف برای فروش نفت خود که از طریق شبکه خط لوله روسیه حمل می‌شود، موافقت کند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ