ایمن حسین، مهاجم عراقی تیم الجزیره، گزینه تابستانی تراکتور بود اما به دلیل پر شدن سهمیه خارجی، تراکتور نتوانست او را به خدمت بگیرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
ایمن حسین مهاجم عراقی و موردنظر تراکتور با راجا به توافق رسید.
عضو هیئت مدیره باشگاه آلومینیوم اراک با انتشار متنی در صفحه شخصی خود به حمایت از اعضای تیمش قبل از بازی با پرسپولیس پرداخت.
خاتمی تصریح کرد: دشمن در پی عادی سازی بی‌حجابی است اما ما انقلاب کردیم تا حجاب بر مسند بنشیند و باید بدحجابان و بی حجابان احترام مجلس امام حسین (ع) را نگه دارند و بدانند بی‌حجابی در کشور هیچگاه هنجار نخواهد شد و جایی برای بی‌حجابی نخواهد ماند و ما عاشقان اباعبدالله نمرده ایم
خاتمی تصریح کرد: دشمن در پی عادی سازی بی‌حجابی است اما ما انقلاب کردیم تا حجاب بر مسند بنشیند و باید بدحجابان و بی حجابان احترام مجلس امام حسین (ع) را نگه دارند و بدانند بی‌حجابی در کشور هیچگاه هنجار نخواهد شد و جایی برای بی‌حجابی نخواهد ماند و ما عاشقان اباعبدالله نمرده ایم
یک رسانه عراقی مدعی شد باشگاه پرسپولیس به ایمن حسین مهاجم تیم ملی عراق پیشنهادی بیش از ۵۰۰ هزار دلار داده است.
یک رسانه عراقی مدعی شد باشگاه پرسپولیس به ایمن حسین مهاجم تیم ملی عراق پیشنهادی بیش از ۵۰۰ هزار دلار داده است.
یک رسانه عراقی مدعی شد باشگاه پرسپولیس به ایمن حسین مهاجم تیم ملی عراق پیشنهاد ۵۰۰ هزار دلاری داده است.
حسین مظفر عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام می‌گوید: اصل برائت یک اصل اساسی در اسلام است اما مربوط به حقوق شهروندی می‌باشد. آن کسی که می‌خواهد مسئول و نماینده شود باید از حداقل شرایطی برخوردار باشد. مسئولیت‌ها باید به افراد امین سپرده شود و درباره اینکه یک فرد امین است یا خیر باید در مورد وی احراز صلاحیت صورت بگیرد.
باشگاه مس رفسنجان باب مذاکره با ستاره خط حمله تیم ملی عراق را باز کرده است.
القاصی‌مهر گفت: تاکنون دستگاه‌های متولی در رفع نواقص و پیگیری مشکلات اعلام شده اقدامات مناسبی را برای خدمت‌رسانی به مردم و حسن انجام وظایف خود داشته‌اند و ضمن پیگیری موضوعات، گزارش اقدامات خود را به شورای پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان تهران ارائه کرده‌اند.
در دو روز اخیر بورس به صورت سنگینی سقوط کرده است و بسیاری از سهامداران این پرسش را مطرح می‌کنند که آیا اتفاقات سال ۹۹ در حال وقوع است؟ در گفتگو با حسن حسین نیا کارشناس بازار سرمایه به این پرسش پاسخ داده ایم که دلیل ریزش بورس ۱۴۰۲ مشابه بورس ۱۳۹۹ است؟
رئیس دانشگاه جامع امام حسین گفت: در چند سال گذشته با نگاه بر حل مسایل کشوری، مطالعات دقیق و مفصلی در حوزه آب در سراسر کشور انجام داده ایم.
«علیرضا زمانی» تهران‌شناس می‌گوید: «نام اذون در منابع تاریخی مختلف به عنوان یکی از آبادی‌های شمیران بار‌ها تکرار شده. دکتر حسین کریمان» در کتاب تهران در گذشته و حال به تغییر نام اذون به اوین اشاره کرده است. به عقیده او واژه اذون در گذر زمان به ایون و پس از آن به اوین تغییر نام داده و برای سندیت این مدعا هم شواهدی از تغییر برخی کلمات در زبان رایج اهالی شمیران ارائه کرده است.» در جستجو برای علت نامگذاری محله اوین، اما به روایت‌های دیگری هم می‌رسیم که البته اعتبار چندانی ندارند.
با گفت‌وگوی ورزش سه با امین مروانی، بازیکن تیم استقلال ملاثانی، محمدحسین کنعانی‌زادگان، مدافع تیم ملی با وی تماس گرفت.
ایمن حسین، بازیکن تیم ملی عراق، پس از جدایی از المرخیه، به الجزیره امارات پیوست.
تیم ملی فوتبال عراق با شکست تیم ملی قطر به فینال جام خلیج فارس راه یافت. تیم‌های ملی فوتبال عراق و قطر در مرحله نیمه نهایی بیست و پنجمین دوره مسابقات فوتبال جام خلیج فارس عصر امروز در در ورزشگاه بین المللی بصره به مصاف هم رفتند که عراقی‌ها با شکست ۲ بر یک قطر به فینال راه یافتند. ابراهیم بایش و ایمن حسین برای عراق و عمر سراج برای قطر گلزنی کردند. این دیدار در ورزشگاه بین المللی بصره برگزار شد که به طور کامل پر شده بود و شاهد حضور چشمگیر ۶۵ هزار تماشاگر بود. بحرین و عمان دیگر رقابت نیمه نهایی جام خلیج فارس را برگزار خواهند کرد.
ایمن سوسان معاون وزیر خارجه سوریه با دکتر حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه کشورمان دیدار کرد.
در راستای دستور رئیس‌جمهوری به وزرا، امین حسین رحیمی وزیر دادگستری، در برنامه هفتگی «پاسخگویی بی‌واسطه اعضای هیئت دولت به مطالبات مردمی» شرکت می‌کند.
امان الله حسین پور گفت: در حوزه خانگی سیاست‌های نادرستی که در قیمت گذاری و تعرفه گذاری داشته ایم باعث شده هدر رفت در حوزه خانگی بیشتر شود.
شاخص کل و شاخص کل هموزن امروز هم به ترتیب ۰.۶۷ درصد و ۱.۰۴ درصد اُفت داشتند. همچنین ارزش معاملات در بورس هم یکی از کمترین رقم‌ها در سال جاری را ثبت کرد. در گفتگو با حسن حسین نیا کارشناس و تحلیلگر بازار سرمایه به بررسی بورس امروز پرداخته ایم.
ایمنی، سلامت و بهداشت راهپیمایی اربعین حسینی (ع) در تهران حدفاصل میدان امام حسین (ع) تا حرم حضرت عبدالعظیم حسنی (ع) تأمین شد.
امین حسین رحیمی، وزیر دادگستری گفت: طبق قانون گاهی بیت المال محکوم به پرداخت خسارت به افراد می‌شود. وزارت دادگستری متولی این پرداخت‌ها است.
سخنگوی دولت در نشست خبری گفت: وزارت نیرو ۷ هزار و ۴۰۰ نقطه حادثه خیز درخصوص سیل را شناسایی کرده است که سرعت اصلاح این نقاط بسیار پایین است.
تیم ملی شطرنج ایران که در مسابقات المپیاد جهانی شرکت کرده است، در بخش بانوان به پیروزی رسید درحالی که مردان شطرنج ایران مقابل کانادا به تساوی رضایت دادند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ