اقیانوس آرام وسیع است، اما درکی فزاینده‌ای در کانبرا وجود دارد مبنی بر آن که درگیری بر سر تایوان بسیار نزدیک به خانه خواهد بود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
یک توضیح قابل قبول این است که ما تمایل داریم به بوی خودمان عادت کنیم. به عبارت دیگر، به گفته دکتر لورِتا برونینگ، متخصص شیمی مغز و رفتار اجتماعی پستانداران، از آنجایی که ما به طور منظم گاز روده دفع می‌کنیم (به طور متوسط حدود نیم لیتر در روز)، به بوی آن عادت کرده‌ایم.
ما نباید به دلخوشی‌های کوچک دل ببندیم. اگر می‌خواهیم در قطب اقتصادی منطقه‌ای جایی داشته باشیم، باید همکاری گسترده و همگرایی منطقه‌ای ایجاد کنیم؛ همانطور که اعراب با یکدیگر کار و سرمایه گذاری می‌کنند. در حال حاضر عراقی‌ها با شورای همکاری‌های خلیج فارس و به ویژه عربستان و امارات همین رفتار را دارند و سرمایه گذاری‌های چندمیلیارد دلاری در بصره و سایر شهر‌های مهم، جذب می‌کنند. ترکیه نیز رفتاری مشابه انجام داده است. سفر اخیر اردوغان به عربستان، امارات و کشور‌های عرب منطقه با همین هدف انجام شد و پیش بینی می‌شود سرمایه گذاری‌های ده‌ها میلیارد دلاری بین ترکیه و کشور‌های منطقه شکل بگیرد. دلخوشی ما به تعدادی سفر درست نیست. این سفر‌ها به لحاظ دیپلماتیک مثبت است، اما باید دستاورد اقتصادی نیز داشته باشند. تحقق همه این اهداف به عملکرد تیم دیپلماسی دولت سیزدهم بستگی دارد.
منابع آلمانی از فرود اضطراری هواپیمای حامل وزیر خارجه آلمان در مسیر سفر به استرالیا، در فرودگاه ابوظبی خبر دادند.
مسی اولین بار زمانی که پنج ساله بود توجه اش به همسر آینده اش جلب شد چرا که آنتونلا از اقوام نزدیک "لوکاس اسکالیا" بازیکن فوتبال اهل آرژانتین و دوست دوران کودکی مسی بود. پدر اسکالیا پیش تر گفته بود وقتی مسی برای نخستین بار در دهه 90 میلادی روکوزو را ملاقات کرد پرسید:"او کیست"؟
هنگامی که جهش ژنتیکی در بیماران فاقد علائم شناسایی شد، تیم دیگری از محققان استرالیایی دریافتند که این جهش با سلول‌های T سیستم ایمنی مرتبط است. در واقع جهش مذکور سبب شده که این سلول‌ها پاسخ سریع و موثرتری به SARS-CoV-۲؛ ویروسی که منجر به ایجاد عفونت کووید می‌شود، داشته باشند.
خوان کوادرادو توضیح می‌دهد که چرا پس از ترک یوونتوس به اینتر، یکی از رقبای اصلی بیانکونری، پیوست.
اگر ادعا‌های پینوتی واقعاً درست باشد، به معنی تغییر در تاریخ خواهد بود، چرا که نخستین حادثه‌ای که به سقوط بشقاب پرنده‌ها مرتبط دانسته می‌شود مربوط به «حادثه رازوِل» در سال ۱۹۴۷ است که در شهر رازول (Roswell) واقع در ایالت نیومکزیکوی ایالات متحده رخ داد و چندین دهه است که به عنوان اولین محل سقوط ادعایی یک بشقاب پرنده شناخته می‌شود.
فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران گفت: در زمان طاغوت ما جرات نداشتیم از کشتی‌هایی که وارد آب‌های ما می‌شوند بپرسیم چرا وارد شدند و برای چی وارد آب‌های ما شدند، اما امروز انگلیس، آمریکا، فرانسه، نیوزلند، استرالیا و رژیم صهیونیستی اجازه ورود به آب‌های ایران را ندارند، وقتی وارد می‌شوند به سرعت وارد آب‌های همسایگان می‌شوند، این یعنی اقتدار.
جان فرانکو زولا، ستاره سابق فوتبال ایتالیا و چلسی، بعد از تحقیر رئال در اتحاد از آنچلوتی دفاع کرد.
هواداران ناپولی در مسابقه دیروز برابر فیورنتینا، پرچم ایتالیا را برعکس گرفته بودند؛ اتفاقی که از چشم‌ها پنهان نماند. اما چرا؟
استفانو پیولی در دیدار میلان با کرمونزه به چهار یا پنج بازیکن تیمش استراحت خواهد داد؛ چرا که میلان در روزهای آینده دو مسابقه حساس با غول‌های ایتالیا خواهد داشت.
سخنگوی وزارت خارجه گفت: وزرای زن و فمینیست اروپا، کانادا و استرالیا کجا هستند و چرا از کنسرت دسته جمعی آنها در حمایت از حقوق زنان معترض فرانسوی خبری نیست.
در شرایطی که بعد از قهرمانی در یورو ۲۰۲۰ و ناکامی در صعود به مرحله نهایی جام جهانی قطر، این روز‌ها فوتبال ایتالیا در رقابت‌های قاره سبز درخشان ظاهر شده است و در لیگ قهرمانان اروپا ۳ نماینده در بین ۸ تیم برتر دارد. اما در بحث مالی، تیم‌های حاضر در سری‌آ با مشکلات مالی متعددی مواجه هستند.
تصویر واضحی از تماس توپ به دست ستاره فرانسوی یوونتوس پیش از تک گل دربی ایتالیا وجود ندارد و دنیله کیفی به همین دلیل گل را تأیید کرد.
بازرسان می‌گویند پس از دستگیری رینا در ژانویه ۱۹۹۳، مسینا دنارو به استراتژی خود در اعمال خشنونت و وحشی‌گری تمام‌عیار ادامه داد و برای بمب‌گذاری‌های فلورانس، میلان و رم در همان سال که ۱۰ کشته و نزدیک به ۱۰۰ زخمی بر جای گذاشت، پشتیبانی لجستیکی ارائه کرد.
یکی از محبوب‌ترین چهره‌های تاریخ فوتبال ایتالیا در 58 سالگی از دنیا رفت تا یک کشور را به سوگ خود بنشاند.
شیمون مارسینیاک، داور دیدار امشب آرژانتین و استرالیا، داوری است که آرژانتینی‌ها از او خاطره خوبی ندارند.
کشور‌های آفریقایی نمی‌توانند بازیکنانی با کیفیت مشابه آلمان، اسپانیا و ایتالیا پرورش دهند. دلیل این مسئله را باید در اینجا جست‌وجو کرد که آن‌ها بازیکنان داخلی خود را نمی‌شناسند. تا حد زیادی این امر به شکست تیم‌های آفریقایی در جام‌جهانی کمک می‌کند. آن‌ها برای بازیکنانی که در خارج کشور بازی می‌کنند، اولویت بسیار بیشتری نسبت به بازیکنانی که در لیگ‌های داخلی بازی می‌کنند قائل هستند.
کیلیان امباپه با یک گل و یک پاس گل و درخش در نیمه دوم دیدار فرانسه و استرالیا نشان داد که چرا خروس‌ها آماده و سرحال بودنش را برای موفقیت‌شان در تورنمنت‌های بزرگ مهم می‌دانند.
اولین پیوند مدفوع به طور رسمی در استرالیا تایید شده است. در واقع، این اولین باری است که پیوند میکروبیوتای مدفوع (FMT) تاییدیه نظارتی در هر نقطه از جهان را دریافت می‌کند. به گفته اداره کالا‌های درمانی استرالیا (TGA) پیوند میکروبیوتای مدفوع فرآیند گرفتن مدفوع فردی با روده سالم و قرار دادن آن در فردی با روده ناسالم است تا محیط باکتریایی موجود در روده گیرنده را با میکرو ارگانیسم‌های سالم دوباره پر کند.
یکی از نقاط اختلاف گزارش شده بین ملونی و برلوسکونی درخواست برلوسکونی برای در نظر گرفتن یک پست جدی در کابینه برای «لیسیا رونزولی» سناتور حزب فورزا ایتالیا و پرستار سابق است. این سناتور به دلیل حضورش در پارلمان همراه با فرزندش خبرساز شده بود.
فارن پالیسی در گزارشی تحلیلی می‌نویسد نخست‌وزیر و حزب حاکم جدید ایتالیا از سال‌ها پیش از طرفداران رئیس‌جمهور روسیه و مخالف تحریم‌ها علیه مسکو بوده‌اند.
تلاش ژرژ مندس، مدیر برنامه مشهور و پرتغالی، برای انتقال کریستیانو رونالدو در فصل تابستان بی نتیجه بوده است.
گری لینه‌کر، ستاره سابق تیم ملی انگلیس، از ترکیب مورد استفاده گرت ساوت‌گیت در بازی برابر ایتالیا به شدت ناراضی است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ