رئیس مرکز ارزشیابی و تضمین کیفیت نظام آموزش‌وپرورش گفت: ارسال سؤالات به‌صورت الکترونیک از سال ۹۷ آغازشده و از آن سال تاکنون به‌هیچ‌وجه لو رفتن سؤالات گزارش نشده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
خروپف زمانی رخ می‌دهد که جریان هوا از طریق دهان و بینی مسدود می‌شود و زبان، دهان، گلو یا مجاری تنفسی در بینی هنگام تنفس فرد می‌لرزد. این ارتعاش زمانی اتفاق می‌افتد که این قسمت‌های بدن در هنگام خواب شل و باریک می‌شوند.
در حالی که حزب عدالت و توسعه خود را برای انتخابات شهرداری ها آماده می کند، حزب جمهوری خواه خلق با اختلافات داخلی مواجه است و ظاهرا حزب متبوع اردوغان پیروز این دور از رقابت ها خواهد بود.
برنج سفید معمولاً برای کاهش وزن ایده آل نیست و سطح بالایی از کربوهیدرات‌های تصفیه شده دارد.
تیم سن‌ایچ با برتری در دربی ساوه به جمع مدعیان قهرمانی بازگشت. چرا و چگونه؟
سلوان مومیکا پناهنده عراقی تبار سوئدی برای سومین بار اقدام به هتک حرمت قرآن کریم در سوئد، تحت حمایت پلیس این کشور کرد، اقدامی که سوالات متعددی درباره هدف نهان این اقدامات ایجاد کرده است.
سلوان مومیکا پناهنده عراقی تبار سوئدی برای سومین بار اقدام به هتک حرمت قرآن کریم در سوئد، تحت حمایت پلیس این کشور کرد، اقدامی که سوالات متعددی درباره هدف نهان این اقدامات ایجاد کرده است.
به گفته معلمان؛ تا قبل از امسال برای تصحیح دوم فقط برگه تصحیح شده اول را چک می‌کردیم، اما امسال تصحیح دوم درست مانند تصحیح اول است و ما نمی‌دانیم وقتی داریم یک برگه را تصحیح می‌کنیم آیا قبل از ما همکاری آن را تصحیح کرده یا خیر، برای همین روند طولانی می‌شود.
دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی گفت: یکی از سؤالات مهم این است که آیا صوت و تصویر را باید حاکمیتی بدانیم یا نه؟ اکثر مسؤولان و قانونگذاران معتقدند، چون جنبه عمومی دارد پس حاکمیتی است.
ساندار پیچای درباره اینکه آیا به نظرش گوگل فرصت اول بودن در حوزه چت‌ربات‌های مبتنی بر هوش مصنوعی را از دست داده گفت: «در طول تاریخچه کاری ما بسیاری از زمینه‌ها وجود داشته که ما در آن اولین نفری نبوده‌ایم که چیزی به بازار عرضه کرده‌ایم. ما اولین موتور جستجو را توسعه ندادیم. ما اولین مرورگر یا اولین ایمیل یا اولین محصول نقشه‌برداری را توسعه ندادیم. مواقعی وجود دارد که اولین بودن اهمیت زیادی دارد، اما یک یه وقت‌هایی هم هست که مهم نیست.»
ChatGPT یک ربات هوش مصنوعی است که اطلاعات را به صورت مکالمه ارائه میکند. میتوانید از او سوالاتی درباره ناامیدی و ترس و افسردگی بپرسید و پاسخ بگیرید، اما آیا این میتواند پاسخگوی نیاز‌های درمانی شما باشد؟ این ربات میتواند جای روانپزشک یا مشاور را برای شما بگیرد؟
نشست خبری مجید عشقی رئیس سازمان بورس و معاونین با خبرنگاران امروز دوشنبه ۲۲ اسفند ۱۴۰۱ برگزار شد. در این نشست خبری مجید عشقی به سئوالات خبرنگار نبض بورس پاسخ داد.
روابط ایران و آژانس در یک سال گذشته متاثر از اختلاف نظر دو طرف بر سر سوالات پادمانی آژانس از ایران تا حدی متشنج بوده است. مقامات ایرانی معتقدند که به طور مقتضی پاسخ و همکاری لازم را با آژانس در رابطه با سوالات مذکور داشته است، اما آژانس هم چنان به دنبال پاسخ و همکاری ایران است.
یکی از بحث برانگیزترین و جذاب‌ترین سوالات تاریخ در زمینه تحقیقات راجع به نئاندرتال‌ها، به این موضوع برمی‌گردد که آیا آنها هنر را خلق کرده‌اند یا نه.
ای کاش کارشناسان و متولیان این امر به این سوال پاسخ دهند که چطور و چرا هنوز باگ‌های این سیستم در کنکور که به بروز تقلب و لو رفتن سوالات منجر می‌شود، با وجود اینکه تجربه برگزاری این آزمون سال‌های سال است در ایران وجود دارد، مشخص نشده است؟! و آیا این شبکه اینترنت است که به عنوان مقصر ابزار مورد استفاده باید مختل یا قطع شود؟
با وجود انتشار سوالات در فضای مجازی پس از آغاز امتحان؛ به دلیل اینکه بسیاری از دانش آموزان در جلسه امتحان، گوشی موبایل با خود به همراه برده بودند؛ شائبه تقلب در امتحانات ترمیم قوت گرفته است.
در روزهای اخیر سوالات مداخله جویانه رسانه های غربی در راستای بر هم زدن آرامش تیم ملی فوتبال ایران به موضوعی داغ تبدیل شده، اما آیا سوالات دیگری برای پرسیدن از دیگر تیم ها هم وجود دارد؟
در روزهای اخیر سوالات مداخله جویانه رسانه های غربی در راستای بر هم زدن آرامش تیم ملی فوتبال ایران به موضوعی داغ تبدیل شده، اما آیا سوالات دیگری برای پرسیدن از دیگر تیم ها هم وجود دارد؟
در روزهای اخیر سوالات مداخله جویانه رسانه های غربی در راستای بر هم زدن آرامش تیم ملی فوتبال ایران به موضوعی داغ تبدیل شده، اما آیا سوالات دیگری برای پرسیدن از دیگر تیم ها هم وجود دارد؟
واقعیت این است که ملی‌پوشان ایرانی قریب به یک هفته‌ای می‌شود که در دوحه درگیر مسائلی هستند که شاید انتظارش را نداشتند در این جام آن‌قدر پررنگ باشد. آن‌ها هر روز با سؤالات خبرنگاران انگلیسی روبه‌رو می‌شوند که آیا قرار است سرود ملی ایران را بخوانند یا نه یا اینکه قرار است بعد از گل‌زنی احتمالی خوشحالی کنند یا خیر، به‌گونه‌ای شده که دیگر کسی از مطرح‌شدن چنین موضوعاتی غافلگیر نمی‌شود. با وجود این، شرایط بازیکنان تیم ملی ایران می‌تواند بزرگ‌ترین علامت سؤال باشد.
مهمترین طلبکار پرسپولیس در گفتگویی متفاوت به این سوال پاسخ می‌دهد که آیا شایستگی دریافت رقم یک میلیون دلاری را داشته است؟
آیا صرافی مشابه بایننس برای کاربران ایرانی وجود دارد؟ بهترین جایگزین بایننس (Binance) برای ایرانیان کدام صرافی است؟ آیا صرافی کوینکس (CoinEx) قابل اعتماد است؟ در این مقاله قصد داریم به این سوالات پاسخ دهیم و بتوانیم به رفع ابهامات ذهنی شما عزیزان کمک کنیم، در ادامه همراه ما باشید.
قاسمی در پاسخ به این سوال که رسانه‌های آرژانتینی ادعا کرده‌اند که محموله هواپیما، نظامی بوده گفت، روز اول از ما همین سوالات را می‌پرسیدند که آیا محموله ویژه دارید؟ گفتیم نه. شما گمرک دارید. بدهید بررسی کنند. ما هیچ محموله ویژه یا ممنوعه با خود نداریم... بارِ ما قطعات یدکی است.
روشن است که ایران هنوز نسبت به نهایی بودن آنچه روی میز در وین قرار دارد مطمئن نیست و شاید ادامه بحث درباره برخی اختلافات از جمله بر سر سوالات پادمانی آژانس را ضروری بداند. از این رو تعیین تکلیف برخی طرف‌ها برای مذاکرات با اعلام اینکه متن نهایی روی میز است چیزی از واقعیت و جدی بودن بحث کم نمی‌کند.
حضرت آیت‌الله خامنه‌ای در توصیه بعدی، امامان جمعه را به سلوک مردمی یعنی حضور در بین مردم و گفتگو با آنان توصیه کردند و افزودند: صِرفِ رفتن بین مردم کار مهمی است بنابراین از مردم فاصله نگیرید و ارتباطات خود را به یک گروه خاص محدود نکنید،

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ