به گفته معلمان؛ تا قبل از امسال برای تصحیح دوم فقط برگه تصحیح شده اول را چک می‌کردیم، اما امسال تصحیح دوم درست مانند تصحیح اول است و ما نمی‌دانیم وقتی داریم یک برگه را تصحیح می‌کنیم آیا قبل از ما همکاری آن را تصحیح کرده یا خیر، برای همین روند طولانی می‌شود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
خزانه داری کل کشور در بخشنامه ای اعلام کرد که باید پرداخت‌های مزایای غیرمستمر نقدی و غیرنقدی کارکنان دولت در سامانه های مربوطه بارگذاری شود.
معاون گردشگری کشور گفت: پرداخت مزایای اقامتی کارکنان دولت از جمله استفاده از اقامتگاه‌ها و مراکز تفریحی و ورزشی و فرهنگی دستگاهها منوط به ثبت در سامانه وزارت میراث فرهنگی شد.
معاون اول رئیس جمهور در نامه‌ای به رئیس سازمان اداری و استخدامی کشور دستور داد تا مصوبه ضوابط اجرایی نحوه تخصیص مزایای جانبی حقوق کارکنان دولت در سال ۱۴۰۲ بازنگری شود.
ایران به لحاظ جغرافیایی در منطقه استراتژیکی قرار دارد و روز به روز بر تعاملات برقی خود می افزاید و این می تواند سرآغازی برای تبدیل ایران به قطب برقی منطقه باشد.
عضو هیئت رئیسه مجلس گفت: ممکن است فردی شخصیت کاریزمایی داشته باشد و به صورت مستقل در انتخابات شرکت کند که در مدل تناسبی حق این افراد هم محفوظ است.
رئیس جمهور در بیست و سومین اجلاس سازمان شانگهای گفت: جمهوری اسلامی ایران بر این باور است که شانگهای از جایگاه ممتازی در ارتقای روند توسعه همکاری‌های سیاسی، امنیتی و اقتصادی برخوردار است.
رئیس جمهور گفت: جمهوری اسلامی ایران براساس چنین اقدامی، سیاست همسایگی و همگرایی را مبنای سیاست خارجی خود قرار داده است و آن را مسیر مطلوب برای تحقق صلح و ثبات. منطقه‌ای می‌داند.
نوشیدن آب از پارچ سفالی می‌تواند سطح خوبی از تستوسترون را در بدن حفظ کند، اما نوشیدن آب از بطری پلاستیکی از میزان تستوسترون در بدن می‌کاهد. آبی که از پارچ سفالی می‌نوشید مزه‌ای طبیعی‌تر دارد و خنک و گواراست و ضمناً به سوخت‌وساز بدن و تنظیم تستوسترون کمک می‌کند.
خرید فلنج ساکت استیل با بهترین کیفیت در مرکز فروش فلنج در بازار خیام از فروشگاه لوله و تأسیسات امین ارائه انواع فلنج ساکت استیل برای تمامی پروژه های عمرانی ورزشگاهی
استفاده از نیاسینامید به دهه‌ها قبل برمی‌گردد، اما اخیراً به دلیل قدرت آنتی‌اکسیدانی‌اش محبوب شده است. فرمولاسیون خوراکی برای عملکرد مناسب بدن ضروری است و معمولا در اکثر قرص‌های مولتی ویتامین موجود است. هنگامی که نیاسینامید به صورت موضعی استفاده می‌شود، می‌تواند به مشکلات مختلف پوست کمک کند و به بخشی ارزشمند از بسیاری از روتین‌های مراقبت از پوست تبدیل شده است.
نماینده آباده با بیان اینکه اعضای کمسیون در راستای شفافیت مجلس نیز مصوبه‌ای داشت، تصریح کرد:با مصوبه اعضا مقرر شد که حقوق نمایندگان و مدیران مجلس برای نظارت عموم مردم بطور شفاف و ماهانه در سامانه سازمان اداری و استخدامی کشور قرار گیرد.
سرپرست دفتر امور آسیب‌دیدگان اجتماعی سازمان بهزیستی کشور از برنامه این سازمان برای راه‌اندازی مرکز عملیات هوشمند اورژانس اجتماعی خبر داد.
شرکت‌های دولتی در اقتصاد کشور در سال ۱۴۰۲ بیش از ۵۴۰ هزار میلیارد تومان سرمایه‌گذاری خواهند کرد.
رئیس مرکز آموزش محیط زیست و تربیت محیط‌بان با اشاره به ایجاد خانه‌های محیط زیست گفت: این موضوع در بهبود وضعیت محیط زیست شهری و ارتقای توسعه پایدار کمک کند.
سرپرست دفتر وزارتی آموزش و پرورش گفت: اگر فرآیند رتبه بندی به سرعت انجام می‌شد نیازی به پرداخت مزایا نبود.
سرپرست دفتر وزارتی آموزش و پرورش گفت: اگر فرآیند رتبه بندی به سرعت انجام می‌شد نیازی به پرداخت مزایا نبود.
رئیس اتاق بازرگانی ایران گفت: با اجرایی شدن تجارت آزاد بین ایران و کشورهای عضو اتحادیه اقتصادی اوراسیا بخش بزرگی از موانع توسعه تجارت مرتفع خواهد شد.
مزایای تغذیه سبز برای سلامت و محیط زیست
افرادی که از تاریخ ۳۱ شهریور ۱۴۰۰ (اجرای قانون رتبه‌بندی) به بعد به‌افتخار بازنشستگی نائل شده‌اند، از مزایای رتبه‌بندی متناسب با رتبه اکتسابی برخوردار و احکام بازنشستگی آنان برابر مقررات اصلاح خواهد شد.
به باور محققان و متخصصان سلامت، به‌طورکلی هرچه افراد تماس یا حمایت اجتماعی بیشتری در طول ورزش داشته باشند از مزایای بیشتری بهره‌مند خواهند شد.
دلایلی برای خوش بینی وجود دارد و حتی به تعویق انداختن تصمیم‌گیری درباره این موضوع دشوار می‌تواند مزایای خود را داشته باشد.
یک روز پس از این که شرکت مادر فیس بوک با بزرگترین ریزش یک روزه ارزش بازار در تاریخ خود روبرو شد، آمازون بزرگترین رشد یک روزه ارزش بازار خود را به ثبت رساند.
مجمع عمومی عادی سال مالی منتهی به 1400.12.29 بانک شهر طی مراسمی با حضور حداکثری سهامداران حقیقی و حقوقی؛ مجوز بانک مرکزی و رعایت تمامی دستورالعمل‌های بهداشتی برگزار شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ