واقعیت این است که ملی‌پوشان ایرانی قریب به یک هفته‌ای می‌شود که در دوحه درگیر مسائلی هستند که شاید انتظارش را نداشتند در این جام آن‌قدر پررنگ باشد. آن‌ها هر روز با سؤالات خبرنگاران انگلیسی روبه‌رو می‌شوند که آیا قرار است سرود ملی ایران را بخوانند یا نه یا اینکه قرار است بعد از گل‌زنی احتمالی خوشحالی کنند یا خیر، به‌گونه‌ای شده که دیگر کسی از مطرح‌شدن چنین موضوعاتی غافلگیر نمی‌شود. با وجود این، شرایط بازیکنان تیم ملی ایران می‌تواند بزرگ‌ترین علامت سؤال باشد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مدیرکل غرب اروپا خاطرنشان ساخت: اینجا جمهوری اسلامی ایران است و اجازه نمی دهیم با اقدامات خودسرانه، حاکمیت جمهوری اسلامی ایران مورد بی‌توجهی‌ قرار گیرد.
انگلیس روز سه‌شنبه (امروز) اعلام کرد که در آخرین دور تحریم‌های خود با هدف «ضربه زدن به سیستم‌های دفاعی روسیه از طریق قطع دسترسی به تجهیزات نظامی خارجی، افراد و نهاد‌هایی را در ایران، ترکیه، دبی، اسلواکی و سوئیس هدف قرار داده است».
دولت انگلیس روز پنجشنبه اعلام کرد که 13 مقام و سازمان ایرانی را به اتهامات حقوق بشری در لیست تحریم‌ های خود قرار داده است.
سخنگوی وزارت خارجه با تبریک فرارسیدن عید غدیر گفت: امروز ۱۲ تیرماه آخرین روز بازخوانی و افشای حقوق بشر آمریکایی است، روزی که آمریکایی‌ها هوایپمای مسافربری ایران را مورد هدف قرار دادند.
جیمز کلورلی وزیر امور خارجه انگلیس روز جمعه از بسته جدید تحریمی علیه روسیه خبر داد که به بهانه ممنوعیت صادرات کالا‌هایی که مسکو در جنگ علیه اوکراین استفاده می‌کند، ۵ نفر از مدیران ارشد شرکت صنایع هوایی قدس نیز به فهرست تحریم‌ها اضافه شده‌اند.
جیمز کلورلی وزیر امور خارجه انگلیس روز جمعه از بسته جدید تحریمی علیه روسیه خبر داد که به بهانه ممنوعیت صادرات کالا‌هایی که مسکو در جنگ علیه اوکراین استفاده می‌کند، ۵ نفر از مدیران ارشد شرکت صنایع هوایی قدس نیز به فهرست تحریم‌ها اضافه شده‌اند.
وزارت خارجه انگلیس روز دوشنبه با صدور بیانیه‌ای اعلام کرد که کاردار ایران را به دلیل «تهدیدات مداوم علیه خبرنگاران حاضر در انگلیس» فراخوانده است.
مت جاکز رئیس پلیس «ضدتروریسم» انگلیس روز پنجشنبه مدعی شد که مأموران این بخش عملیات ویژه پلیس تمرکزشان را روی اقدامات کشور‌های متخاصم نظیر روسیه، چین و ایران قرار داده‌اند. او مدعی شد تحقیقات مرتبط با تهدید‌های کشور‌ها طی دو سال گذشته چهار برابر شده‌اند. او مدعی شد که ایران دست‌کم ۱۵ بار برای ربودن یا قتل شهروندان انگلیس تلاش کرده است.
جیمز کلورلی، وزیر خارجه انگلیس روز دوشنبه(۱۹ دی) ادر بیانیه‌ای اعلام کرد: امروز نماینده ایران را احضار کردم تا قویا اعدام‌های شنیعی که اخیرا شاهد آن بودیم را محکوم کنم.
تیم ملی فوتبال آمریکا آخرین حریف ایران در مرحله گروه بیست و دومین دوره جام جهانی، در دیدار با انگلیس به تساوی رسید تا ملی پوشان کشورمان با پیروزی برابر این تیم راهی مرحله بعد شوند.
جود بلینگام، ستاره جوان تیم ملی انگلیس، از گلزنی مقابل تیم ملی ایران بسیار خوشحال است.
حضور یکی از هواداران ایران با پیراهنی با تصویر دراگان اسکوچیچ در جام جهانی مورد توجه قرار گرفته است.
بازی دوم روز دوم مرحله گروهی جام جهانی قطر هم مثل بازی اول وقت‌های اضافه زیادی داشت.
234 روز بعد از هم‌گروه‌شدن ایران با انگلیس در گروه دوم جام جهانی، بالاخره نوبت به سخت‌ترین بازی ایران در جام جهانی قطر 2022 رسید.
سرمربی سابق تیم ملی فوتبال ایران اتفاقاتی که در دوران حضورش در این تیم افتاده بود را افشا کرد و به صورت رسمی نام طارمی، انصاریفرد و حاج‌صفی را در ارتباط با اخراجش به میان آورد.
بعد از هشت ماه تحلیل، کری‌خوانی و آماده‌سازی سرانجام جام جهانی فوتبال برای ایران و انگلیس به طور رسمی شروع خواهد شد.
شگفتی ترکیب ایران برابر انگلستان در اولین تورنمنت مهم خودش همراه با تیم ملی بزرگسالان باید در یکی از حساس‌ترین دیدارهای تاریخ فوتبال ایران از ابتدا به میدان برود و او کسی نیست جز: علی کریمی!
دومین روز از مسابقات فوتبال جام جهانی ۲۰۲۲ قطر با برگزار دیدار تیم های ایران و انگلیس به هیجان بالایی خواهد رسید.
تیم ملی انگلیس در فاصله سه روز مانده تا بازی با ایران به مرور برنامه‌های تاکتیکی خود پرداخت.
در فاصله چهار روز تا دیدار برابر ایران، جیمز مدیسون تمرین امروز انگلیس را از دست داد.
دولت انگلیس روز دوشنبه از اعمال تحریم علیه ۲۴ شخص و نهاد مرتبط با ایران به دلایل حقوق بشری خبر داد.
وزارت خارجه انگلیس روز جمعه با صدور بیانیه‌ای اعلام کرد که در پی «تهدیدات جدی علیه خبرنگارانی که در انگلیس زندگی می‌کنند» بالارده‌ترین دیپلمات ایران در این کشور را احضار کرده است.
صد و هشتاد و چهار روز پس از تیتر جنجالی روزنامه سان در واکنش به هم‌گروهی انگلیس با ایران، حالا اوضاع کاملا متفاوت است.
رئیس‌جمهوری آمریکا عصر روز سه‌شنبه در تماس تلفنی با «لیز تراس» درباره موضوعات مختلفی از جمله ایران گفتگو کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ