ای کاش کارشناسان و متولیان این امر به این سوال پاسخ دهند که چطور و چرا هنوز باگ‌های این سیستم در کنکور که به بروز تقلب و لو رفتن سوالات منجر می‌شود، با وجود اینکه تجربه برگزاری این آزمون سال‌های سال است در ایران وجود دارد، مشخص نشده است؟! و آیا این شبکه اینترنت است که به عنوان مقصر ابزار مورد استفاده باید مختل یا قطع شود؟
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رئیس ستاد اربعین کشور گفت: تاکنون حدود یک میلیون و ۱۵۰ هزار زائر به صورت قطعی و بیش از یک میلیون و ۳۰۰ هزار نفر به صورت غیرقطعی ثبت نام کرده اند.
دیدار دو تیم پیکان و شمس آذر قزوین در ورزشگاه اختصاصی پیکانی‌ها با اتفاقات عجیب و غریبی به صورت نیمه کاره رها شد.
مهدی قائدی بار دیگر شاگرد فرهاد مجیدی می شود
عضو شورای عالی آموزش و پرورش گفت: از امکاناتی که غیر دولتی بودن مدارس ایجاد می‌کند برای خدمت به انقلاب استفاده می‌کنیم.
سردار آزمون ستاره تیم ملی فوتبال ایران به شکل غیرمنتظره ای در سالن والیبال مشاهده شده است.
با رای هیات عمومی دیوان عدالت اداری، کمیته ۶ نفره وزارت بهداشت صلاحیت تجویز ادامه تحصیل به افراد ارائه دهنده مدارک فاقد اصالت در دانشگاه های قطب و غیرقطب کشور را ندارد.
مدارس لواسانات و رودبار قصران، امروز دهم بهمن ماه غیر حضوری شد.
اعزی گفت: به غیر از سه شهرستان اعلام شده در دیگر شهرستان‌های مازندران مشکل اختلال اینترنت وجود ندارد.
اوجی گفت: در هیچ کشوری مصرف بخش خانگی ، تجاری و صنایع غیر عمده به ۶۳۰ میلیون متر مکعب نمی رسد،ما معتقدیم که یک رقم عظیمی از این ۶۳۰ میلیون متر مکعب اسراف می‌شود.
عابد ملکی گفت: دانشگاه‌ها و مدارس در تمامی مقاطع برای فردا و پس فردا به جز دو شهرستان فیروزکوه و دماوند غیر حضوری شدند، همچنین کارمندان حساس نیز می‌توانند از ظرفیت دورکاری بهره بگیرند.
معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری تهران گفت:جلسه کمیته اضطرار آلودگی هوا با حضور اعضا امروز (۹ دی‌ماه) برگزار و مقرر شد تمامی مدارس در تمامی مقاطع ابتدایی و متوسطه در استان تهران به جز پردیس، دماوند و فیروزکوه فردا (۱۰ دی ماه) به صورت غیر حضوری و مجازی دایر باشند همچنین تمامی کودکستان‌ها در استان تهران به جز سه شهرستان پردیس، دماوند و فیروزکوه فردا (۱۰ دی‌ماه) تعطیل خواهند بود.
تیم بسکتبال ذوب‌آهن اصفهان در حالی هفته نخست رقابت‌های لیگ غرب آسیا را پشت سر گذاشت که با شرایط نرمال عازم این مسابقات نشده است.
اعدام «محسن شکاری» که در جریان اعتراضات ۱۴۰۱ دستگیر شده بود در صبحگاه ۱۷ آذر، توجه‌های عمومی را به سمت زندانیان با اتهامات «محاربه» و «افساد فی الارض» جلب کرد. حکم بخشی از این زندانیان به صورت غیرقطعی اعلام شده است. اخیراً نیز سخنگوی قوه قضاییه توضیحاتی درباره احکام پرونده‌های مختلف به صورت کلی داد و از تعداد احکام اعدام و حبس درباره آن‌ها سخن گفت، اما بعضاً اسامی در پرونده‌ها تفکیک نشده و مشخص نیست کدام‌یک از متهمین با حکم اعدام یا حبس مواجه هستند.
سخنگوی قوه قضاییه با بیان اینکه در پرونده شهید عجمیان در مجموع برای ۱۶ نفر قرار جلب به دادرسی صادر شد گفت: احکام اولیه پرونده روز گذشته صادر شد. بر اساس احکام صادره ۵ نفر از متهمان به اتهام افساد فی الارض به اعدام محکوم شدند و ۱۱ متهم دیگر از جمله سه جوان کمتر از ۱۸ سال به حبس‌های طویل المدت محکوم شدند. احکام صادره غیرقطعی است.
با کناره گیری فدراسیون فوتبال هند از کاندیداتوری برای کسب میزبانی جام ملت‌های آسیا ۲۰۲۷ عربستان پیشنهاد میزبانی داد
عیسی زارع پور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: اینترنت ثابت هیچ گاه قطع نبوده است. در این مدت اینترنت ثابت همیشه بدون محدودیت باز بوده است؛ البته به غیر از محدودیتی که آن دو پلتفرم (واتس آپ و اینستاگرام) داشته‌اند.
رئیس فدراسیون والیبال موضوع مطرح شده در خصوص جدایی خوش‌خبر از تیم ملی بزرگسالان را غیر واقعی عنوان کرد.
عیسی زارع‌پور گفت: طی یک‌ماه گذشته اینترنت هیچ زمانی سراسری قطع نشد. حتما اپراتور این ضرری که به مشترکین وارد شده است را جبران خواهد کرد. به غیر از دو اپراتور عمده محدودیت ها برداشته شده.
عیسی زارع‌پور گفت: طی یک‌ماه گذشته اینترنت هیچ زمانی سراسری قطع نشد. حتما اپراتور این ضرری که به مشترکین وارد شده است را جبران خواهد کرد. به غیر از دو اپراتور عمده محدودیت ها برداشته شده.
این نوع شناورها که هنوز مشخص نیست با چه هدفی به خطوط کشتیرانی اعزام می‌شوند، به‌دلیل احتمال قطع ارتباطات ناوبری، می‌توانند منشاء بروز حوادث دریایی غیر قابل پیش‌بینی بشوند.
عضو شورای شهر تهران گفت: در مجموعه باشگاه انقلاب، دادگاه رای به عمدی نبودن خشک شدن درختان دارد اما موضوع ما عمدی یا غیر عمدی بودن آن نیست، بلکه طبق قانون حفظ درختان وظیفه مجموعه‌ها و نهاد‌هاست و هر گونه اقدامی در این خصوص باید با مجوز شهرداری صورت بپذیرد.
وزیر ارتباطات درباره کندی اینترنت گفت: روز دوشنبه یکی از حوزچه‌های مخابرات دچار آتش‌سوزی شده بود که ارتباط برخی مشترکین قطع شد و عامل اصلی نیز عدم رعایت اصول کاری و پدافند غیر عامل بود.
وزیر ارتباطات درباره کندی اینترنت گفت: روز دوشنبه یکی از حوزچه‌های مخابرات دچار آتش‌سوزی شده بود که ارتباط برخی مشترکین قطع شد و عامل اصلی نیز عدم رعایت اصول کاری و پدافند غیر عامل بود.
وزیر ارتباطات درباره کندی اینترنت در روز‌های گذشته گفت: روز دوشنبه یکی از حوزچه‌های مخابرات دچار آتش‌سوزی شده بود که ارتباط برخی مشترکین قطع شد و عامل اصلی نیز عدم رعایت اصول کاری و پدافند غیر عامل بود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ