اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
پیشکسوت باشگاه استقلال می‌گوید که جواد نکونام با کادر فنی خوبی که با خود آورده، در استقلال موفق خواهد بود.
وحید شمسایی سرمربی تیم ملی فوتسال ایران اظهار امیدواری کرده بود که با رساندن میزان دوندگی ملی پوشان ایران به ۷ کیلومتر در یک مسابقه بتواند تیم های مدعی را شکست بدهد.
عضو سابق تیم ملی تفنگ و دارنده مدال‌های نقره و برنز بازی‌های آسیایی که مدتی به خاطر آسیب‌دیدگی و زندگی شخصی از تیراندازی دور شده بود اکنون تمریناتش را آغاز کرده است.
ابوالفضل جلالی در تمرین دیروز استقلال با ژست جالبی جلوی دوربین عکاس باشگاه حاضر شده است. کمی مغموم با علامت خداحافظی.
در شرایطی که استقلال هنوز مطالبات استراماچونی را پرداخت نکرده، اما مسئولین این تیم به راهکارهای عجیبی روی آورده اند.
پاسخ بسیار مشکوک قلعه‌نویی نشان می‌دهد ماجرا فقط در حد اجازه گرفتن سردار آزمون از قلعه‌نویی نیست و گویا مهاجم گنبدی تیم ملی به گوش کادرفنی رسانده که دیگر در تیم ملی حضور نخواهد یافت یا اینکه حداقل تا مدتی میل به حضور در تمرینات ندارد.
دوره ملی سامان قدوس با دودلی و تردیدهای او به دلیل اتفاقات گذشته در تیم ملی ایران متوقف شده است.
ایجنت سردار آزمون درباره حضور این بازیکن در دیدار دوستانه با روسیه با یک رسانه ورزشی این کشور صحبت کرد.
"سرمربی بهترین ترکیب تیمش را نمی شناسد." این یک انتقاد معمولی است که متوجه هر سرمربی‌ای خواهد بود که مرتباً در یک تیم در حال کنکاش برای ترکیب برنده تغییراتی ایجاد می کند.
بعد از انتقال رکوردشکن انزو فرناندز به چلسی، هواداران این تیم بی‌صبرانه منتظرند تا جواب این سؤال را پیدا کنند که آیا انزو فردا مقابل فولام اولین بازی‌اش را برای آبی‌ها انجام خواهد داد؟
سرمربی تیم ملی فوتبال در پاسخ به این سوال که آیا قصد دارد به کار در ایران ادامه دهد، گفت: جواب این سوال در دستان من نیست و فعلا باید شرایط را بررسی کنیم.
فیفا در منشور انضباطی خود، برای اهانت به علائم و نمادهای هویتی کشورها جرایمی در نظر گرفته است و باید دید توهین آمریکا به ایران با حذف لوگو «الله» از پرچم جمهوری اسلامی چه عواقبی خواهد داشت!
یک فروشنده قطری طی ابتکاری جالب پرچم 32 تیم حاضر در جام جهانی را به شکل یکی از لباس‌های سنتی این کشور تولید و به فروش گذاشته است.
کی‌روش با عدم دعوت از چهار بازیکن اصلی اردوهای تیم ملی به تمرین امروز صبح در کمپ ، زمزمه حذف سرلک و نورافکن از لیست نهایی اش برای جام جهانی قطر را قوت بخشید. لغو نشست خبری مرد پرتغالی ابهام را بیشتر کرده اما لیست آخر تقریبا مشخص شده است
لیست تیم ملی قرار است ساعاتی دیگر به طور رسمی از سوی کادرفنی و کارلوس کی‌روش اعلام شود و این در حالیست که از دقایقی پیش شایعات زیادی درباره شگفتی و خط خوردن برخی چهره‌ها شکل گرفته است.
تیم ملی فوتبال ایران آخرین و پنجمین دیدار دوستانه خود پیش از جام جهانی را هفته آینده در قطر برگزار می کند.
حساب کاربری توییتر لیگ قهرمانان آسیا در آستانه جام جهانی ۲۰۲۲ قطر، با انتشار ویدئویی، درخشش دروازه‌بان تیم ملی ایران در این رویداد آسیایی با پیراهن پرسپولیس را مورد تمجید قرار داد.
طی روزهای گذشته برخی رسانه‌های خارجی با مطرح کردن احتمال حذف تیم ملی ایران از جام جهانی به دنبال ایجاد حاشیه بودند و تلاش کردند با ارسال نامه‌هایی؛ فیفا را تخت فشار قرار دهند.
با محرز شدن جدایی مهدی مهدوی کیا از تیم ملی امید هنوز جانشین او انتخاب نشده است.
سرمربی پرتغالی استقلال در آخرین بازی این تیم که در برابر نساجی برگزار شد دست به تغییرات زیادی در ترکیب تیمش زد.
کسی به پدر حسن اطلاعات اشتباه داده است. گفتند فیلمش هست، این فیلم کجاست؟ آیا منِ مربی را وزن کرده‌اند یا آنجا کسی ضربان حسن یزدانی را گرفته است؟ حسن یزدانی می‌تواند بگوید که علیرضا دبیر گفته او با من تمرین کند یا خودش این را خواسته
پرواضح است که همکاری با کی‌روش و یادگیری از او می‌تواند برای مربی جوان و آینده‌داری مانند جواد نکونام مفید باشد. از طرفی، حضور در جام جهانی به‌عنوان مربی هم می‌تواند به قدر کافی وسوسه‌کننده باشد؛ ولی آیا این دو مورد، دلیل محکمی است تا جواد نکونام، سرمربی تیم فولاد، کارش را در لیگ برتر ناتمام بگذارد و به‌عنوان دستیار کارلوس کی‌روش راهی جام جهانی شود؟
امیدهای ایران برای خلق شگفتی در جام جهانی با درگیری داخلی تهدید می‌شود.
در گذر زمان تنها تفال به حافظ در فرهنگ عامیانه ما باقی مانده است. در ادامه فال حافظ مخصوص روز ۸ مرداد ماه ۱۴۰۱ از نظر خوانندگان محترم می‌گذرد. فال به حافظ ۸ مرداد را بخوانید.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ