سلوان مومیکا پناهنده عراقی تبار سوئدی برای سومین بار اقدام به هتک حرمت قرآن کریم در سوئد، تحت حمایت پلیس این کشور کرد، اقدامی که سوالات متعددی درباره هدف نهان این اقدامات ایجاد کرده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سلوان مومیکا پناهنده عراقی تبار سوئدی برای سومین بار اقدام به هتک حرمت قرآن کریم در سوئد، تحت حمایت پلیس این کشور کرد، اقدامی که سوالات متعددی درباره هدف نهان این اقدامات ایجاد کرده است.
اصفهان- رئیس مرکز پیش‌بینی و مخاطرات جوی اداره کل هواشناسی استان اصفهان از تداوم خیزش گردوغبار و استمرار شرایط آلودگی هوا در مناطقی از استان تا روز دوشنبه ۲ مرداد خبرداد.
رئیس مجلس شورای اسلامی در پیامی کسب مقام قهرمانی تیم ملی والیبال جوانان ایران در رقابت‌های قهرمانی جهان را تبریک گفت.
این که تصور کنیم مشوق‌های مالیاتی همچون اعتبار مالیاتی تحقیق و توسعه به کاهش درآمد‌های دولت منجر می‌شود و در نتیجه باید حذف شوند، خطای بزرگی است.
این که تصور کنیم مشوق های مالیاتی همچون اعتبار مالیاتی تحقیق و توسعه به کاهش درآمدهای دولت منجر می شود و در نتیجه باید حذف شوند، یک خطای بزرگ است.
وزیر امور خارجه با اشاره به اینکه همسایگان ایران از ظرفیت اقتصادی، تجاری و سیاسی پراهمیتی بهره‌مند هستند، گفت: استمرار توسعه روابط با همسایگان از محورهای سیاست خارجی متوازن دولت است.
رئیس ستاد کل نیروهای مسلح در تماس تلفنی با ارتشبد یاشار گولر انتصاب وی به عنوان وزیر دفاع ملی ترکیه را گفت و بر ضرورت استمرار همکاری‌های مشترک نیروهای مسلح دو کشور تاکید کرد.
رئیس بنیاد تاریخ پژوهی ایران معاصر با بیان اینکه راه امام، اندیشه‌ها و آرمان‌های ایشان برگرفته از قرآن بود، گفت: متأسفانه بسیاری از متولیان امور و متصدیان امر شناختی از امام ندارند.
معاون کیفیت گروه صنعتی ایران خودرو گفت: نتایج ارزیابی کیفیت و ایمنی محصولات ایران خودرو حاصل از نظرسنجی مشتریان، بیانگر به ثمر نشستن برنامه ها و پروژه های متعدد در زنجیره تولید این گروه صنعتی است و این مسیر در سال جاری و گام دوم جهش کیفیت ادامه خواهد داشت.
رئیس شورای شهر تهران بر استمرار همکاری‌ها و تعاملات میان شهرداری تهران، شورای شهر و فرهنگستان هنر در حوزه احیای هویت محلات شهری تاکید کرد.
مدیرعامل بانک صادرات با تاکید بر اینکه روند پر شتاب پرداخت وام‌های قرض‌الحسنه و حمایتی در این بانک بدون محدودیت ادامه دارد، از پرداخت بیش از ٢٩٠ هزار فقره وام قرض‌الحسنه خبر داد.
ایران گاز برخی از استان‌ها را از طریق سوآپ گازی تأمین می‌کرد، اما درست دربحرانی‌ترین شرایط و سرمای شدید هواترکمنستان سوآپ گازی خود را قطع کرد با این حال گازرسانی به تمام نقاط کشورادامه داشت.
رئیس کل دادگستری استان تهران تنها راه استمرار پیشرفت کشور و نجات آن از توطئه‌ها و نقشه‌های شوم دشمنان را تسری فرهنگ و روحیه بسیج در تمامی بخش‌ها و حوزه‌ها دانست.
معاون حقوقی رئیس جمهور با صدور پیامی فرارسیدن هفته بسیج را تبریک گفت.
سخنگوی وزارت امور خارجه گفت: تحریم صدا و سیما⁩ و پرس تی وی⁩ استمرار نقض فاحش حقوق ملت ایران توسط دولت آمریکاست که علیه ملت‌ها و دولت‌های مستقل پایان ندارد.
اصفهان- مسئول امور کنترل کیفیت هوا در معاونت حمل و نقل شهرداری اصفهان گفت: شاخص کیفی هوای کلانشهر اصفهان در آخرین روز مهرماه برای هشتمین روز پیاپی در وضعیت ناسالم برای گروه‌های حساس ثبت شد.
اصفهان- مسئول امور کنترل کیفیت هوا در معاونت حمل و نقل شهرداری اصفهان گفت: شاخص کیفی هوای کلانشهر اصفهان برای پنجمین روز پیاپی در وضعیت ناسالم برای گروه‌های حساس است.‌
اصفهان- معاون توسعه و پیش‌بینی اداره کل هواشناسی استان اصفهان گفت: دوره خشکسالی در این استان تا ۴۵ روز آینده کماکان استمرار خواهد داشت.
سخنگوی شورای شهر تهران با اشاره به نقش مدیریت شهری در حوزه کودک و نوجوان بر ضرورت استمرار آموزش شهروندی ویژه کودکان و نوجوانان تاکید کرد.
لامرد- رئیس مجلس شورای اسلامی با اشاره به بازدیدهای نظارتی در آستانه تدوین برنامه هفتم، گفت: برای تحقق سرمایه گذاری باید زیرساخت ها در حوزه های مختلف توسعه یابد.
شهردار منطقه یک از ادامه خدمت رسانی نیروهای جهادی منطقه یک در موکب شهید همدانی مرز شلمچه به زوار اربعین تا دوشنبه ۲۸ شهریور خبر داد.
سخنگوی شورای شهر تهران از استمرار خدمات شهرداری تهران به زائران اربعین در مرز مهران خبر داد و گفت: شهرداری‌ تهران کماکان در مرزها حضور دارد.
چرایی استمرار تورم در کشور
مدیر عامل شرکت خدمات پس از فروش ایران‌خودرو گفت: ایساکو به دنبال تعهدی که به مشتریان خود دارد، همواره به صورت مستقیم و غیرمستقیم در حال پایش و ارزیابی تحولات بازار قطعات یدکی است که تا حد امکان بتواند با در اختیار قرار دادن قطعات اصل و با کیفیت و ارایه خدمات استاندارد، ایمنی خودرو و سرنشینان آن را تضمین کند و مشتریان را نسبت به مخاطرات ناشی از استفاده از قطعات موجود غیراصل در بازار آگاه سازد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ