با وجود انتشار سوالات در فضای مجازی پس از آغاز امتحان؛ به دلیل اینکه بسیاری از دانش آموزان در جلسه امتحان، گوشی موبایل با خود به همراه برده بودند؛ شائبه تقلب در امتحانات ترمیم قوت گرفته است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
هرچند مدیران پرسپوليس مذاکرات خود را طبق درخواست یحیی گل‌محمدی برای برگزاری اردوی خارجی دنبال کرده‌اند، اما هنوز این مساله نتیجه‌بخش نبوده است.
سخنگوی شورای نگهبان گفت: در شورای نگهبان هیچ ابهام و اشکالی درباره برگزاری انتخابات تناسبی در تهران نداریم و با آن موافق هستیم.
مدیر کل امور مشترک فدراسیون‌های ورزشی وزارت ورزش و جوانان گفت: طی چند روز آینده با برگزاری جلسه‌ای با مدیر کل ورزش و جوانان استان تهران انتخابات بدنسازی تهران بررسی و ابهامات وارده مرتفع خواهد شد.
در شرایطی که استقلال و پرسپولیس خود را برای برگزاری یک مجمع مهم آماده می کنند، که آگهی مجمع عمومی سرخابی ها در رسانه رسمی منتشر نشده است.
زمان برگزاری دیدار دوستانه ایران و کنیا در اولین روزهای فروردین ماه هنوز قطعی نشده است.
انتخابات دو فدراسیون کاراته و جودو در حالی قرار است فردا دوشنبه برگزار شود که تاکنون اسامی تایید صلاحیت‌های نهایی اعلام نشده و مشخص نیست چرا وزارت ورزش اصرار به برگزاری این مجامع دارد.
مجمع انتخاباتی فدراسیون کاراته با وجود حضور همه اعضای مجمع تاکنون آغاز نشده و حاضرین در سالن فارسی آکادمی ملی المپیک در انتظار ورود معاون وزیر هستند.
برنده توپ طلای فعلی همچنان در حال نقاهت از مصدومیت پس از پارگی رباط صلیبی زانوی چپ خود است که چند روز قبل از برگزاری جام ملت های اروپا در انگلیس دچار آن شد.
سخنگوی فدراسیون فوتبال عراق اعلام کرد که درخواست بازی دوستانه فروردین ماه از سوی ایران بوده است.
محل برگزاری دیدار پیکان و استقلال در هفته بیستم لیگ برتر هنوز مشخص نشده است.
رقابت‌های مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی بعد از هفته بیستم لیگ برتر برگزار می‌شود.
در حالی که بعد از کناره‌گیری بلیش از حضور و میزبانی مسابقات کشتی باشگاه‌های جهان، برگزاری این رقابت‌ها در هاله‌ای ابهام قرار گرفته بود، به نظر می‌رسد اسپانسر جدیدی در راه است.
تبریز - برگزاری دیدار تیم های تراکتور و استقلال تهران از هفته پانزدهم لیگ برتر فوتبال به دلیل بارش برف در هاله ای از ابهام قرار دارد.
با وجود انجام مقدمات برگزاری مسابقات کشتی آزاد باشگاه‌های جهان؛ تا امروز برگزاری این رقابت‌ها در رشته کشتی فرنگی به قطعیت نرسیده است.
برگزاری دربی در روز سه شنبه در هاله ای از ابهام قرار دارد و شاید به دلیل بالا بودن شاخص آلودگی هوای تهران لغو شود.
حرکت در مسیر برگزاری انتخابات فدراسیون ژیمناستیک در حالی صورت خواهد گرفت که هنوز مشخص نیست کدام اساسنامه ملاک مسئولان فدراسیون است.
شمارش معکوس تا برگزاری جام جهانی ۲۰۲۲ آمریکا در حالی رو به پایان است که متولیان فدراسیون کشتی کشورمان همچنان بر صدور ویزا برای تمامی اعضای تیم اعزامی ایران تاکید و اصرار دارند.
شمارش معکوس تا برگزاری جام جهانی ۲۰۲۲ آمریکا در حالی رو به پایان است که متولیان فدراسیون کشتی کشورمان همچنان بر صدور ویزا برای تمامی اعضای تیم اعزامی ایران تاکید و اصرار دارند.
با توجه به پایان دوره مسئولیت سرپرست هیأت کشتی استان تهران، هنوز خبری از زمان برگزاری مجمع و یا حتی ثبت نام کاندیداهای ریاست نیست.
با توجه به پایان دوره مسئولیت سرپرست هیأت کشتی استان تهران، هنوز خبری از زمان برگزاری مجمع و یا حتی ثبت نام کاندیداهای ریاست نیست.
در صورت عدم برگزاری تورنمنت فوتسال کاسپین، تیم ملی فوتسال ایران احتمالا تا سال ۱۴۰۲ در تعطیلات به سر خواهد برد و فاصله زیادی تا شروع اردوی بعدی ایجاد می‌شود.
متأسفانه برخی افراد با اظهار نظر‌های نسنجیده موجب شبهه افکنی در تفسیر قانون مذکور نسبت به معیار پذیرش مبنی بر «نمره» یا «تراز» گردیدند و همین امر موجب تضارب نظرات کارشناسی در برداشت و تفسیر قانون مذکور و ایجاد ابهام برای مجری برگزاری آزمون در اعلام نتایج گردید که نتیجه آن تاخیر در اعلام نتایج آزمون فوق العاده بود.
دبیرکل فدراسیون فوتبال خبر از قطعی شدن حضور دو نامزد در انتخابات پیش رو برای تعیین رئیس این نهاد قانونی داد تا حضور نفر سوم در هاله ای از ابهام قرار داشته باشد.
روشی برای کاهش تاثیرات کافئین بر بدن

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ