رئیس کمیته مرز مجلس شورای اسلامی گفت: به زودی هیئتی از کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس به منطقه سراوان و مرزهای مشترک با پاکستان اعزام خواهد شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سخنگوی کمیسیون امنیت ملی مجلس گفت: قرار شد در روزهای آتی هیئتی از اعضای کمیسیون امنیت ملی مجلس برای بررسی میدانی حمله تروریستی به شاهچراغ به شیراز اعزام شود.
سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی از برگزاری نشست این کمیسیون با دبیر شورای عالی امنیت ملی خبر داد.
زابل- رئیس کمیته مرز کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی گفت: تأمین امنیت مرزها و حقابه هیرمند طبق معاهدات بین‌المللی لازم الاجرا است.
عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی جزئیات حمله گروهک تروریستی به مرز مشترک بین ایران و پاکستان که منجر به شهادت ۵ مرزبان ایران شد را تشریح کرد.
نایب رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس در رأس هیأتی از این کمیسیون جهت شرکت در نشست مجمع پارلمانی سازمان پیمان امنیت جمعی وارد مینسک پایتخت بلاروس شد.
به گفته عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس مباحث مطرح شده در جلسه امروز این کمیسیون درباره علل وقوع مسمومیت تعدادی از دانش آموزان در مدارس نتیجه گرفته شده که تهدید خطرناکی وجود ندارد.
رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس موضوع مسمومیت دانش‌آموزان را دنبال می‌کند و بنده نیز توضیحات تکمیلی را در این زمینه ارائه خواهم کرد.
رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی گفت: این کمیسیون پیگیر علت مسمومیت دانش‌آموزان است.
رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی بعد از ظهر روز یکشنبه در محل وزارت امور خارجه با وزیر امور خارجه کشورمان دیدار و گفتگو کرد.
سخنگوی کمیسیون امنیت ملی مجلس با اشاره به جزئیات نشست این کمیسیون با معاون هماهنگ‌کننده ارتش، گفت: ما باید توانمندی خود را در حوزه دریا افزایش دهیم.
سخنگوی کمیسیون امنیت ملی مجلس گفت: ما در نامه‌ای از وزیر خارجه خواستیم که وفق قوانین موجود، اقدام لازم و سریع برای تحریم متقابل و متناظر شخصیت ها و نهادهای اروپایی را در دستور کار قرار دهد.
رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی با اشاره به جلسه فوق‌العاده این کمیسیون برای مقابله با اقدام پارلمان اروپا گفت: احتمالا طرحی دوفوریتی آماده بررسی در مجلس می‌کنیم.
ورامین- عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی از برگزاری جلسه فوق العاده با حضور مسئولان مرتبط برای مقابله با اقدام پارلمان اروپا در تروریست خواندن سپاه خبر داد.
سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس بیان کرد: کمیسیون امنیت ملی آماده حمایت از فعالیت های نیروی دریایی ارتش برای تقویت نقش این نیرو در سواحل مکران است.
سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی گفت: امروز جلسه طرح سوال ۲ نفر از نمایندگان از وزیر امور خارجه در کمیسیون امنیت ملی برگزار شد.
رئیس کمیته مرز کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: از هفته جاری مردم اقلیم کردستان عراق می‌توانند بدون اخذ ویزا وارد ایران شوند.
رئیس کمیته مرز کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: از هفته جاری مردم اقلیم کردستان عراق می‌توانند بدون اخذ ویزا وارد ایران شوند.
رئیس کمیته مرز کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: از هفته جاری مردم اقلیم کردستان عراق می‌توانند بدون اخذ ویزا وارد ایران شوند،
سخنگوی کمیسیون امنیت ملی مجلس گفت: با توجه به جزئیات اتفاقات شب گذشته زندان اوین و نیاز به بررسی‌های دقیق‌تر، مقرر شد هیئتی از کمیسیون امنیت ملی برای بازدید از این زندان اعزام شود.
عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس در مورد جزییات طرح صلح ایران در مناقشه اوکراین و روسیه گفت: ایران در این زمینه پیشنهادات اجرایی ارائه کرد که دارای طبقه بندی است. در مورد مجموعه اتمی که در روسیه وجود دارد و لزوم عدم تکرار حادثه چرنوبیل که مربوط به امنیت مردم است، ایران اعلام کرد؛ حاضر است تجربیات خود در مسائل هسته‌ای و ایجاد منطقه امن هسته‌ای را در اختیار روسیه قرار دهد و همکاری‌های تخصصی بین دو کشور در این خصوص انجام شود. پیشنهاد ایران ابعاد بسیار گسترده‌ای داشت، در پیشنهاد ایران حضور نیرو‌هایی در مرز دو کشور از طرف سازمان‌های بین المللی پیش بینی شده است، تعهداتی نیز برای اروپا، آمریکا، روسیه و اوکراین تعیین شده است.
حیدری گفت: برجام به دست آمده نسبت به تیم قبلی مذاکرات ضعیف‌تر نیست و البته قوی‌تر هم نیست ... تفاوت تیم مذاکره کننده رییسی و روحانی در تاکتیک است، اما در اصول تفاوتی ندارند و هر دو این‌ها منافع نظام و کشور را مدنظر داشته اند.
یک عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی از بررسی توافق اتمی در نشست مشترک این کمیسیون با شورای عالی امنیت ملی خبر داد.
نایب رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی گفت: وزیر امور خارجه و یا معاون سیاسی او در اولین فرصت در کمیسیون امنیت ملی مجلس حاضر می‌شوند.
اینکه مجموعه‌ای سخنگو داشته باشد، اما حتی یک بار نشست خبری برگزار نکند، حتی یک بار سخنگویش در جمع خبرنگاران حضور نیافته و به سوالات ایشان پاسخ ندهد و مصوبات آن مجموعه را در قالب یک یا چند توییت مبهم و کلی و جملاتی که گاه ایراد نگارشی دارند، منتشر نماید، شاید عجیب به نظر برسد، اما واقعیتی است که در ستاد ملی مقابله با کرونا جریان دارد!

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ