سخنگوی کمیسیون امنیت ملی مجلس گفت: با توجه به جزئیات اتفاقات شب گذشته زندان اوین و نیاز به بررسی‌های دقیق‌تر، مقرر شد هیئتی از کمیسیون امنیت ملی برای بازدید از این زندان اعزام شود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مدیرکل محیط زیست استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: گزارش مردمی مبنی بر پیدا شدن لاشه پلنگی در میان انبوهی از زباله و نخاله ساختمانی به اطلاع یگان حفاظت محیط زیست استان رسید که بلافاصله تیمی از یگان حفاظت محیط زیست استان به محل اعزام شده و متاسفانه لاشه یک قلاده پلنگ نر بالغ در میان زباله‌ها کشف شد.
کمیسیون اتحادیه اروپا اعلام کرد یک تحقیق آنتی تراست درباره افزودن اپ تیمز مایکروسافت به بسته  نرم افزارهای آفیس انجام می دهد زیرا بیم آن دارد که شرکت با این روش رقبا را از میدان به در کند.
به گفته تیری برتون کمیسیونر امور بازارهای داخلی اتحادیه اروپا، گوگل، آمازون، اپل، متا و مایکروسافت اعلام کرده اند تحت قانون فناوری جدید منطقه واجد شرایط دروازه بانی اینترنت هستند.
سواری پور با اشاره پیگیری ماموران برای یافتن پدر خانواده گفت: جست‌وجو در پاتوق های احتمالی متهم فراری شروع شد و تیمی از کارآگاهان پلیس آگاهی برابر اطلاعات بدست آمده به شهر ورامین اعزام شده و پس از حدود شش ساعت تعقیب و مراقبت، متهم را به جرم قتل دستگیر و به مقر انتظامی منتقل کردند.
تیم ملی تکواندو زنان و مردان ایران برای حضور در مسابقات قهرمانی جهان عازم کشور جمهوری آذربایجان شد.
رئیس فدراسیون هندبال از حضور قطعی تیم ملی هندبال بانوان در مسابقات آسیایی خبر داد.
رئیس فدراسیون هندبال از حضور فطعی تیم ملی هندبال بانوان در مسابقات آسیایی چین خبر داد.
رئیس کمیسیون ویژه جهش تولید مجلس گفت: دولت برای کنترل تورم باید برنامه‌های مدونی داشته باشد و حتماً باید این برنامه‌ها را اعلام کند.
رییس فدراسیون ملی ورزش‌های دانشگاهی از اعزام قطعی ۱۰ رشته ورزشی به سی و یکمین دوره مسابقات تابستانی دانشجویان جهان (یونیورسیاد) خبر داد و گفت: در مورد ۲ رشته دیگر تیمی نیز احتمال اعزام وجود دارد.
تیری برتون کمیسیونر اروپا در امور بازار داخلی به ایلان ماسک مدیر توئیتر اعلام کرد باید اقدامات بیشتری جهت پیروی از قوانین مربوط به محتوای آنلاین انجام دهد.
سرمربی تیم ملی تنیس روی میز بانوان با ابراز امیدواری از اینکه شاگردانش مجوز حضور در بخش تیمی بازی‌های آسیایی را کسب کنند در مورد غیبت در مسابقات انتخابی جهان و برنامه جایگزین آن توضیح داد.
سرمربی تیم ملی تنیس روی میز بانوان با ابراز امیدواری از اینکه شاگردانش مجوز حضور در بخش تیمی بازی‌های آسیایی را کسب کنند در مورد غیبت در مسابقات انتخابی جهان و برنامه جایگزین آن توضیح داد.
رئیس کمیسیون سلامت شورای اسلامی شهر تهران به هیات دولت پیشنهاد داد: در صورت پیروزی تیم ملی فوتبال کشورمان مقابل تیم فوتبال آمریکا در بازی امشب، فردا چهارشنبه به عنوان تعطیلی رسمی اعلام شود.
رئیس کمیسیون سلامت و محیط زیست شورای شهر تهران به هیئت دولت پیشنهاد داد در صورتی که تیم ملی فوتبال ایران در مسابقه امشب مقابل تیم ملی فوتبال آمریکا در چارچوب مسابقات جام جهانی ۲۰۲۲ قطر پیروز شود، فردا چهارشنبه را تعطیل رسمی اعلام کند.
فدراسیون کاراته هیچ ورزشکار و تیمی را به مسابقات آزاد آلمان اعزام نکرده و هیچ مجوزی هم برای حضور تیمی از ایران در این مسابقات صادر نشده است.
رییس فدراسیون ناشنوایان گفت: با توجه به کمبود منابع مالی فدراسیون و ترافیک زیاد تیم‌ها برای اعزام به مسابقات برون مرزی، در صورتی امکان اعزام تیمی به تورنمنت‌های بین‌المللی وجود دارد که خود حامی مالی داشته باشد.
قهرمان اسبق تیم ملی بوکس گفت:وزارت ورزش اگر تیم ملی کرمانشاه، مازندران و… را شش ماه در اردو نگه میداشت قطعا نتایج آنها بهتر از این رقم میخورد.
عضو کمیسیون امور داخلی و شورا‌های مجلس در توئیتی نوشت: در هیچ کجای بیانیه مجلس نیامده که معترضین را اعدام کنید! چنین خزعبلاتی زائیده ذهن مریض فرقه رجویه و تیم تروریست رسانه‌ای بن سلمان سعودی است.
تیم ملی سنگنوردی کشورمان برای شرکت در مسابقات قهرمانی آسیا به کره جنوبی اعزام شد.
عضو مجمع نمایندگان استان سیستان و بلوچستان از درخواست نمایندگان برای اعزام تیمی جهت بررسی دقیق ابعاد وقایع رخ داده در این استان خبر داد.
سازمان ملل متحد اعلام کرد در حال اعزام تیمی برای کمک به تحقیقات است؛ درحالی‌که دولت بایدن هم به کرملین درباره استفاده از سلاح‌‌های غیرمتعارف برای معکوس کردن حمله موفق نیروهای اوکراینی هشدار داد.
تیمی از فراجا به مسابقات بین المللی نظامی روسیه ۲۰۲۲ اعزام خواهند شد.
تیم ملی تنیس زنان ایران با پنج بازیکن و بدون صفی در مسابقات تیمی منطقه ۲ آسیا و اقیانوسیه شرکت می کند.
این رفتار تمیروف درحالی رقم می‌خورد او یک فصل دیگر با پرسپولیس قرارداد دارد و برای جدایی ابتدا باید رضایت‌نامه خود را بگیرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ