یک عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی از بررسی توافق اتمی در نشست مشترک این کمیسیون با شورای عالی امنیت ملی خبر داد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سخنگوی کمیسیون امنیت ملی مجلس گفت: کلیات و ماده یک طرح دیپلماسی اقتصادی در جلسه عصر امروز کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی مورد بررسی قرار گرفت.
سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس از بررسی طرح نحوه واردات، تولید و بهره برداری از پرنده های هدایت پذیر با کاربری غیرنظامی در جلسه امروز این کمیسیون خبر داد.
معاون رییس جمهور در دیدار با اعضای کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی گفت: بدون شک این نشست‌ها و دیدارها در بالا بردن ظرفیت‌های صنعت هسته‌ای کشور موثر خواهد بود.
نایب رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: در جلسه امروز این کمیسیون، آخرین وضعیت مسائل امنیتی و انتظامی کشور با حضور معاونت سازمان اطلاعات نیروی انتظامی بررسی شد.
به گفته عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس مباحث مطرح شده در جلسه امروز این کمیسیون درباره علل وقوع مسمومیت تعدادی از دانش آموزان در مدارس نتیجه گرفته شده که تهدید خطرناکی وجود ندارد.
رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس جزییات جلسه غیرعلنی امروز با حضور فرمانده سپاه و وزیر امور خارجه را تشریح کرد.
رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی با اشاره به جلسه فوق‌العاده این کمیسیون برای مقابله با اقدام پارلمان اروپا گفت: احتمالا طرحی دوفوریتی آماده بررسی در مجلس می‌کنیم.
ورامین- عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی از برگزاری جلسه فوق العاده با حضور مسئولان مرتبط برای مقابله با اقدام پارلمان اروپا در تروریست خواندن سپاه خبر داد.
وزیر امور خارجه کشورمان با حضور در جلسه کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی، نمایندگان مجلس را در جریان آخرین تحولات سیاست خارجی و روابط بین الملل قرار داد.
وزیر امور خارجه کشورمان با حضور در جلسه کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی، نمایندگان مجلس را در جریان آخرین تحولات سیاست خارجی و روابط بین الملل قرار داد.
سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی گفت: امروز جلسه طرح سوال ۲ نفر از نمایندگان از وزیر امور خارجه در کمیسیون امنیت ملی برگزار شد.
سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی از ادامه بررسی طرح سازمان حفاظت و اطلاعات قوه قضائیه در جلسه امروز این کمیسیون خبر داد.
جلسه علنی مجلس شورای اسلامی به ریاست محمدباقر قالیباف آغاز شد و بررسی گزارش کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی در مورد لایحه الحاق ایران به سازمان همکاری شانگهای در دستور کار قرار گرفت.
سخنگوی کمیسیون امنیت ملی مجلس گفت: معاون وزیر ارتباطات در جلسه این کمیسیون حاضر شد و به تشریح وضعیت دسترسی شهروندان به خدمات اینترنتی پس از تحولات امنیتی اخیر پرداخت.
نماینده مجلس گفت: تا جایی اطلاع دارم هم کمیسیون شورا‌ها و امور داخلی جلسه‌ای با نیروی انتظامی جلسه داشته است و گزارشات این دوستان را شنیده است و ما هم در کمیسیون امنیت ملی جلسه‌ای با نیروی انتظامی خواهیم داشت و اسناد؛ مدارک و فیلم‌ها را مشاهده می‌کنیم.
عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: متن توافق در حال رد و بدل شدن برای دست‌یابی به نتیجه نهایی است؛ لذا جلسه آینده وزاری امور خارجه ۱+۴ منتج به توافق هسته‌ای خواهد شد.
سخنگوی کمیسیون امنیت ملی مجلس گفت: روند مذاکرات در جلسه امروز بررسی شد و تاکید شد که ایران مسائل غیر هسته‌ای را قابل مذاکره نمی داند.
ابوالفضل عمویی در توضیح نشست مشترک امروز کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با دبیر شورای عالی امنیت ملی گفت: اعضای کمیسیون امنیت ملی مجلس امروز جلسه ای با آقای شمخانی دبیر شورای عالی امنیت ملی و با حضور وزیر امور خارجه، رئیس تیم مذاکره کننده هسته ای، رئیس سازمان انرژی اتمی و معاون سازمان در موضوع مذاکرات هسته‌ای برگزار کردند.
یک عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی از بررسی توافق اتمی در نشست مشترک این کمیسیون با شورای عالی امنیت ملی خبر داد.
سخنگوی کمیسیون امنیت ملی مجلس گفت: در جلسه امروز این کمیسیون روند مذاکرات هسته ای مورد بحث و بررسی قرار گرفت
سخنگوی کمیسیون امنیت ملی مجلس گفت: در جلسه امروز این کمیسیون روند مذاکرات هسته ای مورد بحث و بررسی قرار گرفت
عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی از جلسه عصر امروز این کمیسیون با اعضای تیم مذاکره کننده هسته‌ای کشورمان خبرداد.
مجامع عمومی عادی سالیانه، عمومی عادی به‌طور فوق‌العاده و عمومی فوق‌العاده شركت ارتباطات سیار ایران، روز یکشنبه ۸ خرداد ۱۴۰۱ برگزار می‌شود.
سخنگوی کمیسیون امنیت ملی مجلس با اشاره به اظهارات مذاکره کننده ارشد کشورمان در کمیسیون، گفت: ارتباط ایران با اعضای ۱+۴ از طریق هماهنگ‌کننده سیاست خارجی اتحادیه اروپا ادامه دارد و موضوعات در حال گفت‌وگو است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ