حیدری گفت: برجام به دست آمده نسبت به تیم قبلی مذاکرات ضعیف‌تر نیست و البته قوی‌تر هم نیست ... تفاوت تیم مذاکره کننده رییسی و روحانی در تاکتیک است، اما در اصول تفاوتی ندارند و هر دو این‌ها منافع نظام و کشور را مدنظر داشته اند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: جمهوری آذربایجان باید خودش را ملزم و پایبند به رعایت توافق آتش‌بس ۲۰۲۰ در قره‌باغ بداند و اقدامی برخلاف این توافق انجام ندهد.
عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: سفر شمخانی به امارات در جهت تقویت روابط میان ایران و کشورهای عربی و در ادامه موضوع توافق با عربستان است.
عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: سفر شمخانی به امارات در جهت تقویت روابط میان ایران و کشورهای عربی و در ادامه موضوع توافق با عربستان است.
عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس گفت: قطعاً برنده توافق ایران و عربستان جهان اسلام است، چرا که هر دو کشورهای تأثیرگذاری در منطقه و جهان اسلام هستند و روابط دیرینه‌ای با هم دارند.
به گفته عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس مباحث مطرح شده در جلسه امروز این کمیسیون درباره علل وقوع مسمومیت تعدادی از دانش آموزان در مدارس نتیجه گرفته شده که تهدید خطرناکی وجود ندارد.
عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس تاکید کرد: آقای رئیس جمهور امروز باید واقعا دلواپس معیشت و متاسفانه حتی یک وعده غذای این ملت بزرگ باشیم تورم طوری در این کشور یکه تازی می‌کند که کار از شکاف و دره و گسل طبقاتی گذشته است.
ورامین- عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی از برگزاری جلسه فوق العاده با حضور مسئولان مرتبط برای مقابله با اقدام پارلمان اروپا در تروریست خواندن سپاه خبر داد.
عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: من قبول دارم که رسانه‌های خارجی، آمریکا، انگلیس، فرانسه و فضای مجازی در رابطه با اتفاقات اخیر ایران سنگ تمام گذاشتند و بدون شک به دنبال براندازی هستند، اما ما باید یک نکته را دقت کنیم که ما چه کرده‌ایم که حرف‌های دشمنان روی بخشی از مردم ما اثر می‌گذارد؟ در دوران اوج اپیدمی، معمولا کسانی که بیماری زمینه‌ای داشتند، کرونا آن‌ها را از پای در می‌آورد و من معتقد هستم الان در درون کشور هم ما با بیماری زمینه‌ای مواجه هستیم.
عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی گفت: با نزدیک شدن به فصل سرما و تیره شدن روابط غرب با روسیه به دلیل جنگ با اوکراین، آمریکا می‌خواهد پرونده اتمی ایران را با توافق ببنند تا تمرکز خود را بر جنگ روسیه و اوکراین معطوف کند.
عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: اگرچه نمی‌توان برای حصول توافق بازه زمانی مشخصی ارائه کرد، اما با توجه به وضعیت کنونی، معتقدم خیلی به توافق نزدیک شده‌ایم.
عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: تحلیل من این است که این یک نقطه‌ای برای وحدت بسیاری از جریان‌هایی است که دل در گرو اسلام ناب، کشور و امنیت ملی دارند برای اینکه با هم رفاقت کنند. ما فقط نگاه نکنیم که این توافق اگر حاصل شد دستاورد اقتصادی دارد به نظر من دستاوردهای سیاسی، فرهنگی، اجتماعی و اعتقادی‌اش خیلی بیشتر از دستاوردهای مالی و اقتصادی است.
عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: اگرچه نمی‌توان برای حصول توافق بازه زمانی مشخصی ارائه کرد، اما با توجه به وضعیت کنونی، معتقدم خیلی به توافق نزدیک شده‌ایم.
عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: در هیچ جای قانون تصریح نشده که باید متن توافق به صحن آید بلکه ماده ۷ قانون اقدام راهبردی برای لغو تحریم‌ها می‌گوید که کمیسیون امنیت ملی بعد از بررسی گزارش وزارت خارجه درباره عملکرد طرف مقابل در لغو تحریم ها، گزارشی به صحن علنی ارائه کرده و مجلس روی این گزارش اظهار نظر می‌کند و نه روی متن توافق.
عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: متن توافق در حال رد و بدل شدن برای دست‌یابی به نتیجه نهایی است؛ لذا جلسه آینده وزاری امور خارجه ۱+۴ منتج به توافق هسته‌ای خواهد شد.
سخنگوی کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی گفت: پیشنهاد‌های جدیدی از طرف اروپا به جمهوری اسلامی رسیده و پیشنهاد‌های ما نیز به طرف اروپایی ارائه شده است.
یک عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی از بررسی توافق اتمی در نشست مشترک این کمیسیون با شورای عالی امنیت ملی خبر داد.
یک عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی از بررسی توافق اتمی در نشست مشترک این کمیسیون با شورای عالی امنیت ملی خبر داد.
احمدی بیغش،عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس می‌گوید: به اعتقاد بنده هیچ توافقی صورت نخواهد گرفت، نه برجام و نه غیر برجام، این را من از روز اول گفتم.
عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس گفت: ارتباط دادن موضوع بولتون به بحث مذاکرات و توافق احتمالی هم که خیلی به آن پرداخته می‌شود، خیلی جایگاهی ندارد.
سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با بیان اینکه روسیه مانع رسیدن به یک توافق نیست گفت: در مذاکرات وین طرف‌های اروپایی به صورت واسطه با طرف آمریکایی گفتگو می‌کنند.
بقای صنعت خودرو منوط به همکاری با دانش‌بنیان‌هاست
اینکه مجموعه‌ای سخنگو داشته باشد، اما حتی یک بار نشست خبری برگزار نکند، حتی یک بار سخنگویش در جمع خبرنگاران حضور نیافته و به سوالات ایشان پاسخ ندهد و مصوبات آن مجموعه را در قالب یک یا چند توییت مبهم و کلی و جملاتی که گاه ایراد نگارشی دارند، منتشر نماید، شاید عجیب به نظر برسد، اما واقعیتی است که در ستاد ملی مقابله با کرونا جریان دارد!
«کرونایی‌ها همراه ندارند» در نمایشگاه کتاب
وزش باد شدید و خیزش گرد و خاک در تهران

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ