در نشست مشترک مدیران وزارت صمت و شهرداری تهران تامین بخشی از ناوگان حمل و نقل عمومی توسط این وزارتخانه تایید شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
معاون تعاون وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: امسال مشارکت مردمی در حوزه تعاون ۴۴ هزار میلیارد تومان بود که برای افزایش سهم تعاون گران در بخش درآمد ناخالص ملی به ۲۹۰ همت نیاز است.
سخنگوی وزارت خارجه روسیه بر ضرورت همراهی سازنده گرجستان برای برقراری امنیت در منطقه قفقاز تاکید کرد.
سخنگوی وزارت خارجه روسیه امروز در بیانیه‌ای اعلام کرد: هرگونه تصمیم‌گیری درباره اوکراین بدون مشارکت مسکو در نشست جده بی‌معنی است.
بر اساس گفته آقای کنعانی که "مشارکت بالا نشانه پیروزی مردم‌سالاری در ترکیه است" چنانچه در جایی دیگر مشارکت به خاطر قلع‌و‌قمع کاندیداها یا احساس بی‌اثری مشارکت در انتخابات یا بی‌قدرتی منتخبان پایین آمده باشد، نشانه چیست؟
سخنگوی وزارت امور خارجه گفت: مشارکت بالای مردم ترکیه در انتخابات ریاست جمهوری و پارلمانی و برگزاری موفق آن، نشانه پیروزی مردم‌سالاری در این کشور مسلمان همسایه است.
وزارت دفاع عربستان از برگزاری رزمایشی با حضور نیروهای نیروی هوایی ارتش این کشور در کنار شماری از نیروهای کشورهای دوست در یونان خبر داد.
معاون امور جوانان وزارت ورزش از برگزاری رویداد ملی نوآوری مشارکت اجتماعی جوانان (نما) در سال جدید خبر داد.
معاون دیپلماسی وزارت امور خارجه در اجلاس کارگروه مشترک هند و کشورهای آسیای مرکزی خواستار مشارکت فعال‌تر کشورهای منطقه، به ویژه آسیای مرکزی در فعالیت‌های بندری و ترانزیتی در چابهار شد.
نمایندگان مجلس شورای اسلامی بند مربوط به مجوز مجلس به وزارت دفاع برای مشارکت در ساخت انواع خودرو سبک و سنگین را از لایحه بودجه سال ۱۴۰۲ حذف کردند.
رسانه نزدیک به شورایعالی امنیت ملی نوشت: تجهیزات استفاده شده در حمله به مجتمع کارگاهی وزارت دفاع در اصفهان پس از انتقال به کشور توسط گروه‌های ضد انقلاب کُردی، در یک کارگاه مجهز با استفاده از نیروهای آموزش دیده مونتاژ و مورد استفاده قرار گرفته است.
رسانه نزدیک به شورایعالی امنیت ملی نوشت: تجهیزات استفاده شده در حمله به مجتمع کارگاهی وزارت دفاع در اصفهان پس از انتقال به کشور توسط گروه‌های ضد انقلاب کُردی، در یک کارگاه مجهز با استفاده از نیروهای آموزش دیده مونتاژ و مورد استفاده قرار گرفته است.
قطعات ریزپرنده‌های حمله‌کننده به مجتمع کارگاهی وزارت دفاع در اصفهان با مشارکت و هدایت گروه‌های ضدانقلاب کُردی مستقر در اقلیم کردستان عراق وارد ایران شده است.
سرپرست مرکز تحقیقات راه مسکن و شهرسازی از مشارکت وزارت راه و شهرسازی با وزارت صمت و بخش صنعت برای تأمین مسکن کارگران خبر داد.
معاون دبیرکل و دبیر اجرایی برنامه اسکان بشر ملل متحد طی پیامی نسبت به توسعه نقشه راه، برنامه کشوری و مشارکت بلندمدت با وزارت راه و شهرسازی اعلام آمادگی کرد.
مدیرکل دفتر بازرگانی داخلی وزارت جهادکشاورزی گفت: وقتی قیمت برای تولید کنندگان مناسب نباشد، تولید در دوره بعد کاهش و به این سبب قیمت افزایشی می‌شود، حال با مشارکت مردم روند معقول شد.
سخنگوی وزارت امور خارجه کشورمان گفت: لندن به جای طرح اتهامات تکراری در مورد نقش ایران در منطقه، از مشارکت در جنایت علیه بشریت به واسطه فروش تسلیحات مرگبار به برخی مشتریان منطقه دست بردارد.
تفاهم‌نامه همکاری وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی و شهرداری تهران با هدف نوسازی بافت‌های فرسوده شهر تهران با مشارکت تعاونی‌های مسکن امضا شد.
سرپرست هیئت باستان‌شناسی محوطه کهنه‌قلعه گفت: انتظار می‌رود وزارت راه و شرکت ملّی گاز برای جبران مافات ناشی از آسیب به این محوطه ، برای حفظ این اثر ملی مشارکت کنند.
وزارت امور خارجه روسیه از مشارکت انگلیس در حمله تروریستی سواستوپل خبر داد.
سخنگوی وزارت خارجه روسیه امروز اعلام کرد: مسکو گام های عملی پاسخ به مشارکت لندن در اقدام تروریستی دریای سیاه را بررسی می کند.
وزارت دفاع روسیه در بیانیه ای از تعلیق مشارکت در «توافق غلات» به دنبال اقدام تروریستی کی یف در سواستوپول خبر داد.
وزارت امور خارجه آمریکا ادعای مطرح شده درباره نقش آمریکا در خرابکاری خط لولوه انتقال گاز روسیه به اروپا را رد کرد.
معاون فناوری وزارت علوم گفت: وزارت صمت بر اساس توانایی موجود در شهرک‌های صنعتی و یا کارخانه‌های بزرگ می‌تواند با مشارکت پارک‌های علم و فناوری نسبت به تاسیس پردیس‌های تخصصی صنعتی اقدام کند.
وزارت دفاع روسیه به استناد گفته های مقامات اوکراینی، آمریکا را در جنگ میان مسکو و کی یف دخیل دانست.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ