معاون دیپلماسی وزارت امور خارجه در اجلاس کارگروه مشترک هند و کشورهای آسیای مرکزی خواستار مشارکت فعال‌تر کشورهای منطقه، به ویژه آسیای مرکزی در فعالیت‌های بندری و ترانزیتی در چابهار شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
وزارت خارجه جمهوری ارمنستان خواستار تشکیل جلسه اضطراری شورای امنیت سازمان ملل متحد درباره تشدید شرایط بشردوستانه در قره‌باغ شد.
نتانیاهو به عنوان بخشی از معامله بزرگ با عربستان، از بایدن توافق امنیتی در برابر بازدارندگی ایران را می‌خواهد.
نتانیاهو در جریان دیدار با دموکرات‌های آمریکا خواستار گزینه نظامی علیه ایران شد.
طالبان خواستار ازسرگیری فعالیت‌های سفارت‌خانه‌های چندین کشور در افغانستان شد.
این روز‌ها همه شاهدیم که طرح دموکراسی‌خواهی، آزادی‌خواهی و انتخابات سرنوشت‌ساز و آزاد در متن مردم، تب بالایی است. یعنی مردم اشتیاق زیادی به انتخابات مهندسی شده با نتایج معلوم ندارند و خواستار انتخاباتی آزاد و دموکراتیک هستند. مردم به انتخابات مبهم، علایم مثبتی نشان نمی‌دهند. کما اینکه در انتخابات گذشته هم همین اتفاق افتاد و درصد مشارکت پایینی ثبت شد. بنابراین تقریبا حاکمیت، تکلیف خود را با بخش‌هایی از مردم مشخص کرده و بخش‌هایی از شهروندان هم تکلیف خود را با چنین انتخاباتی روشن کرده‌اند. بخش‌هایی از حاکمیت هم نشان داده‌اند به یک حداقل از مشارکت اکتفا کرده و اکتفا می‌کند.
مجارستانی‌ها علیه جنگ در اوکراین و با اعلام درخواست خروج  از ناتو دست به تظاهرات زدند.
دبیرکل سازمان ملل امروز از روسیه خواست تا دوباره توافق غلات را ازسربگیرد.
دولت صنعا از عربستان سعودی خواست تا صادرات نفت یمن را متوقف کند.
جنبش مقاومت اسلامی فلسطین ضمن تسلیت شهادت فوزی مخالفه جوان ۱۸ ساله فلسطینی در نابلس، بر لزوم تشدید مقاومت علیه اشغالگران در واکنش به این جنایت وحشیانه تاکید ورزید.
وزیر امور خارجه کشورمان گفت: افغانستان نیازمند راه حل‌های فوری می‌باشد و اگر جامعه بین المللی به چالش‌های امنیتی این کشور ناشی از تحرکات گروه‌های تروریستی توجه جدی نداشته باشد تبعات منفی آن دامنگیر منطقه و جهان خواهد شد.
وزیر خارجه طالبان از سفیر روسیه خواست تا صدور ویزای روسیه برای افغان‌ها تسهیل شود.
وزیر امور خارجه اوکراین از جامعه بین‌الملل خواست تا از عضویت این کشور در ناتو حمایت کنند.
عباس عبدی از نیروی انتظامی و قوه قضائیه خواست تا به ادعای منصور ارضی رسیدگی کند.
دادستان سوئد خواستار ۵ سال حبس و استرداد یک متهم به باج‌ گیری به نفع گروهک تروریستی پ ک ک به ترکیه پس از طی مجازاتش در زندان شد.
دبیرکل ناتو از کشورهای عضو خواست تا وابستگی به واردات چین را کاهش دهند و از صادرات فناوری‌های پیشرفته به چین خودداری کنند.
هیئت روسیه در پنجاه و سومین اجلاس شورای حقوق بشر سازمان ملل متحد خواستار ادامه جمع آوری اطلاعات و تحقیقات در مورد جنایات ایالات متحده در افغانستان شد.
باشگاه استقلال اعلام کرد که به حکم محرومیت چهار ماه ریکاردو ساپینتو معترض است و آن را ناعادلانه می داند.
رئیس جمهور کنونی ترکیه و رقیب وی در دور دوم انتخابات ریاست جمهوری این کشور، با درخواست‌های متفاوت خواستار مشارکت حداکثری مردم شده‌اند.
شماری از وزرا و اعضای کنست رژیم صهیونیستی با ارائه درخواستی رسمی خواستار مشارکت در تعرض به مسجدالاقصی در روز پنج‌شنبه هفته جاری شدند.
مسئول ارشد سیاست خارجی اتحادیه اروپا ثبات اقتصادی عراق را برای اتحادیه اروپا حائز اهمیت توصیف کرد و توسعه مشارکت با بغداد را خواستار شد.
دبیرکل حزب الله لبنان در سخنرانی خود با اشاره به اهمیت روز قدس خواستار مشارکت گسترده مردم در این روز شد.
وزیر خارجه سعودی طی سخنانی گفت که ریاض خواستار بازگشت به توافق هسته ای (برجام) اما با دیدی جامع تر و مشارکت کشورهای حاشیه خلیج فارس است.
«محمد العراقی» از نزدیکان «مقتدا صدر» امروز شنبه در صفحه خود در شبکه‌های اجتماعی نوشت که این ابتکار خواستار عدم مشارکت همه احزاب و شخصیت‌های سیاسی در انتخابات آینده است که از سال ۲۰۰۳ تا کنون در روند سیاسی مشارکت داشته اند.
رئیس کمیسیون حج، اوقاف و امور دینی در پارلمان عراق خواستار مشارکت همگانی در راستای برگزاری موفقیت آمیز مراسم اربعین امام حسین(ع) شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ