وزارت امور خارجه روسیه از مشارکت انگلیس در حمله تروریستی سواستوپل خبر داد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
وزارت دفاع روسیه امروز از خنثی‌سازی حمله تروریستی به «بلگورود» با منهدم کردن پهپاد متجاوز اوکراینی خبر داد.
فرماندار منطقه روستوف بعد از همتای وی در استان کورسک روسیه که امروز از حمله پهپادی اوکراین به این منطقه خبر داده بود، گفت که یک حمله تروریستی به روستوف خنثی شده است.
وزارت دفاع روسیه امروز از خنثی‌سازی حمله تروریستی به «بلگورود» با منهدم کردن پهپاد متجاوز اوکراینی خبر داد.
سخنگوی وزارت خارجه روسیه حملات پهپادی اوکراین به منطقه تجاری مسکو را به حملات تروریستی ۱۱ سپتامبر به برج‌های نیویورک تشبیه کرد.
سازمان امنیت فدرال روسیه در بیانیه‌ای از خنثی‌سازی حمله تروریستی به کشتی ناوگان دریای این کشور خبر داد و اعلام کرد که عامل اجیر شده آن از سوی اوکراین، به همراه ۲ بمب دست‌ساز بازداشت شده است.
وزیر خارجه آمریکا با اشاره به حمله تروریستی منتسب به اوکراین به پل کریمه، گفت که واشنگتن شرایط را «رصد» می‌کند.
تصاویری از دستگیری شهروند روس متهم به جمع آوری اطلاعات برای اوکراین؛ بر اساس پیام های تبادل شده همدستان وی قصد انجام حمله تروریستی به یک نیروگاه برق آبی در منطقه یاروسلاول را داشتند.
وزارت دفاع روسیه یک روز پس از حمله تروریستی منتسب به اوکراین به پل کریمه، اعلام کرد که مسکو حمله شبانه کی‌یف با ۲۸ پهپاد به کریمه را دفع کرده است.
وزارت خارجه روسیه حمله به پل کریمه از سوی اوکراین را اقدامی تروریستی توصیف کرد.
وزارت خارجه روسیه حمله به پل کریمه از سوی اوکراین را اقدامی تروریستی توصیف کرد.
سازمان جاسوسی اوکراین (SBU) با انتشار یک آهنگ محلی در کانال تلگرامی این سازمان، به طور تلویحی مسئولیت حمله تروریستی به پل کریمه را برعهده گرفت.
سخنگوی وزارت امور خارجه روسیه هشدار داد که اوکراین در حال برنامه‏‌ریزی برای انجام یک حمله تروریستی علیه نیروگاه هسته‏‌ای زاپروژیا است.
سرویس امنیت فدرال روسیه از برنامه سرویس اطلاعاتی اوکراین برای انجام حمله تروریستی در خاک مسکو با استفاده از «بمب کثیف» خبر داد.
هشتم اکتبر سال گذشته میلادی، حدود ساعت ۰۶:۰۰ به وقت محلی، یک کامیون در قسمت ویژه عبور خودرو‌ها در پل کریمه منفجر شد که منجر به ریزش دو قسمت از سازه آن گردید. درخصوص این حادثه بعدا کمیته تحقیقات روسیه اعلام کرد که تحقیقات در مورد حمله تروریستی به پل کریمه تا تابستان تمدید می‌شود.
وزارت امور خارجه سوریه با صدور بیانیه‌ای حمله پهپادی اوکراین به کاخ کرملین روسیه را به‌شدت محکوم کرد.
رئیس دومای دولتی روسیه در سخنانی اعلام کرد: اقدام تروریستی علیه پوتین، حمله به روسیه است؛ از سلاح‌هایی استفاده کنیم که اوکراین را نابود کند.
رییس کمیته تحقیق و تفحص فدراسیون روسیه امروز فاش کرد که تأییدیه اطلاعاتی را به دست آورده است که نشان می دهد سرویس‌های ویژه اوکراین حمله تروریستی را به پل کریمه سازماندهی کرده اند.
سرویس امنیت فدرال روسیه مانع از اقدام تروریستی از سوی نیروهای اوکراینی در این کشور شد.
مأموران اطلاعاتی- نظامی انگلیس در حال ایجاد و آموزش یک «یگان تروریستی سِری» در اوکراین هستند که مأموریت دارند به نیابت از دولت کی‌یف، در کریمه به اهداف روسیه حمله کنند.
امروز سرویس امنیت فدرال روسیه، شهروندی اوکراینی که در قالب پناهجو دو سامانه دوش پرتاب را از مرز استونی وارد خاک روسیه کرده بود، قبل از اجرای عملیات بازداشت کرد.
رئیس جمهور روسیه گفت: سرویس‌های امنیتی اوکراین سه حمله تروریستی علیه نیروگاه هسته‌ای کورسک انجام داده‌اند، اما ما توانستیم از عواقب وخیم حمله به این نیروگاه جلوگیری کنیم.
پس از آن که ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه اوکراین را به حمله تروریستی به پلی که روسیه و کریمه را به هم متصل می‌کند، متهم کرد، انفجار‌های مهیبی، پایتخت اوکراین و سایر شهر‌های این کشور را لرزاند.
مشاور رئیس دفتر ریاست جمهوری اوکراین مدعی شد که حادثه نشت گاز در خط لوله نورد استریم یک، چیزی نیست جز «حمله تروریستی» روسیه علیه اتحادیه اروپا.
رئیس جمهور اوکراین که به نظر می‌رسد از گزارش عفو بین‌الملل برآشفته است، با بیان اینکه حمله به کشورش «ناعادلانه، تجاوز و تروریستی» است، گفت: «چنانچه فردی گزارشی بنویسد که در آن قربانی و متجاوز به نحوی در موقعیتی برابر قرار گرفته باشند، ... نمی‌توان آن را تحمل کرد.»

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ