سرپرست هیئت باستان‌شناسی محوطه کهنه‌قلعه گفت: انتظار می‌رود وزارت راه و شرکت ملّی گاز برای جبران مافات ناشی از آسیب به این محوطه ، برای حفظ این اثر ملی مشارکت کنند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مدیرعامل شرکت نفت و گاز پارس از برنامه‌ریزی برای بازیابی چاه‌های آسیب‌ دیده فاز ۱۳ پارس جنوبی خبر داد و گفت: برداشت گاز از تعدادی از چاه‌های موقعیت دریایی ۱۳A تا پایان امسال آغاز می‌شود.
به گزارش رسانه‌های ایتالیایی پرواز شرکت دلتا ایر لاینز آمریکا از میلان به مقصد نیویورک، ۹ دقیقه پس از بلند شدن به دلیل مواجهه با تگرگ مجبور به فرود اضطراری در رم شد. تگرگ به دماغه هواپیما، بال‌ها و یکی از دو موتور آسیب وارد کرده است.
۱۲ درصد سهام شرکت تولیدی مخازن گاز طبیعی آسیا ناما در نماد «ناما» به عنوان هشتمین عرضه امسال، به روش حراج در فرابورس عرضه می‌شود. جزییات و میزان نقدینگی این عرضه اولیه را در این مطلب بخوانید.
اصفهان- مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان از اطفای حریق انبار شرکت هایرپلاست گروه صنعتی انتخاب خبرداد.
شعبه بانک ملت در شرکت پالایش گاز بیدبلند خلیج فارس به عنوان بزرگ ترین قطب گازی غرب آسیا با حضور مدیران ارشد دو مجموعه، به صورت رسمی گشایش یافت.
شعبه بانک ملت در شرکت پالایش گاز بیدبلند خلیج فارس به عنوان بزرگ ترین قطب گازی غرب آسیا با حضور مدیران ارشد دو مجموعه، به صورت رسمی گشایش یافت.
محققان دریافتند که فریاد زدن و تنبیه بدنی بیشتر از والدین آرام و مداوم منجر به مشکلات عاطفی در کودکان می‌شود. ۱۰ ٪ از کودکانی که در این مطالعه شرکت داشتند حتی با گذشت زمان بدتر شدند
شرکت بزرگ گازی روسیه اعلام کرد با توجه به رشد تقاضا در کشورهای آسیایی، این قاره می تواند مقصد خوبی برای گاز صادراتی روسیه باشد.
مدیرعامل شرکت برق منطقه‌ای تهران با تاکید بر لزوم ارائه رونوشت به شرکت برق منطقه‌ای برای بررسی موقعیت ساختمان، پیش از صدور پروانه ساخت و ساز از سوی سازمان‌های ذیربط افزود: در زمان حاضر ساخت و ساز‌ها در منطقه وسیعی از از شرق و جنوب تهران، زیر خطوط انتقال و دکل‌های برق ساخته شده، درحالی که این رویه خلاف همه ضوابط است و این هدف علاوه بر آسیب به تجهیزات برق خطر جانی بسیار بالایی برای سازندگان یا ساکنان دارد.
تحریم‌های آمریکا آسیب زیادی به فعالیت‌های دریایی این شرکت وارد کرده و کمبود سرمایه، ناتوانی در بیمه محموله و دریافت گواهینامه‌های لازم برای کشتیرانی در آب‌های بین المللی این غول نفتی را رنج می‌دهد.
رئیس انجمن پاراتکواندو حواشی مربوط به حضور تیم ملی پاراتکواندو در ترکیه را رد کرد و گفت: تکواندوکار تابع تیم ملی است و نمی‌تواند تصمیم بگیرد در چه مسابقه‌ای شرکت کند.
رئیس امور هماهنگی و نظارت بر تولید شرکت مجتمع گاز پارس جنوبی مقدار تولید و صادرات سبد متنوع تولید محصولات جانبی این مجموعه را تشریح کرد.
گلر تیم ون پارس که در دیدار مقابل پرسپولیس از ناحیه بینی آسیب دید، این روزها با ماسک در تمرین و بازی‌های تیمش شرکت می‌کند.
شرکت انرژی اوکراین اعلام کرد که به دلیل  آسیب دیدن گسترده زیر ساخت های  تامین انرژی این کشور، اوکراین در حال حاضر در وضعیت اضطراری از این بعد به سر می برد.
یک دستگاه اتوبوس حامل زائران ایرانی امروز (دوشنبه) در نزدیک شرکت پپسی در استان نجف دچار سانحه رانندگی شده است و تعدادی از زائران آسیب دیده اند.
شرکت انتقال برق اوکراین از آسیب به نیروگاه های برق این کشور خبر داد.
مهاجم آسیب دیده پرسپولیس بالاخره در تمرینات این تیم شرکت کرد تا آمادگی خود را برای بازی کردن قبل از تطعیلی رقابت‌های لیگ برتر به دلیل برگزاری جام جهانی نشان دهد.
شرکت بوستون دینامیک و چند تولید کننده دیگر ربات تعهدنامه ای را امضا کردند تا هیچ رباتی نسازند که به انسان ها آسیب برساند.
سخنگوی شرکت هواپیمایی آسمان از بازگشت هواپیمای آسیب دیده به ناوگان هواپیمایی آسمان تا عصر امروز خبر داد.
متا مالک فیس‌بوک گروهی را که در این شرکت برای بررسی میزان آسیب وارده به جامعه در صورت استفاده از محصولات آن تشکیل شده بود، منحل کرد.
تعدادی از دوچرخه سواران شرکت کننده در یک مسابقه در استرالیا بر اثر برخورد یک خودروی سواری سرنگون شدند. دوچرخه سواران در حال رکاب زدن در کنار جاده در شورتلند بودند که خودروی سواری با بی احتیاطی به نفر اول آن‌ها برخورد و منجر به سرنگونی او و تعداد دیگری از دوچرخه سواران شد. هیچ کس در این حادثه آسیب جدی ندید، اما دو تن از آن‌ها به بیمارستان منتقل شدند. پلیس گفته راننده متخلف ۳۱ ساله ۴۶۴ دلار جریمه شده و سه امتیاز از دست داد.
شرکت زوم از رفع آسیب پذیری خطرناکی خبر داده که باعث می‌شد هکرها از طریق برنامه برگزاری نشست‌های آنلاین، بتوانند به رایانه‌های مک کاربران نفوذ کنند.
یافته‌ها نشان دادند شرکت کنندگانی که ۲۰ درصد یا میزان بیش‌تری از کالری روزانه‌شان را از غذا‌های فوق فرآوری شده دریافت می‌کردند در مقایسه با افرادی که رژیم‌های غذایی حاوی غذا‌های فرآوری شده اندکی بودند کاهش بسیار سریع‌تری در عملکرد شناختی طی ۶ تا ۱۰ سال داشتند.
معاون برنامه‌ریزی و بودجه فرمانداری رفسنجان از اعزام 71 دستگاه ماشین‌آلات سنگین و سبک به مناطق سیل‌زده رفسنجان خبر داد و گفت: این کمک‌ها از‌سوی شرکت ملی مس به منظور امدادرسانی به مناطقی که بر اثر سیلاب دچار تخریب و آسیب شده‌اند، انجام شده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ